Mooie pakkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je vergeet make-up, die zou hij best wel eens kunnen winnen.
oh sorryquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je vergeet make-up, die zou hij best wel eens kunnen winnen.
Klopt als een zwerende vinger. Del toro's film is wellicht een van de sterkste oorlogsfilms ooit gemaakt!quote:Pan's Labyrinth is an intelligently rendered, provocative, and incisive cautionary tale on barbarism, repression, narcissism, rigid ideology, blind obedience, and inhumanity.
Er circuleert nu gewoon een dvd-rip, dus ja. Ik had weinig zin om nog langer te wachten tot hij hier eens ging draaien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:12 schreef thettes het volgende:
Is de versie die op het internet circuleert kwalitatief een beetje in orde? Vermoed hem trouwens wel te gaan kopen, maar kan niet wachten
ondertiteling is best leukquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef Chen het volgende:
Kan jij Spaans dan?
De oorlog was een goede reden voor het meisje om te vluchten (in een al dan niet bestaande) fantasie-wereld. Ik vind het dan ook niet echt een rare combi. De oorlog was ook vooral een catalysator voor het verhaal, ik weet niet of het de bedoeling was dat je zo heel erg bij die strijd betrokken raakte. Uiteindelijk gaat het toch vooral om hoe het de hoofdrolspeelster raakt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:55 schreef Arcee het volgende:
Tot halverwege had ik veel moeite met de film. Rare combo van oorlog en fantasy. In de tweede helft begon ik de film toch wel te waarderen. Het probleem met die combo vond ik dat ik me bij beide niet betrokken voelde, maar uiteindelijk kwam het nog redelijk goed. Mooie muziek, trouwens.
Dat is op zich een goeie combo idd, maar de uitvoering was wel extreem. Ik verwachtte een fantasyfilm en geen oorlogsfilm, waardoor ik me bij beide niet betrokken voelde en pas in de tweede helft er wat betrokken bij raakte.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef Wepeel2 het volgende:
De oorlog was een goede reden voor het meisje om te vluchten (in een al dan niet bestaande) fantasie-wereld. Ik vind het dan ook niet echt een rare combi.
Als het niet de bedoeling was er bij betrokken te raken hadden ze het er beter uit kunnen laten.quote:De oorlog was ook vooral een catalysator voor het verhaal, ik weet niet of het de bedoeling was dat je zo heel erg bij die strijd betrokken raakte. Uiteindelijk gaat het toch vooral om hoe het de hoofdrolspeelster raakt.
Nou het zette wel heel erg de sfeer van de film neer. En ik wilde wel dat die tiran van een generaal het onderspit zou delven. Maar of die opstandelingen wel/niet wonnen dat kon me verder geen fuck schelen idd. Dus als je dat als kritiek hebt dan begrijp ik dat wel. Alleen mijn inziens lag bewust het zwaartepunt van de film daar niet. Je bleef telkens vooral betrokken bij de fantasy elementen. Als de oorlog te zwaar aangedikt wordt dan bestaat het gevaar dat mensen de film kijken en gaan denken 'shit weer zo'n fantasy intermezzo in deze vet coole bloederige oorlogsfilmsquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:07 schreef Arcee het volgende:
Als het niet de bedoeling was er bij betrokken te raken hadden ze het er beter uit kunnen laten.
Had ik ook.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:07 schreef Wepeel2 het volgende:
Geweldige film. Ik heb hem vanmiddag gekeken. Eindelijk weer eens een film die helemaal tegemoet komt aan mijn verwachtingen.
Zeker, zoals gezegd: uiteindelijk vond ik 't toch best een aardige film, terwijl ik 'm in het begin graag had uitgezet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:17 schreef Wepeel2 het volgende:
Nou het zette wel heel erg de sfeer van de film neer. En ik wilde wel dat die tiran van een generaal het onderspit zou delven. Maar of die opstandelingen wel/niet wonnen dat kon me verder geen fuck schelen idd. Dus als je dat als kritiek hebt dan begrijp ik dat wel. Alleen mijn inziens lag bewust het zwaartepunt van de film daar niet. Je bleef telkens vooral betrokken bij de fantasy elementen. Als de oorlog te zwaar aangedikt wordt dan bestaat het gevaar dat mensen de film kijken en gaan denken 'shit weer zo'n fantasy intermezzo in deze vet coole bloederige oorlogsfilms.![]()
![]()
'. Of zo.
![]()
Maar ach, filmbeleving blijft toch een persoonlijk iets. Er is geen magische formule die voor iedereen werkt.
Best aardig?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:20 schreef Arcee het volgende:
best een aardige film..
Mijns inziens was het een goede reden voor het meisje om haar sprookjeswereld in te duiken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:09 schreef Arcee het volgende:
Nou ja, best aardig betekent dat ik 'm best aardig vond in tegenstelling tot films waar ik niks aan vond. [afbeelding]
Zoals gezegd, de tweede helft beviel me wel, maar in de eerste helft had ik dus moeite met de in mijn ogen rare combo van de keiharde oorlog en de fantasy. Alsof je Der Untergang en Labyrinth door elkaar heen aan het kijken bent.
Dat snap ik dus nooit: je bent nu aan `t kijken?? wat doe je dan achter je pc op het forum? kijk dan de film eerst afquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Pffff... ik ben nu aan het kijken, maar het is echt naar af en toe.
Aansteller!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nooit: je bent nu aan `t kijken?? wat doe je dan achter je pc op het forum? kijk dan de film eerst af
quote:
Pauzeknop?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoe kun je een film nou goed volgen terwijl je in de tussentijd zit te internetten?
hehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar komt bij dat ik persoonlijk erg van films houd met historisch interessante achtergrond.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 21-02-2007 00:22:22 ]Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:13 schreef -Menn0- het volgende:
Mooie film
Ik had alleen wat meer van die faun willen zien, vond em wel cool
Ook vond ik em soms wel een beetje grafisch om het zo maar te zeggenMessen en wangen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Bedankt voor het aanpassen van mijn bericht hierboven
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
Over de historische achtergrond van deze film zijn op z'n zachtst gezegd wel meer films gemaakt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:21 schreef ErikT het volgende:
Daar komt bij dat ik persoonlijk erg van films houd met historisch interessante achtergrond.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:30 schreef ErikT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Bedankt voor het aanpassen van mijn bericht hierbovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
Dat is het ookquote:Sowieso vind ik Spaans een extreem coole taal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |