Als ik met punten weggeven nobel kan worden, absoluut. De punten zijn je gegund, maar de vragensteller mag íets soepeler zijn met de exacte spelling van een antwoord.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:32 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jij zou zo nobel zijn om je punten af te staan?
1. er is een slowchat topic hier in MEN.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:34 schreef SHE het volgende:
Misschien kan er een apart topic geopend worden, waarin men al het onuitgesprokene uitspreekt naar elkaar
Misschien kom ik me daar ook nog wel even melden, daar de ei-kwestie mij ook nog dwars zit
Schematische weergave van de flux capacitator uit "Back to the future"?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:34 schreef AntonDingeman het volgende:
Vraag is te moeilijk denk ik. Ik zocht: Father Coughlin.
Volgende vraag:
Wat moet dit voorstellen?
[afbeelding]
Nee, dat ging over de code op eieren. Iemand claimde dat SHE maar 33% van de vraag goed had, en daar werd zij nogal pissig over.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2. ei-kwestie? Laat me raden: iemand vroeg wat er eerst was? Kip of ei?
Nu worden mijn woorden verdraaid. Ik claimde dat iemand anders 33% van de vraag goed had beantwoord, maar dat SHE door het compleet maken van de vraag er met de punten van door ging, iets waarover zij zelf 2 vragen daarvoor zat te klagen. Dat was het hele eieren eten...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:37 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee, dat ging over de code op eieren. Iemand claimde dat SHE maar 33% van de vraag goed had, en daar werd zij nogal pissig over.
Dat heb ik al zovaak gedaan. Neem jezelf niet zo serieus.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:32 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jij zou zo nobel zijn om je punten af te staan?
Wie is/ Wie waren de uitvinder van de bestuurbare kogel, en waaruit bestaat een kogel?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:36 schreef AntonDingeman het volgende:
SHE +1
ja, bestuurbare kogel ja, dat bestaatquote:
ik ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:45 schreef SHE het volgende:
oh..en ik maakte maar een grapje over de eitjes hoor![]()
loden punt, huls met kruitkamer en een slagpinquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:46 schreef SHE het volgende:
[..]
ja, bestuurbare kogel ja, dat bestaat
lood is goed, dat zit , ONDER ANDERE, in een kogel
en ik wil een volledig antwoord; namelijk wat er hedentendage in/op een kogel zit en wie met de bestuurbare kogel kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |