Mijn post hierboven even lezenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:20 schreef SHE het volgende:
Oh en even voor de duidelijkheid, ik gun iedereen een punt hoor, niemand in het bijzonder...maar ik weet echt niet wat ik beter had kunnen doen
de bron zegt: DE VSquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie zegt van niet?
Meestal is dat wél zo nl
Heb je een bron mét de uitvinder?
De beslissing is aan jou natuurlijk
gokje: een generaal?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:21 schreef Marinus het volgende:
Overigens was Dr. Strangelove alvast goed! Nog twee te gaan
Dán moet je inderdaad Jajong het punt gevenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:21 schreef SHE het volgende:
[..]
de bron zegt: DE VS
jajong kwam als eerst met, zal wel een amerikaan zijn
jij daarna met amerikaans leger
beiden niet helemaal correct, maar in essentie heel dichtbij...tja, wat moet ik dan?
Nutteloze semantiek discussies kunnen we achterwege latenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:22 schreef Jajong het volgende:
Nou, eigenlijk is Amerikaans Leger gewoon FOUT natuurlijk. Want je kan een leger niet met 'wie' aanduiden. Een Amerikaan natuurlijk wél.
Dankje! Volgens mij nog 2 en dan heb ik al 100!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nutteloze semantiek discussies kunnen we achterwege laten
Gefeliciteerd met je punt
Heeft iemand je weleens gezegd dat je zo godvergeten irritant bent, dat het echt nog heel vermakelijk is ook?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:22 schreef Jajong het volgende:
Nou, eigenlijk is Amerikaans Leger gewoon FOUT natuurlijk. Want je kan een leger niet met 'wie' aanduiden. Een Amerikaan natuurlijk wél.
Soms..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Heeft iemand je weleens gezegd dat je zo godvergeten irritant bent, dat het echt nog heel vermakelijk is ook?
Heel apart![]()
Nu ben ik echt weg![]()
Correct!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:24 schreef Mas het volgende:
Nee, wacht. Hij is ook die Engelsman, die werkt bij de Generaal, als ik mij niet vergis.
Ojajoh?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:32 schreef AntonDingeman het volgende:
Als er om 35 nog geen vraag is, stel ik er een.
HAL3000S dan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:38 schreef macondo het volgende:
HAL
bijnaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
HAL3000S dan.
Zo heet een user hier volgens mij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |