Ik had liever de jagers doodgeschoten, dat is nou mijn type jacht wat ik leuk vind.quote:Op maandag 12 september 2011 21:44 schreef koffiezwartsterk het volgende:
BAM, paar beesten kapot schieten
Idd, leuke aflevering.quote:Op maandag 12 september 2011 22:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mooie paradox, wat die kerel net verteld. Ze jagen op dieren om te overleven, maar de diersoort overleven doordat er op ze gejaagd wordt.
Hij is al meerdere keren uitgezonden inderdaadquote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Inmiddels begonnen, altijd fascinerendMaar dit is toch wel een oude aflevering?
Hij kwam uit San-Francisco. Blijkbaar is dat nog erger.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
Jack is niet blank, die wordt vast niet toegelaten.
Staat gelijk aan gay zijn gok ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij kwam uit San-Francisco. Blijkbaar is dat nog erger..
Daar heeft Louis patent opquote:
dat stemmetje van die predikant paste er wel bij....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Obama is The Beast en Jezus komt terug, het lijkt wel een aflevering van South Park.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Obama is The Beast en Jezus komt terug, het lijkt wel een aflevering van South Park.
Amen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat God iedereen liefhad, maar zij geloven in een wraakzuchtige God.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |