quote:
Foto'squote:Pan's Labyrinth (El Laberinto del Fauno) unfolds through the eyes of Ofelia, a dreamy little girl who is uprooted to a rural military outpost commanded by her new stepfather. Powerless and lonely in a place of unfathomable cruelty, Ofelia lives out her own dark fable as she confronts monsters both otherworldly and human.
eensquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:41 schreef ByT3z het volgende:
ik heb pan's labyrinth zondagavond gezien en ik vond het een prachtige film !!
het is een vreemde combinatie van drama - horror - fantasy die geen seconde verveeld en blijft boeien tot het einde
ik vind het echt een aanrader, maar helaas spreekt de film maar een klein publiek aan![]()
bv: in de cinema zaal zaten slechts 7 mensen ofzo
owja, de film is wel niet voor gevoelige zielen![]()
sommige scenes zijn heel wreed en hard om te zien
Laat maar dan...quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:41 schreef ByT3z het volgende:
owja, de film is wel niet voor gevoelige zielen![]()
sommige scenes zijn heel wreed en hard om te zien
whehequote:
Je zal wel moeten als er niets beters uitkomt dan de huidige kut-screenerquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:49 schreef California het volgende:
Gerechtigheid! Hij komt hier ook in de bios, op 8 maart.
Erg goed nieuws, maar ik weet niet of ik zo lang kan wachten.
Hoop eigenlijk dat de dvd voor die tijd al uit isquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je zal wel moeten als er niets beters uitkomt dan de huidige kut-screener.
veel plezierquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:19 schreef RijstNatie het volgende:
ik ga er vanavond heen in Metropolis, ben zeer benieuwd
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:58 schreef Plotinus het volgende:
Kutfilm! Had een LOTR/Harry Potter/Narnia-achtige film verwacht. Het gaat voornamelijk over de situatie in Spanje ten tijden van Franco. Ik vind de title erg misleidend...en de trailer ook...
In Amerika is het ook niet echt 'n box office knaller.Zijn niet zoveel bioscopen waar ze de film draaien,want tja:Amerikanen en buitenlandse films.Ondertitels lezen schijnt te veel moeite te kostenquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:41 schreef ByT3z het volgende:
ik heb pan's labyrinth zondagavond gezien en ik vond het een prachtige film !!
het is een vreemde combinatie van drama - horror - fantasy die geen seconde verveeld en blijft boeien tot het einde
ik vind het echt een aanrader, maar helaas spreekt de film maar een klein publiek aan![]()
bv: in de cinema zaal zaten slechts 7 mensen ofzo
Dit is ook geen kinderfilm,vooral vergeleken met Harry Potter en Chronicles of Narnia.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:58 schreef Plotinus het volgende:
Kutfilm! Had een LOTR/Harry Potter/Narnia-achtige film verwacht. Het gaat voornamelijk over de situatie in Spanje ten tijden van Franco. Ik vind de title erg misleidend...en de trailer ook...
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:47 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Lijkt Lemony Snicket wel. Was ik ook helemaal gek van. Coole film volgens mij.
jawel komt in maart uit in Nederland als het goed isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:38 schreef Mr.Black het volgende:
hmm jah ziet er naar uit dat de film niet in Nederland uit komt.
.. maar wel genomineerd voor een Oscar.
quote:Best Writing, Screenplay Written Directly for the Screen
Laberinto del Fauno, El: Guillermo del Toro
Best Achievement in Cinematography
Laberinto del Fauno, El: Guillermo Navarro
Best Achievement in Art Direction
Laberinto del Fauno, El
Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Score
Laberinto del Fauno, El: Javier Navarrete
Best Foreign Language Film of the Year
Laberinto del Fauno, El (Mexico)
Mooie pakkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je vergeet make-up, die zou hij best wel eens kunnen winnen.
oh sorryquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je vergeet make-up, die zou hij best wel eens kunnen winnen.
Klopt als een zwerende vinger. Del toro's film is wellicht een van de sterkste oorlogsfilms ooit gemaakt!quote:Pan's Labyrinth is an intelligently rendered, provocative, and incisive cautionary tale on barbarism, repression, narcissism, rigid ideology, blind obedience, and inhumanity.
Er circuleert nu gewoon een dvd-rip, dus ja. Ik had weinig zin om nog langer te wachten tot hij hier eens ging draaien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:12 schreef thettes het volgende:
Is de versie die op het internet circuleert kwalitatief een beetje in orde? Vermoed hem trouwens wel te gaan kopen, maar kan niet wachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |