abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40645993
Ik begin me de laatste tijd telkens vaker te irriteren aan bejaarden.
Ok ik snap dat ze oud zijn en niet zo snel meer zijn, maar soms komt dat gewoon me strot uit.

Een paar weken geleden sta ik in de rij bij de kassa van de supermarkt, loopt er een omaatje met wat boodschappen voorbij, ik denk wat doet die nou? Die vraagt aan degene die haar spullen op de band heeft liggen en bijna aan de beurt is of ze voor mag.
WTF!!! ten eerste vraag je dat niet, maar heb je mazzel als het gebeurd. Achtermij stond nog een vrouw. Dus misschien werd ze als 4e geholpen. Dan kookt het dus bij mij....

Of als je in de trein/bus zit, meestal kijk ik dan of er mensen zijn die moeten zitten vanwege hun toestand (zwanger/gehandicapt/bejaard), maar dan zie je tegenwoordig dat ze half binnenrennend in die bus met een noodvaart alle stoelen scannen.

Hangbejaarden, de nieuwe trend. "We willen alleen lekker praten". Ja, 4 uur lang bij de McDonalds op 1 bakkie koffie van 40cent de hele tent blauw roken!

Zoals je vroeger een stoelendans deed! En als er dan geen plek is je doodleuk aan staan te kijken zo van " Hè, ff moven".
Deng, dan blijf ik dus gewoon zitten.

Kort samengevat, ik irriteer me aan de manier waarop bejaarden zaken opeisen vanwege hun leeftijd. Tuurlijk kunnen ze het krijgen, maar als je bijdehand gaat lopen doen, dan heb je dus pech.

Zo dat lucht op
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_40646059
ja in de bus altijd, willen ze uitstappen.. duurt allemaal zo lang jeweets, denk ik altijd van "HE OUWE LOOP EENS DOOR JE MANKEERT NIKS"

jaecht
bawb
pi_40646276
Net ook aan de telefoon hun leeftijd als excuse gaan gebruiken dat ze niets van de pc snappen.
het ligt er gewoon aan dat je het NIET wild snappen.
ik had een 80 jarige aan de lijn die de VPI/VCI voor zijn linux bak wilde weten
dat vind ik uber gaaf.
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
pi_40646289
Haha

[ Bericht 87% gewijzigd door gekke_sandra op 09-08-2006 16:02:10 ]
Delivered without an information leaflet
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:40:28 #5
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_40646305
Je ergert je aan iets.
Iets irriteert je.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:41:42 #6
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_40646358
En maar zeuren over de oorlog!
En het land opbouwen enzo!

Maar gelukkig hebben ze nu op onze kosten een beter pensioen dan dat we zelf ooit krijgen!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:43:55 #7
154704 Bicks
Neemt nog een hijs van zijn jo
pi_40646428
Als ik het voor het zeggen had, mochten bejaarden alleen tussen 9:00 en 10:00 buiten komen en tussen 0:00 en 07:00 (dan slaap ik toch!)
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:44:58 #8
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_40646460
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:39 schreef daanski82 het volgende:
Net ook aan de telefoon hun leeftijd als excuse gaan gebruiken dat ze niets van de pc snappen.
Hmm daar ben ik het niet helemaal met je eens. Er zullen er ongetwijfeld veel tussen zitten die inderdaad zo denken, maar ik denk dat het vooral komt doordat je na een bepaalde leeftijd niets tot zeer weinig meer leert. Zo kan ik mijn pa van 53 zo vaak ik wil uitleggen hoe hij een cd-tje moet branden, en na de 100ste keer snapt hij eindelijk ongeveer hoe het een beetje moet. Ligt dus ook wel aan de leeftijd hoeveel je nog kunt bijleren.

Verder kan ik TS wel begrijpen, ik vind wel dat oudere mensen met een zeker respect behandeld mogen worden. Maar ze moeten het niet gaan opeisen. Netjes vragen kan ook nog altijd.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_40646535
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:40 schreef Frollo het volgende:
Je ergert je aan iets.
Iets irriteert je.
zucht... zout op man!
Ik probeer hier een discussie te hebben, geen zin in geouweneel of ik me erger of irriteer, tis allebij stront vervelend

@ Biks,

Die avondklok is helemaal zo gek nog niet!
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:48:05 #10
154704 Bicks
pi_40646567
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:47 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

zucht... zout op man!
Leermoment!
pi_40646798
Gisteren vroeg ik heel beleefd aan een oude mevrouw in een gigantische electrische rolstoel of ze zo vriendelijk wilde zijn om haar gesprek met een vriendin iets verderop voort te zetten. Ze had net haar boodschappen afgerekend en bleef minutenlang gewoon aan het einde van de rij staan, het hele pad blokkerend met haar enorme mechanische roboreet. Ze keek me aan met een blik waar Medusa nog een puntje aan kan zuigen en riep waar ik in godsnaam het lef vandaan haalde om een gehandicapte vrouw zo te beledigen. Dat is wat me opvalt bij veel ouderen, het is alsof de wereld na hun 60e alleen nog maar om hen en hun kwaaltjes draait.
pi_40647055
er loopt er hier eentje rond die wel zelf haar boodschappen kan doen , maar zodra ze buiten de winkel staat onder het mom van respect voor ouderen verwacht dat ze door iemand geholpen word met het zeulen van die desbetreffende boodschappen naar haar flat toe , het is toch te gek

of van die oudjes die in de supermarkt lopen te zeuren dat alles te hoog staat terwijl er in die supermarkt over het algemeen meer personeel dan klanten rondloopt die zelfs verplicht zijn om mensen te helpen als deze daar om vragen

ook nog zoeentje die haar mandje al bij de kassa in de rij zette en daarna nog uitgebreid boodschappen ging doen , en toen een slimme asielzoeker dat de week daarop dat ook ging doen moord en brand schreeuwen dat dat toch echt niet kon.

die oudjes van tegenwoordig moet weer eens nodig wat respect aangeleerd worden
pi_40647124
Ik heb ook eens een voorpiepende bejaarde vrouw gehad.
Maar, laatst deed een of andere Turkse man van middelbare leeftijd precies hetzelfde! Hij stond achter mij, 4e in de rij en liep gewoon naar de kassa en rekende af. De vrouw voor mij had al iemand voorgelaten, dus zij zei sarcastisch dat ze er na sluitingstijd nog zou staan. We spraken de man aan, maar hij schudde het van zich af en reageerde niet. Ik was echt geshockeerd door de brutaliteit. Is dat tegenwoordig normaal? Midlifecrisis, I guess..

Wat denken ze, de jeugd is brutaler dus wij ook?

Ik stond ooit eens in een bus met een paar vriendinnetjes van school. Er stapte een vrouw van rond de 55+ binnen en duwde een vriendin van me zowat omver. Ik sprak haar aan op het geduw en de vrouw ging los. Ze maakte ons uit voor asociaal, omdat we niet meteen opstonden. (ik dus)
Ik ging er even op in en dacht toen.. ik hou mijn mond, dit is niet mijn gevecht. Dat vriendinnetje wat omver geduwt werd ging na de beledigingen wel tegen haar in. De buschauffeur zei heel makkelijk: laat haar gewoon zitten. Ik: nee. Ik weiger voor zo iemand op te staan. Als het zo moet.. dan niet. Het was echt een scene, de woede droop echt van de twee af. Ik ben nog nooit zo blij geweest toen iemand uitstapte.
(oh, jawel.. iets met hete zomer, bus, druk, burka, zweet, oksel in neus )

[ Bericht 2% gewijzigd door gekke_sandra op 09-08-2006 16:08:33 ]
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:02:54 #14
154704 Bicks
pi_40647145
Bejaarden... de nagels aan onze doodskisten!!! Toen het 36 graden was, zag je ze amper.... heerlijk was dat!!!
pi_40647224
gekke_Sandra, je hebt helemaal gelijk!

Ik dacht echt ff dat ik de enige was die zich stoort aan het gedrag van bejaarden.
Ben blij te horen dat meer mensen deze kwaal hebben!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:05:01 #16
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_40647242
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:02 schreef Bicks het volgende:
Bejaarden... de nagels aan onze doodskisten!!! Toen het 36 graden was, zag je ze amper.... heerlijk was dat!!!
idd jammer dat er maar 500 zijn gestorven. Volgend jaar nog hogere zorgpremies
  PR/Manusje van alles woensdag 9 augustus 2006 @ 16:06:44 #17
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40647304
Het is jammer dat ik zelf nooit zoiets mee maak, want dan kunnen ze een enorme discussie verwachten.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:07:00 #18
154704 Bicks
pi_40647314
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:05 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

idd jammer dat er maar 500 zijn gestorven. Volgend jaar nog hogere zorgpremies
De bejaarden... ga es dood!!!!!!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:08:15 #19
154704 Bicks
pi_40647364
BTW: als ik later zelf bejaard ben, ga ik hetzelfde doen: zeuren en zeiken... tot die tijd heb ik een hekel aan ze !!!
Mooi topic trouwens
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:09:41 #20
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_40647428
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:08 schreef Bicks het volgende:
BTW: als ik later zelf bejaard ben, ga ik hetzelfde doen: zeuren en zeiken...
Ik ook. En nu al flink oefenen op Fok!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:10:00 #21
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40647444
Sommige bejaarden die zou je liever..
Vanochtend ook weer eentje in de supermarkt; staat een rij mensen bij de kassa en meneer vindt het nodig om even zonder enige haast met de cassiere de kassabon door te nemen..
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:12:10 #22
154704 Bicks
pi_40647520
Extreem hete zomers en nog extremere koude winters... goed tegen de vergrijzing!
pi_40647617
OHHH JA, dat geneuzel over de kassabon, en weet je wat het is.
Ze hebben altijd ongelijk, met als klap op de vuurpijl dat ze dan van gekkigheid niet weten wat voor een houding ze moeten aannemen, ze nog bijdehand gaan lopen doen ook.

"Nou ik weet het zeker dat er echt 1,18 stond heur".
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:17:05 #24
154704 Bicks
pi_40647687
Of die bejaarden met zo'n ziekenfondsrolatortje (waarom zijn die krengen of blauw of rood?) met 1 pakje boter erin en dan zo'n kop trekken van: laat me es door! Supermarkten zijn gewoon sociale ontmoetingsplekken voor dat soort!
  PR/Manusje van alles woensdag 9 augustus 2006 @ 16:18:09 #25
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40647712
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:17 schreef Bicks het volgende:
Of die bejaarden met zo'n ziekenfondsrolatortje (waarom zijn die krengen of blauw of rood?) met 1 pakje boter erin en dan zo'n kop trekken van: laat me es door! Supermarkten zijn gewoon sociale ontmoetingsplekken voor dat soort!
De koffieautomaat he
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:25:34 #26
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40647946
Bejaarden passen zich gewoon aan.
A.M.A.B
pi_40648047
Ik snap ook niet waarom die bejaarden op de meest onmogelijke tijden verschijnen in de supermarkt. Donder op na zessen!!! Ze hebben de hele dag geen zak te doen..
pi_40648100
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

De koffieautomaat he
Het gratis bakkie inderdaad, kijk een gat in hun hand gaat te ver.
Maar als het gratis is, dan lopen ze 3km met een bonnetje in hun hand voor die 5 cent korting op een netje mandarijnen
pi_40648121
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:39 schreef daanski82 het volgende:
ik had een 80 jarige aan de lijn die de VPI/VCI voor zijn linux bak wilde weten
dat vind ik uber gaaf.
HaHaHaHaHa HELPDESKNERD
pi_40648131
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De koffieautomaat he
Dat is de ontmoetingsplaats voor zwervers e.d.

Zouden bejaarden niet meerdere keren per dag boodschappen doen? En dan elke keer maar 1 enkel ding meenemen en zielig kijken. (of gewoon keihard tegen je enkels aan beuken met die rollators van ze) Misschien is dat wel hun tactiek! Ik ruik een bezwering!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:31:33 #31
154704 Bicks
pi_40648153
En de sociale premies schieten elk jaar omhoog om de nieuwe aanwas van een riant AOW en pensioen te kunnen voorzien! Parasieten zijn het! BAH!
pi_40648179
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:30 schreef fuckbuddy het volgende:

Het gratis bakkie inderdaad, kijk een gat in hun hand gaat te ver.
Maar als het gratis is, dan lopen ze 3km met een bonnetje in hun hand voor die 5 cent korting op een netje mandarijnen
En 9/10 bejaarden hebben meer geld dan de gemiddelde student. Alles staat lekker te staan op hun rekening en ze doen er niets mee. Lap dan gewoon die 5 cent en bespaar jezelf de moeite!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:35:36 #33
154704 Bicks
pi_40648287
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:32 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

En 9/10 bejaarden hebben meer geld dan de gemiddelde student. Alles staat lekker te staan op hun rekening en ze doen er niets mee. Lap dan gewoon die 5 cent en bespaar jezelf de moeite!
EN een riante seniorenwoning (MET een eigen badkamer... waar hebben ze die voor nodig, ze stinken een uur in de wind) voor een leuk prijsje waar een gemiddelde student van gaat kwijlen!!!
pi_40648353
Tja bejaarden zijn ook niet gek. Ze maken gewoon bewust misbruik van hun slachtofferrol. Tuurlijk zitten er bejaarden bij die het echt moeilijk hebben en die help je ook wel. Maar je kan het vaak zien of een oud vrouwtje echt hulpeloos is of dat ze gewoon een kreng is die denkt dat iedereen haar hulpje is.

De felle, brutale aandachtsvragende bejaarden hebben vaak niet echt hulp nodig. De stille met een hulpeloze blik die toch proberen het zelf te doen, die verdienen mijn hulp wel.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:38:59 #35
154704 Bicks
pi_40648407
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:35 schreef Bicks het volgende:

[..]

EN een riante seniorenwoning (MET een eigen badkamer... waar hebben ze die voor nodig, ze stinken een uur in de wind) voor een leuk prijsje waar een gemiddelde student van gaat kwijlen!!!
(ik hoop dat mijn oma vandaag niet op het forum zit!!!)
pi_40648447
Oude mensen in de supermarkt voor je laten is best wel fout, zij hebben zeeën van tijd en een normaal nog werkend mens heeft het enorm druk
pi_40648468
De hele dag geen reet uitvoeren, geld krijgen ze zo op hun rekening gestort en dan nog zeiken.
feest
pi_40648491
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:54 schreef Croupouque het volgende:
Gisteren vroeg ik heel beleefd aan een oude mevrouw in een gigantische electrische rolstoel of ze zo vriendelijk wilde zijn om haar gesprek met een vriendin iets verderop voort te zetten. Ze had net haar boodschappen afgerekend en bleef minutenlang gewoon aan het einde van de rij staan, het hele pad blokkerend met haar enorme mechanische roboreet. Ze keek me aan met een blik waar Medusa nog een puntje aan kan zuigen en riep waar ik in godsnaam het lef vandaan haalde om een gehandicapte vrouw zo te beledigen. Dat is wat me opvalt bij veel ouderen, het is alsof de wereld na hun 60e alleen nog maar om hen en hun kwaaltjes draait.
roboreet
pi_40648717
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:39 schreef Emu het volgende:
Oude mensen in de supermarkt voor je laten is best wel fout, zij hebben zeeën van tijd en een normaal nog werkend mens heeft het enorm druk
Ja, je moet mensen voorlaten die heel snel klaar zullen zijn, niet mensen die;

In super-slomo tempo de boodschappen op de lopende band zetten, terwijl de kassameid afwacht om het volgende artikel te kunnen scannen. Dan EERST de boodschappen in de tas doen, en ook weer heel sloom en voorzichtig natuurlijk.. straks breekt het. DAN eindelijk eens de tas erbij te pakken en graaien naar de portemonnee die toch ergens in die oude stinktas moet zitten. Dan wordt voorzichtig de portemonne opengetrokken en is het graaien naar briefgeld en het uittellen van muntjes. Dan wil ze natuurlijk ook nog zegeltjes en de bon, die dan nog een keer nagekeken wordt en vragen of er toch echt geen korting zat op de advocaat. Dan gaat dat rustig weer de portemonnee in, die weer de tas in moet.. ritsje dicht en dan lopen ze eindelijk langzaam weg

Ondertussen hadden 10 mensen hun boodschappen kunnen afrekenen.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:48:10 #40
154704 Bicks
pi_40648733
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:40 schreef Big_Boss_Man het volgende:
De hele dag geen reet uitvoeren, geld krijgen ze zo op hun rekening gestort en dan nog zeiken.
Als ze dan nog daadwerkelijk gewerkt hebben voor hun geld tot daar aan toe! Maar het zijn telkens van die ouwe wijven die hun man al hebben verloren op hun 65ste en van zijn geld de bloemetjes buiten zetten en maar zeuren en drammen dat het vroeger allemaal beter was! GADVER!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:44:05 #41
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_40650512
Zou het misschien zo zijn dat oudere mensen voor hun gevoel wel alles snel doen, en zelf niet in de gaten hebben dat ze zo traag zijn? Lijkt me sterk trouwens, maar ja als je ouder wordt neemt ook de kwaliteit van je zintuigen af natuurlijk.
Guanine en Cytosine! *O*
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:47:58 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_40650622
idd..

ik ben ze liever kwijt dan rijk...

omdat ze oud en (doen alsof ze) kreupel zijn meot iedereen maar wijken.. mij niet gezien hoor
Huilen dan.
pi_40651048
Ach, gewoon opwachten en met 3 matties in elkaar hoeken, dat is immers stoer
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
pi_40656155
Voor iedereen die zich zo aan bejaarden ergert, straks ben je er ook een...

Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_40656880
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:17 schreef Bicks het volgende:
Dit is de nieuwe trend onder bejaarden.

Vooral de bovenste twee doen het erg goed. Ook de bejaarden gaan met hun tijd mee. Blauw en rood is zo vorig jaar.
Go hard or go home
pi_40657510
misschien een idee om een speciale kassa te maken voor 65+'ers
  woensdag 9 augustus 2006 @ 20:59:38 #47
154704 Bicks
pi_40657583
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 20:46 schreef noekje het volgende:

[..]

Dit is de nieuwe trend onder bejaarden.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Vooral de bovenste twee doen het erg goed. Ook de bejaarden gaan met hun tijd mee. Blauw en rood is zo vorig jaar.
Ach... leefde mijn oma nu nog maar om dit mee te maken!
pi_40658791
Pas geleden, ik stond bij de kassa ... ik zie in mn ooghoek z'n oud vrouwtje aan komen rennen ... dringt ze opeens voor ... zegt ze van "ja ik kan niet zo lang staan" ... maar ze kan wel rennen om voor te dringen
  woensdag 9 augustus 2006 @ 21:28:13 #49
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_40659130
Ook lekker, bejaarden op zaterdag of woensdagmiddag in de stad die dan lopen te klagen dat de stad volzit met kinderen en buggy"s
Dat doen ze expres, anders kunnen ze niet klagen bij het advocaatje met slagroom
Pimp my Daf!
pi_40659285
Ja, ik kan het nog sterker vertellen. Serieus gebeurd:

Maatje van me moest wat hebben bij de supermarkt dus hij had wat dingen gepakt, sloot netjes aan in de rij en legde zijn spullen op de band. Komt er een oud oma'tje aan, drong voor, ging dus voor hem staan en pakte zijn spullen op de band. zei heel droog van "pak zelf maar effe nieuwe" en legde zijn spullen bij haar spullen neer. Zij had dus ook nodig wat hij had en legde zijn spullen bij haar eigen spullen. Had blijkbaar geen zin om dat nog te gaan pakken.

Dan sta je echt effe raar te kijken
I think I'm a banana tree
pi_40659584
Ook leuk: bejaarden die met hun scootmobiel gewoon in de stad over de normale weg rijden en dan nog geirriteerd kijken als je er wat van zegt, en vervolgens ook niet opdonderen naar de stoep
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_40660088
gespuis,allemaal!
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_40660236
Sommige opa's/oma's denken ook dat ze nog echte gangsters zijn. Kom ik even met een vriendin ook bij een bankje zitten, en hun meteen van ja wij waren vroeger echte criminelen en we hebben in de bak gezeten, en dan zitten ze met een hele groep daarover te praten.

Ook nog met die beschimmelde handjes sigaretten opsteken en shit.

pi_40661099
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:50 schreef Brechtje het volgende:
Sommige opa's/oma's denken ook dat ze nog echte gangsters zijn. Kom ik even met een vriendin ook bij een bankje zitten, en hun meteen van ja wij waren vroeger echte criminelen en we hebben in de bak gezeten, en dan zitten ze met een hele groep daarover te praten.

Maar jij rookt toch niet hoop ik?
I think I'm a banana tree
pi_40661218
laat ik niet beginnen over bejaarden en verkeersgedrag. Egt !!!! :@
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_40662456
Nou idd, bejaarden in het verkeer, echt levensgevaarlijk!
Elke keer als ik weer bijna van mijn fiets gejaagd word is het weer zo'n oud wijf met dr neus tegen het raam gedrukt (en nóg geen fuck zien), die denkt dat de hele straat van haar is.

Bah.

Ik laat ze ook niet voor in de supermarkt, die lui hebben tijd zat. Ik zie ze trouwens nooit hier in de super, maar dat zal wel komen omdat ik altijd rond half 6/6 uur boodschappen doe, of tegen een uur of 8.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:03:09 #57
154704 Bicks
pi_40664050
GVD Bejaarden... er zijn veel negatieve dingen over ze te zeggen: bijvoorbeeld dat ze niet lekker ruiken (deo bestond toen niet en nu weigeren ze nieuwewetse dingen). En zo nog wel duizend andere dingen, los van alle dingen die al gezegd zijn in bovenstaande reactie. M.a.w. dit topic kan nog wel jaaaaaaaaaaaaaaaaaren mee!!!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:06:09 #58
154704 Bicks
pi_40664216
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:50 schreef Brechtje het volgende:

pi_40665400
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:03 schreef Bicks het volgende:
GVD Bejaarden... er zijn veel negatieve dingen over ze te zeggen: bijvoorbeeld dat ze niet lekker ruiken (deo bestond toen niet en nu weigeren ze nieuwewetse dingen). En zo nog wel duizend andere dingen, los van alle dingen die al gezegd zijn in bovenstaande reactie. M.a.w. dit topic kan nog wel jaaaaaaaaaaaaaaaaaren mee!!!
HAHAHA

Jaa van die zeikerds. helemaal weigeren om de luxere dingen te gebruken deo enzo. briljant
pi_40666047
nu al zeuren om bejaarden.
Strax vanaf 2010 dat wordt pas een ramp, dit is hooguit een opwarmetje voor strax.
Zie het als een training

Zo Oude mensen in de trein als je moet overstappen
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_40666617
Vorige week was er bij mij aan de kassa een oud vrouwtje in een rolstoel, die wilde bijpinnen. Tenminste, ze eiste dat. Dus ik zeg op een nette manier van: ''Ja sorry dat mag niet meer, omdat u bij dat ding daar *wijst* ook kunt pinnen.'' (Er stond trouwens een man bij haar, waarschijnlijk haar zoon denk ik, die kon toch ook bij dat andere rabo-bank ding bijpinnen? Stond 3 meter van de kassa vandaan! )

Gaat ze me uitschelden voor een hulpje dat ik het niet snapte En ze keek me nog aan met kapsones ook! Ik maar ff de info-balie gebeld, die wisten precies om welke vrouw het ging Ze bleef ook echt doordrammen! Uiteindelijk toch maar die zielige 20 euro erbij gedaan, anders rotte ze nooit op. Rotwijf
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:51:28 #62
154704 Bicks
pi_40666645
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:27 schreef Brechtje het volgende:

[..]

HAHAHA

Jaa van die zeikerds. helemaal weigeren om de luxere dingen te gebruken deo enzo. briljant
Ja man... en dit is nog maar het topje van de ijsberg hoor!!! Maak me niet boos!!!!!!!!!! (niet doen hoor, ik wil zo naar bed!)
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:49:36 #63
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_40669198
Herkenbaar allemaal, bah... Denk je de volgende situatie eens in:

Je hebt haast, maar je moet nog even cash hebben. Dus, hop hop naar de geldautomaat. Er staan een paar mensen voor je, maar da's geen ramp omdat een paar minuten wachten nog wel kunnen. Echter, voor je staat één of andere uitgerangeerde oma.

Als ze eenmaal aan de beurt is.... haalt ze haar tas te voorschijn... pakt de 'knip'.... zoekt de pas.... zoekt de pincode.... voert de pas in... checkt nog een keer de pincode...... toetst de pincode in.... toetst de -juiste- pincode in.... bekijkt haar saldo... denkt na over het op te nemen bedrag... drukt op de knop voor ¤20.... wacht op haar geld... wacht op haar geld... wacht op haar geld... (Ohja!).... haalt haar pas er uit.... wacht op haar geld... pakt het geld... telt het geld na... stopt het geld in haar knip... sorteert haar knip.... en loopt triomfantelijk weg. ("Dat heb ik toch maar goed gedaan! Geld pinnen!")

Dit is natuurlijk erg overdreven, maar zo tergend langzaam komt het soms wel over als je haast hebt....

Over bejaarden in het verkeer zal ik maar niet beginnen
  Redactie Frontpage donderdag 10 augustus 2006 @ 01:25:43 #64
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_40670608
Ik heb al jaren een schijthekel aan die lui. Op Fok kun je je hart tenminste nog luchten, maar zodra je op het werk kritiek hebt op die kutoudjes, krijg je de wind van voren dat je respect moet hebben voor de ouderen enzo. Kutlui! Ze zijn altijd in de supermarkt als de gewone man na hard werken en veel belasting betalen zodat die oudjes riant kunnen leven in de supermarkt is, ze dringen altijd voor en vergeten ook nog es de groente af te wegen, zodat er door de supermarkt galmt:"Groente-afdeling, assistentie alstublieft!" Irritant! Ik zeg, alle oudjes naar Friesland verbannen en dan langzaam aan de zee in schuiven!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_40670880
Ze hadden toch hangplekken voor die ouwe heksen gemaakt?

Zie ze nergens
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_40674815
Nog iets. Ik werktte in een ziekenhuis. Schoonmaker was ik. Moest ik in de ochtend die kamertjes binnen en schoonmaken. En dan vonden zij het vreemd dat ik chagrijning keek 9 uur in de ochtend na vele uren werk van de eerdere dagen.

HALOOOOOOOOOOOOO ik moet je FOKking vuilnisbak legen met je FOKking luier erin. En dan dat gezeik aanhoren. Hoe oud ben je waar kom je vandaan wat ga je worden. 1 keer is leuk. Maar niet bij de 40ste kamer en dan elke dag.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_40674894
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:31 schreef PietjePuk2 het volgende:

Maatje van me moest wat hebben bij de supermarkt dus hij had wat dingen gepakt, sloot netjes aan in de rij en legde zijn spullen op de band. Komt er een oud oma'tje aan, drong voor, ging dus voor hem staan en pakte zijn spullen op de band. zei heel droog van "pak zelf maar effe nieuwe" en legde zijn spullen bij haar spullen neer. Zij had dus ook nodig wat hij had en legde zijn spullen bij haar eigen spullen. Had blijkbaar geen zin om dat nog te gaan pakken.

Ik zou mooi "mijn" boodschappen, nadat ze betaald waren, opgepakt hebben onder het mom van "bedankt hé", en dan weglopen
Speak only if it improves upon the silence....
pi_40675672
quote:
Die is waarschijnlijk toen ze jong was ook al dol geweest op aandacht trekken. Heel irritant, soms wordt je gewoon aan de kant gejaagd als er weer iemand in een rolstoel voorbij scheurt hier in het winkelcentrum. Als je dan bij de kassa komt in de supermarkt moet ineens de hele wereld rekening houden met hun handicap of ouderdom en moet iedereen wachten tot alles is ingepakt, lijkt wel of ze expres in de weg gaan staan, er kan geen mens meer zijn boodschappen neerzetten.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 08:55:18 #69
154704 Bicks
pi_40675706
Weet je wat ze ook altijd doen? Te pas en onpas (vooral te onpas) hun leeftijd vertellen aan iedereen die het wil horen en niet wil horen (vooral die het niet wil horen). GADVERDEDEDEDAMME bejaarden zijn vieze mensen die als veel te lang in de reserve tijd leven.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:08:12 #70
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40675893
jezus net als mijn oma.... ze bedoelt het goed hoor... maar het mens loopt de hele dag te zeiken dat ze zo weinig geld heeft.... en dan wel 1x per 2 maand WEER een beige mantelpakje kopen voor 460 euro

echt HOER daar heb je er al 34 van!

ga eens sparen!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_40675927
Ze spelen inderdaad een 3e helft.
Tis fuckin jammer, want er zijn ook echt coole opa's & oma's.
En ik realiseer me echt wel dat ze ten tijde van de 2e wereld oorlog goede dingen hebben gedaan. hoewel ik toch twijfel aan de waarheid soms. Ik heb gevoel dat NL nooit wat heeft voorgesteld in de oorlog. En dat baseer ik op zaken die hedendaags gebeuren. (Bosnie, Afghanistan)

Maar de meeste zeiken zoveel, dat ze het verneuken voor de anderen.
Tis ook mooi hoe ze alles tegen willen houden, de pinpas was al 4 jaar op de markt voordat de ouderen het gingen gebruiken "Straks ben ik door een computerstoring al mijn geld kwijt"

Dat langzame geneuzel, en vooral het zielig kijken. Wat dat kunnen de meeste.
Keep your head up and smile god dammit!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:12:07 #72
154704 Bicks
pi_40675962
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus net als mijn oma.... ze bedoelt het goed hoor... maar het mens loopt de hele dag te zeiken dat ze zo weinig geld heeft.... en dan wel 1x per 2 maand WEER een beige mantelpakje kopen voor 460 euro

echt HOER daar heb je er al 34 van!

ga eens sparen!
Ze zien er ook allemaal hetzelfde uit! Grijs permanentje, beige plooirok en bloemetjes rok. En als het wat frisser is (zo rond de 25 graden vinden ze fris, 1 graad hoger en ze vallen het management van die bejaardenkeer lastig over de aanschaf van een airco) dan lopen ze allemaal met een halflange beige jas en zo'n inklappluutje voor het geval dat het gaat regenen als ze op het busje wachten waarmee ze GVD voor 1 miezerige euro in hartje stad worden afgezet en maar blijven zeiken dat het busje ALTIJD een half uur te laat is.... als je dat WEET, kom dan wat LATER!!! BEN JE DRUK OFZO????
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:18:25 #73
8369 speknek
Another day another slay
pi_40676048
quote:
Dat is wat me opvalt bij veel ouderen, het is alsof de wereld na hun 60e alleen nog maar om hen en hun de kwaaltjes draait.
Op die leeftijd spreek je niet meer van 'mijn been', maar van 'het been'.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:18:51 #74
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40676053
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:12 schreef Bicks het volgende:

[..]

Ze zien er ook allemaal hetzelfde uit! Grijs permanentje, beige plooirok en bloemetjes rok. En als het wat frisser is (zo rond de 25 graden vinden ze fris, 1 graad hoger en ze vallen het management van die bejaardenkeer lastig over de aanschaf van een airco) dan lopen ze allemaal met een halflange beige jas en zo'n inklappluutje voor het geval dat het gaat regenen als ze op het busje wachten waarmee ze GVD voor 1 miezerige euro in hartje stad worden afgezet en maar blijven zeiken dat het busje ALTIJD een half uur te laat is.... als je dat WEET, kom dan wat LATER!!! BEN JE DRUK OFZO????
daar zeikt ze ook altijd over ja...soms komt dat busje wel 3 minuten eerder

JA HOER soms komt mijn bus gewoon niet!!
stay frosty
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:20:24 #75
154704 Bicks
pi_40676076
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:18 schreef speknek het volgende:

[..]

Op die leeftijd spreek je niet meer van 'mijn been', maar van 'het been'.
pi_40676099
Je zou maar in een bejaardentehuis werken
pi_40676130
Kleinkinderen die hun oma "Hoer" noemen
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:25:38 #78
154704 Bicks
pi_40676148
En als ze een keer op bezoek zijn, moet je de tv op 100 zetten anders horen ze niks ("ja jongen, de batterijtjes voor het gehoorapparaat worden niet meer vergoed in het nieuwe zorgstelsel, waar gaat het heen met ONS Nederland"). Ondertussen lullen ze voortdurend door je programma heen over hoe slecht het gaat ONS Nederland... hoe "ons"??? JIJ doet al 30 jaar niet meer mee... ouwe SOK!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:26:22 #79
154704 Bicks
pi_40676161
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:24 schreef Sjummie het volgende:
Zover zou ik nog niet willen gaan, maar hij heeft een punt...
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:33:44 #80
155202 SpaceCan
Live to ride, ride to live
pi_40676290
Gewoon GEEN airco's installeren in bejaardetehuizen en dan vallen ze vanzelf bij bosjes als de zomer echt heet wordt.
Opgeruimd staat netjes, toch ??
You don't drive your bike, you make love with it
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:41:14 #81
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40676431
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:24 schreef Sjummie het volgende:
ik heb echt een schijthekel aan die oma!
ik heb nog een andere opa en oma die zijn zwaar relaxed! maar die zeuren ook niet zo.
bij mijn opa is leukemie ontdekt. dat zegt hij dan een keer tussen neus en lippen door en zit er daarna niet meer.

ik moet al van die andere oma 5 jaar aanhoren dat zo last heeft bij het poepen... jezus dat wil ik niet weten
stay frosty
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:43:33 #82
154704 Bicks
pi_40676473
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik heb echt een schijthekel aan die oma!
ik heb nog een andere opa en oma die zijn zwaar relaxed! maar die zeuren ook niet zo.
bij mijn opa is leukemie ontdekt. dat zegt hij dan een keer tussen neus en lippen door en zit er daarna niet meer.

ik moet al van die andere oma 5 jaar aanhoren dat zo last heeft bij het poepen... jezus dat wil ik niet weten
Die van mij hebben het gesnapt en zijn allemaal keurig dood gegaan... (natuurlijk niet zonder slag of stoot... je kan lullen wat je wilt, maar als het erop aankomt zijn ze best taai!)
pi_40676488
"Mag ik een sigaretje" Ik ga moeilijk naar het toilet.
Hier een trap in je rug opschieten.......

Owww, je stoelgang is niet zo goed, sorry oma.
Ja ik bestel een nieuwe op www.plastic-heupen.nl
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:58:38 #84
154704 Bicks
pi_40676811
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:44 schreef fuckbuddy het volgende:
"Mag ik een sigaretje" Ik ga moeilijk naar het toilet.
Hier een trap in je rug opschieten.......

Owww, je stoelgang is niet zo goed, sorry oma.
Ja ik bestel een nieuwe op www.plastic-heupen.nl
Wat betreft dat sigaretje; daar hoef je niet bejaard voor te zijn, dat werkt bij mij i.c.m. een kop koffie ook heeel prima!
pi_40677368
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:37 schreef Samson het volgende:
Ook leuk: bejaarden die met hun scootmobiel gewoon in de stad over de normale weg rijden en dan nog geirriteerd kijken als je er wat van zegt, en vervolgens ook niet opdonderen naar de stoep
In een supermarkt op zaterdagmiddag is het ook altijd fun. Je kan amper met een winkelwagentje naar binnen, omdat het zo druk is, komen zij er aan met hun de hele scootergang aanscheuren om iedereen omver te rijden. !
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:27:21 #86
154704 Bicks
pi_40677549
Ik heb al teveel tijd besteed aan deze kansloze bevolkingsgroep!!!
  Redactie Frontpage donderdag 10 augustus 2006 @ 12:44:44 #87
3926 crew  Djeez
pi_40681117
Twee huizen verderop woont ook zo' n ouwe zeikmuts. Ik was laatst in de tuin, en iets wou niet lukken. Dus ik laat een paar keer een flinke GVD horen. Komt dat wijf aan de deur, en zeurt dat ze het niet vindt kunnen dat ik vloek en dat de voortuin er asociaal uitizet. Ik heb mijn schouders opgehaald en de deur dichtgedaan. Een paar dagen later gleed ik in de regen over een stuk zeil uit dat in de tuin ligt en riep ik weer 'Godverdomme!' Over twee schuttingen hoorde ikd at wijf weer:"Hou je in, tsjonge jonge." Kutwijf!
Altijd als ik bij mijn oma in het bejaardenpakhuis kom, zeurt ze dat ze niks te eten krijgt. Ze krijgt gvd elke dag een formulier waarop ze kan aankruisen wat ze de andere dag wil eten, net als in het ziekenhuis. En dat zijn goeie maaltijden! Ook zeurt ze constant of we nog een koekje moeten, maar die zijn altijd slof, dus die willen we niet. En zaterdagavond komen is ook niet leuk, want dan kijkt ze altijd 'Nederland zingt'.
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_40691360
We mogen officieel de benaming: Verwende opa''s en oma's gebruiken. Een nieuwe welvaartsziekte vrees ik menigte
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:37:11 #89
154704 Bicks
pi_40691585
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:23 schreef Burakius het volgende:
We mogen officieel de benaming: Verwende opa''s en oma's gebruiken. Een nieuwe welvaartsziekte vrees ik menigte
Ik zeg niks meer over de pamperdragende parasieten!
pi_40695204
Ik zag sochtends op Nederland 1 + 3 een commercial over rollators, ik dacht echt zo van wtf ?!!?
pi_40695418
tot over 50 jaar
pi_40696637
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:18 schreef Mr.Chippie het volgende:
Ik zag sochtends op Nederland 1 + 3 een commercial over rollators, ik dacht echt zo van wtf ?!!?
2 voor de prijs van 1
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_40697156
Ik krijg rillingen bij de gedachte van de Breezer generatie als bejaarden

En wat is bejaard zijn een zinloos bestaan, helemaal wanneer je niet meer voor jezelf kunt zorgen. Waarom kan je er dan niet gewoon er voor kiezen om er een eind aan te maken? Joepie, 90 worden terwijl je al 5 jaar lang gewassen moet worden door anderen en in een slangetje moet pissen terwijl je de hele dag in een bed ligt (en af en toe door anderen wordt omgedraaid) ...
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:28:53 #94
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_40697781
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:10 schreef PvtRyan het volgende:

En wat is bejaard zijn een zinloos bestaan, helemaal wanneer je niet meer voor jezelf kunt zorgen. Waarom kan je er dan niet gewoon er voor kiezen om er een eind aan te maken? Joepie, 90 worden terwijl je al 5 jaar lang gewassen moet worden door anderen en in een slangetje moet pissen terwijl je de hele dag in een bed ligt (en af en toe door anderen wordt omgedraaid) ...
Precies. Ik kan me ook absoluut niet voorstellen hoe ze het volhouden; de hele dag op dezelfde kamer in het zelfde gebouw zitten, met dezelfde mensen om je heen. Zijn die mensen al zo verpieterd dat ze niets meer geven om de buitenwereld?

Als ik ooit in de situatie terechtkom die PvtRyan hierboven beschrijft, zou ik blijzijn als iemand me een zgn. 'pil van Drion' aanbood...
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:43:17 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_40698237
Het is een plaag aan het worden!
Neuh, vind het niet zo erg maar soms, soms heb je echt veel haast, en dan krijg je blikken van bejaarden die kunnen doden omdat jij ze niet voor laat, nou sorry, met 1 artikel zijn ze langer bezig dan de 6 van mij, jongeren kunnen namelijk wel snel afrekenen

Of: Je sluit aan achter een bejaarde en die ga je maar even helpen met de boodschappen, hun blij, ik sneller
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:47:26 #96
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40698378
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:31 schreef fuckbuddy het volgende:

Kort samengevat, ik irriteer me aan de manier waarop bejaarden zaken opeisen vanwege hun leeftijd. Tuurlijk kunnen ze het krijgen, maar als je bijdehand gaat lopen doen, dan heb je dus pech.
Een troost: die kutgein kun je straks ook allemaal uithalen als je zelf bejaard bent
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 01:15:30 #97
129071 Thaan
Nee mijn kind, ik ben je opa
pi_40699205
Och grut, respect voor de ouderen!

Bedorven kutjeugd.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 08:43:17 #98
3542 Gia
User under construction
pi_40702694
Jaren geleden moest ik met een collega naar Amsterdam.
Tot Den Bosch moesten we sowieso al staan in de trein. Toen er in Den Bosch een groot aantal forenzen uitstapten, zocht ik dus snel een plekje op en legde mijn jas op de plaats naast me.
Op dat moment wurmden een aantal bejaarden de trein in, waarvan er twee tegenover me gingen zitten. Twee anderen bleven naast hun staan, terwijl er aan de andere kant van het gangpad nog plaats genoeg was om te zitten.
Toen mijn collega kwam, ging zij dus op de door mij gereserveerde plaats zitten.
De twee bejaarden stonden nog steeds en de overige plaatsen in de coupé werden al gauw ingenomen.

Toen kwam de conducteur en zei één van de 'dames' tegenover me: Mijnheer, vindt u het nu geen schande dat mijn vriendin van 80 jaar moet blijven staan en dat deze jongedames niet voor hun op willen staan!

Ik verklaarde toen maar dat ik zwanger was (was niet zo), om van het gezeik af te zijn. Maar vond dit te gek voor woorden.

Ben het verder wel met TS eens, dat ik zelf wel bepaal of ik iemand voorlaat bij de kassa. Heeft ook niets met leeftijd te maken. Een jong persoon laat ik ook wel voor als ik heel veel boodschappen heb en iemand anders bijvoorbeeld alleen een blikje fris wil kopen in zijn (school)pauze. Inderdaad zijn er bejaarden die menen altijd voor te moeten mogen. Maar als ik zelf niet veel boodschappen heb, wachten ze maar mooi op hun beurt.
Tenzij ik zie dat ze slecht ter been zijn of zo, maar dan laat ik ze uit mezelf wel voor.
pi_40703013
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 08:43 schreef Gia het volgende:

Toen kwam de conducteur en zei één van de 'dames' tegenover me: Mijnheer, vindt u het nu geen schande dat mijn vriendin van 80 jaar moet blijven staan en dat deze jongedames niet voor hun op willen staan!

Ik verklaarde toen maar dat ik zwanger was (was niet zo), om van het gezeik af te zijn. Maar vond dit te gek voor woorden.
Echt schandalig inderdaad! Als ze nou ook gewoon in het begin al hadden gevraagt of zij mochten zitten, was ook irritant geweest, maar ja dan had je kunnen zeggen dat er nog genoeg andere plaatsen vrij waren.
Nu probeerden ze je echt voor gek te zetten tegenover de conducteur, achterlijke lui!
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:22 schreef Gebleekte het volgende:
Je zou maar in een bejaardentehuis werken
Euhmm ja. Ik heb een jaar stage gelopen in 2 verzorgingshuizen. Je hebt daar ook hordes van die ouwe zeiksnorren zitten, maar er zijn ook wel lieverds bij!

Ook irritant is van die dove mensen, waarbij je alles moet schreeuwen. Gister, tijdens mijn afscheid:
ik: Ja ik ga weer verder leren op school!
zij: Watte??
ik: Ik ga weer naar school!
zij: Oh ga je op een boot? ja mijn kleinzoon gaat ook varen.... blablabla-lang-saai-verhaal-blablabla
ik: Nee!! Ik ga niet varen en ik ga NIET op een boot, ik ga naar school!!
zij: Ohhhhhh, school! Ik dacht dat je zei dat je ging varen! want mijn kleinzoon.... blablabla-weer-hetzelfde-lange-saaie-verhaal-blablabla
ik: Nee hoor, ik ga dus gewoon naar school!
zij: Ohja

Even later hoorde ik haar tegen een paar andere vrouwtjes vertellen dat ik ging varen, net als haar kleinzoon...

[ Bericht 2% gewijzigd door Lollifant op 11-08-2006 09:15:47 ]
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:15:07 #100
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40703109
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:08 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Echt schandalig inderdaad! Als ze nou ook gewoon in het begin al hadden gevraagt of zij mochten zitten, was ook irritant geweest, maar ja dan had je kunnen zeggen dat er nog genoeg andere plaatsen vrij waren.
Nu probeerden ze je echt voor gek te zetten tegenover de conducteur, achterlijke lui!
[..]

Euhmm ja. Ik heb een jaar stage gelopen in 2 verzorgingshuizen. Je hebt daar ook hordes van die ouwe zeiksnorren zitten, maar er zijn ook wel lieverds bij!

Ook irritant is van die dove mensen, waarbij je alles moet schreeuwen. Gister, tijdens mijn afscheid:
ik: Ja ik ga weer verder leren op school!
zij: Watte??
ik: Ik ga weer naar school!
zij: Oh ja je op een boot? ja mijn kleinzoon gaat ook varen.... blablabla-lang-saai-verhaal-blablabla
ik: Nee!! Ik ga niet varen en ik ga NIET op een boot, ik ga naar school!!
zij: Ohhhhhh, school! Ik dacht dat je zei dat je ging varen! want mijn kleinzoon.... blablabla-weer-hetzelfde-lange-saaie-verhaal-blablabla
ik: Nee hoor, ik ga dus gewoon naar school!
zij: Ohja

Even later hoorde ik haar tegen een paar andere vrouwtjes vertellen dat ik ging varen, net als haar kleinzoon...

stay frosty
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:47:14 #101
154704 Bicks
pi_40703781
Moest mijn oma een keer ophalen in het verzorgingstehuis. Ze zat samen met nog 100 andere kwijlers te eten... Dacht je dat ik haar herkende tussen de rest van dat tuig?!? Echt niet... heb een half uur door de zaal gelopen, maar ze lijken allemaal op elkaar!!! Was na 20 minuten in staat om er gewoon maar eentje mee te nemen!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:55:37 #102
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40703997
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:47 schreef Bicks het volgende:
Moest mijn oma een keer ophalen in het verzorgingstehuis. Ze zat samen met nog 100 andere kwijlers te eten... Dacht je dat ik haar herkende tussen de rest van dat tuig?!? Echt niet... heb een half uur door de zaal gelopen, maar ze lijken allemaal op elkaar!!! Was na 20 minuten in staat om er gewoon maar eentje mee te nemen!
geweldig... kom je thuis.... je pa "hey lamlul dat is oma niet"
jij: "who gives a fuck dit is ook zon lijk... ze lijken allemaal op elkaar"
stay frosty
pi_40704125
Hahaha Geweldig.

Ja al die grijze krullenbolletjes met bloemetjesjurken lijken op elkaar, das waar!
pi_40704247
Te mooi en herkenbaar topic, ik lach me kapot.

Laatst stond er ook een bejaarde man voor me in de rij, die was om 4 fucking cent aan het neuzelen over de kassabon. Er klopte helemaal niets van volgens de beste man. Een andere man in de rij probeerde te helpen en probeerde rustig aan de bejaarde de kassabon uit te leggen en die werd me toch een partij afgebekt door die bejaarde. Net als het arme kassameisje trouwens.

En bevelen dat jij aan de kant moet terwijl je er zelf ook net 3 seconden staat. Als je het nou netjes vraagt.

Terwijl jij al 10 minuten in de rij staat te wachten naast je gaan staan en glashard beweren dat zij er eerder stonden en dus voor moeten.

Bejaarden.
pi_40704272
Ik merk dat ik toch een belangrijk hekelpunt heb aangekaart.
Ik ben ook blij dat wij als jonge ouderen lekker ons hart kunnen luchten hierover.

Bicks, jij neemt het voortouw en bent een voorbeeld voor me! Jij held!!
pi_40704323
Zelfs m'n moeder zei laatst dat die bejaarden van tegenwoordig ook wel erg brutaal worden.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:14:18 #107
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40704472
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 10:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Te mooi en herkenbaar topic, ik lach me kapot.

Laatst stond er ook een bejaarde man voor me in de rij, die was om 4 fucking cent aan het neuzelen over de kassabon.
De amerikaanse oplossing is de beste man 4 cent geven en vragen of-ie op wil zouten.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:24:19 #108
154704 Bicks
pi_40704789
Was je op bezoek kreeg je een monoloog van een uur lang over wat er allemaal wel niet mis was met ONS land (de allochtonen, met name de moslims. waren altijd de schuldigen overal van). Ging je daarna met ruizende oren weg, zegt ze doodleuk: nou GEZELLIG dat je er was.......?!?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:29:14 #109
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40704936
Maar da's heel gemakkelijk te pareren. Dan zeg je 'ja, en in marokko gaan bejaarden gewoon dood in plaats van dat ze ellenlange zeikverhalen ophouden'
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:33:53 #110
154704 Bicks
pi_40705074
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 10:29 schreef gronk het volgende:
Maar da's heel gemakkelijk te pareren. Dan zeg je 'ja, en in marokko gaan bejaarden gewoon dood in plaats van dat ze ellenlange zeikverhalen ophouden'
Geloof me; die gedachten gingen vaak door me heen! Maar op een 1 of ander manier heb ik nog wel een beetje respect in mijn donder!!! Los van het feit dat ik er geen woord tussen krijg en mevrouw gvd weigert om haar hoortoestel in te doen zodat ik moet schreeuwen (en dat vind ik vermoeiender dan haar uit te laten razen)
Ik dacht altijd: "mijn tijd komt nog wel" en ja hoor... ze is dood!
pi_40705099
Bejaarden
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:35:25 #112
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_40705118
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:21 schreef Mr.Chippie het volgende:
Pas geleden, ik stond bij de kassa ... ik zie in mn ooghoek z'n oud vrouwtje aan komen rennen ... dringt ze opeens voor ... zegt ze van "ja ik kan niet zo lang staan" ... maar ze kan wel rennen om voor te dringen
Ja dat zijn 'kassa-benen', hardnekkiger en vervelender dan 'etalagebenen'
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:06:34 #113
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40706025
een ongeduldige arrogante graftak! dat is het!
stay frosty
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:09:25 #114
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40706097
trouwens alsof het lot het wou kwam mijn graftak oma gister dus op bezoek.... vraagt dat mens wanneer me vakantie afgelopen is en wanneer ik weer naar school moet? GRAFTAK ik werk al 2 jaar!

gingen we zuurkool eten... zegt ze niet zo veel hoor.. nou jezus ze heeft een halve worst en een half varken aan spek binnen gekregen! + een berg zuurkool waar je u tegen zegt...

gaat ze daarna gvd ook nog bietsen of ze de rest mee mag nemen naar huis... lekker makkelijk

GVD JE DOET AL NIETS DE HELE DAG !!! NU WIL JE ZEKER OOK NIET MEER KOKEN!
stay frosty
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:43:48 #115
154704 Bicks
pi_40706995
Ze hebben ook liever dat je ze "senioren" noemt! Waar halen ze die arrogantie vandaan! BEJAARD zijn jullie... Oud & Afgedankt! Leer er mee leven (voor zolang het nog duurt)
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:00:05 #116
118933 Arid
SLow Cheetah
pi_40707486

WAT MOT JE NOU?!
pi_40707843
WAT MOT JE NOU?!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:22:59 #118
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40708223
M'n oma is een paar jaar geleden de tram uitgezet omdat ze haar 65+ pas was vergeten en de bestuurder niet geloofde dat ze 'm überhaupt had. Mijn oma was destijds dus strak in de 70.

Afijn, bejaarden.. Je hebt er echt goede tussen, hoor. Maar die andere soort.. Die oudjes die alleen maar kunnen zeiken.. Daar word ik niet blij van. Zeuren over het gebrek aan respect, terwijl ze het zelf ook niet hebben voor bijv. jongeren. En dan dat gedoe in het OV. Er is voldoende plaats, maar die oude trien moet per se vooraan zitten, en laat ìk daar nu eens zitten. Of ik wel even op wil staan voor haar.

Uhmm... je loopt prima, er zijn genoeg plaatsen vrij, en aan de overkant van het gangpad is de zitplaats voor mindervaliden waar nog niemand zitj. Geef me één goede reden waarom ik op moet staan. Ze wil uitzicht. Had je eerder in moeten stappen. Ja, sorry hoor, met dat soort dingen moet je bij mij niet aankomen.

Ook even een taalfoutje uit de TT gevist.
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:26:48 #119
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40708336
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:22 schreef Natalie het volgende:

Uhmm... je loopt prima en er zijn genoeg plaatsen vrij, en aan de overkant van het gangpad is de zitplaats voor mindervaliden nog helemaal vrij. Geef me één goede reden waarom ik op moet staan. Ze wil uitzicht. Had je eerder in moeten stappen. Ja, sorry hoor, met dat soort dingen moet je bij mij niet aankomen.
De (eenpersoons) zitplaatsen voor mindervaliden zitten voorzover ik weet altijd bij 't raampje. Of voorin.

Maar goed, als je een zitplaats wilt hebben met als extra 'dat er iemand voor je op moet staan' dan wordt 't sowieso moeilijk
pi_40708399
als ik later ook maar even merk dat ik me zo ga gedragen, zou ik stante pede een pil van drion innemen!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:32:30 #121
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40708485
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:26 schreef gronk het volgende:

[..]

De (eenpersoons) zitplaatsen voor mindervaliden zitten voorzover ik weet altijd bij 't raampje. Of voorin.

Maar goed, als je een zitplaats wilt hebben met als extra 'dat er iemand voor je op moet staan' dan wordt 't sowieso moeilijk
In de bewuste bus zat ie vooraan, achter de bestuurder. Was een tweepersoonsbankje waar niemand zat. Plekje waar ik zat was een eenpersoonsbankje aan de andere kant.
Sowieso was die bus bijna leeg. 't Mens zat gewoon te zeuren.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:37:04 #122
15958 steenz
Natalies konijntje
pi_40708617
Wat ook zo schijtirritant is, zijn ouderen in het verkeer. Ik fietste vroeger iedere dag over een brug en een fietspad (waar precies 2 fietsers naast elkaar passen) richting het station. Bijna iedere week was het weer raak.

Ik ben niet iemand die van te vroeg vertrekken houdt, dus ik vertrek precies op tijd, en dan fiets ik hard. Ja dat kan ik nog, en ik vind dat je daarvan moet genieten. Dan fietste ik de brug op, en dan reed er voor me zo'n bejaarde. Die zwalkt dan alle kanten op op het fietspad, zodat inhalen onmogelijk word. Ok, irritant, maar vooruit.

Maar dan gebeurde het ook nog eens zeker één keer per week dat ik de brug áf kwam (met aardige snelheid dus), en dat er dan op dat fietspad daar beneden zo'n bejaarde reed met een slakkegangetje, netjes aan de rechterkant. En nét op het moment dat je gaat inhalen, slaan ze dan gewoon zonder achterom te kijken linksaf de weg op.

Ok, ik vind het heel kut voor oude mensen dat ze zo oud zijn geworden, en ik hoop van harte dat ik nooit zo'n kwijlend monster wordt, maar ALS JE NOU NIET MEER ACHTEROM KUNT KIJKEN, GA DAN NIET OP DE FIETS ZITTEN!

En als je het al doet omdat je gewoon koppig bent ofzo, waarmee je dus bewust jezelf en anderen in gevaar brengt, wees dan niet zo verbaasd dat er iets fout gaat... Dat is nog het ergste; dan heb je met een uitwijkende manouvre via de zijkanten van 2 auto's nét aan die bejaarde gemist, en dan krijg je een verwensing naar je kop geslingerd dat je 'als een gek' fietst. STERF DAN MAAR.

Dat heb ik dus een paar keer meegemaakt, totdat ik op een gegeven moment niet meer kon uitwijken omdat er een auto links van me reed, en ik de fiets van die bejaarde lichtjes aan de achterkant raakte. Die muts viel niet eens, maar kwaad! Of ik niet kon uitkijken...

Dat soort mensen moeten echt sterven. En het goede nieuws is, dat ze dat waarschijnlijk ook vrij snel doen met zulk gedrag in het verkeer...
“There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot.” -- Steven Wright
“Trying is the first step towards failure.” -- Homer J. Simpson
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:38:09 #123
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_40708645
Wilde geld pinnen dus ga netjes in de rij staan om te wachten.Helaas stonden er 2 oudjes voor mij die ook wilde pinnen... IK zag al aan de manier waarop ze naar de pin liepen dat dit heeeeeeel lang ging duren. Dus mevrouw haalt na lang zoeken haar pinpas tevoorschijn en zegt tegen haar man "de pincode is 0123" ( noem maar even een getal he ) Ik dacht echt huh zegt ze dat nu hardop?? Maar oke dus die man herhaalt nog een keer de pincode terwijl hij het intoetst. "0123". "heyyyy dat is raar" zegt de man, "er staat nog maar nog maar 3000 gulden op"( ja gulden ja ) Vrouw tegen haar man "wat zeg je nu?? nog maar 3000 gulden??"

IK ben toen ( zo netjes als ik ben ) naar voren gestapt om te zeggen dat het niet zo heel verstandig is om dit allemaal hardop te zeggen. Je weet tenslotte niet wie er achter je staat..
Krijg ik als antwoord dat ik me nergens mee moet bemoeien en als het mij niet aanstaat moet ik maar naar een andere bank gaan om te pinnen..

Stomme bejaarden!!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:38:42 #124
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40708661
D'r vallen jaarlijks 'maar' zo'n 1000 doden, en dat zijn vooral twintigers die teveel gedronken hebben, dus ik ben bang dat dat laatste iets te hoopvol is..
pi_40708862
Paul de Leeuw - Bejaarden

Wie klagen altijd steen en been
En wie zijn zo vaak alleen
Bejaarden, ja ja bejaarden
Wie hebben hoedjes op hun kop
Houden altijd rijen op
Bejaarden, dat zijn bejaarden
(Moet dat nou, dit liedje?)
Paultje, met z'n vreselijk lied
Doe je nogal verdriet
Wij zijn gewoon bejaard
(Wij hebben de oorlog meegemaakt)

Wie klagen altijd over pijn
Als ze bij hun kinderen zijn
Wie hebben altijd pret voor tien
Als ze Ronnie Tober zien
Bejaarden, dat zijn bejaarden
(Dat is zo'n leuke jongen)
Paultje wat ben jij toch bot
Dat je altijd met ons spot
Wij zijn gewoon bejaard
(Ik heb nog bloembollen gegeten)

Wie mogen gratis in de trein
Omdat ze honderdtwintig zijn
Wie lachen nooit meer om iets geks
Doen al eeuwen niet aan seks
Paultje, Paultje goede vriend
Hebben wij dit nou verdiend
Paultje, wij zijn bejaard

Wie hebben vaak een kunstgebit
Wat rommelt als het losjes zit
Wie houden nooit hun plasje op
Zijn ook kalend op de kop
Bejaarden...
(Dat moet hij zeggen)
Ja ja bejaarden
Paultje van ons allemaal
Ben jij wel het ergste kaal
Paultje
Ik word bejaard
(Ik moet gauw die trein halen anders heb ik geen korting hoor)

Deze MOEST ik met jullie delen!
  Redactie Frontpage vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:03:42 #126
3926 crew  Djeez
pi_40709114
Mijn opa was nog wel cool. Die heeft es een tasjesrover een klap met de paraplu gegeven omdat ie mijn oma' s tas wilde hebben. Maarja, die leeft ook al niet meer. Mijn grootste zeikoma heeft laatst haar beste daad ooit begaan. Namelijk dood gaan. Mooie erfenis aan over gehouden trouwens.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:11:45 #127
154704 Bicks
pi_40709376
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:03 schreef Djeez het volgende:
Mijn opa was nog wel cool. Die heeft es een tasjesrover een klap met de paraplu gegeven omdat ie mijn oma' s tas wilde hebben. Maarja, die leeft ook al niet meer. Mijn grootste zeikoma heeft laatst haar beste daad ooit begaan. Namelijk dood gaan. Mooie erfenis aan over gehouden trouwens.
Bofferd... wij mochten de gewonnen bingo prularia verdelen. (Ben overigens wel blij met mijn tosti apparaat en bijpassende blender).
  Redactie Frontpage vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:17:10 #128
3926 crew  Djeez
pi_40709488
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:11 schreef Bicks het volgende:

[..]

Bofferd... wij mochten de gewonnen bingo prularia verdelen. (Ben overigens wel blij met mijn tosti apparaat en bijpassende blender).
Had ze niks meer over van het op de bingho gewonnen vleespakket dan ?
pi_40710613
Een tijdje terug was ik bij de Hema, en toen kroop er ook een voor. De dame had de hele tijd bij de make-upspulletjes gestaan, en toen ik mijn spulletjes op de kassa legde, maakte ze opeens een schijnbeweging en stond ze voor me. Eerst zei ze heel bitchy dat ik voor was gekropen, net zoals alle jonge mensen dat doen. Vervolgens draaide ze zich om, pakte mijn spulletjes van de toonbank, en duwde ze terug in mijn handen, om daarn haar eigen spullen af te rekenen.

Het ergste was dat ze toen haar klaagzang keihard voortzette. Ze had het tegen de cassière, maar iedereen kon horen hoe ik werd uitgemaakt voor rotte vis. Ik wilde wat zeggen, maar de cassière gebaarde mij om dat niet te doen. Het schijnt dat die vrouw al-tijd amok maakt, dat ze altijd ruziet met jonge mensen.

Ze gilde ook nog tegen mij dat ze haast had. 5 minuten later zag ik haar in d'r eentje op een terras een kopje koffie zitten drinken.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Arual_ op 11-08-2006 16:05:13 ]
pi_40710870
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:50 schreef _Arual_ het volgende:
Een tijdje terug was ik bij de Hema, en toen kroop er ook een voor. De dame had de hele tijd bij de make-upspulletjes gestaan, en toen ik mijn spulletjes op de kassa legde, maakte ze opeens een schijnbeweging en stond ze voor me. Eerst zei ze heel bitchy dat ik voor was gekropen, net zoals alle jonge mensen dat doen. Vervolgens draaide ze zich om, pakte mijn spulletjes van de toonbank, en duwde ze terug in mijn handen, om daarn haar eigen spullen af te rekenen.

Het ergste was dat ze toen haar klaagzang keihard voortzette. Ze had het tegen de cassière, maar iedereen kon horen hoe ik werd uitgemaakt voor rotte vis. Ik wilde wat zeggen, maar de cassière gebaarde mij om dat niet te doen. Het schijnt dat die vrouw al-tijd amok maakt, dat ze altijd ruziet met jonge mensen.

Ze gilde ook nog tegen mij dat ze haast had. 5 minunten later zag ik haar in d'r eentje op een terras een kopje koffie zitten drinken.
hehe als zo'n oud wijf dat bij mij zou doen zou ik d'r helemaal kapot schelden, haar spullen pakken en door de winkel smijten.. en mijn spulletjes netjes op me gemakje afrekenen
bawb
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:00:37 #131
154704 Bicks
pi_40710999
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
trouwens alsof het lot het wou kwam mijn graftak oma gister dus op bezoek.... vraagt dat mens wanneer me vakantie afgelopen is en wanneer ik weer naar school moet? GRAFTAK ik werk al 2 jaar!

gingen we zuurkool eten... zegt ze niet zo veel hoor.. nou jezus ze heeft een halve worst en een half varken aan spek binnen gekregen! + een berg zuurkool waar je u tegen zegt...

gaat ze daarna gvd ook nog bietsen of ze de rest mee mag nemen naar huis... lekker makkelijk

GVD JE DOET AL NIETS DE HELE DAG !!! NU WIL JE ZEKER OOK NIET MEER KOKEN!
Owwwwww... ergernissen! Die van mij idem! En nog als eerste beginnen met opscheppen ook! Hele bord vreten ze leeg en daarna klagen dat het wel een beetje zoutloos is! Moesten we verplicht na het eten een "gezelsschapsspelletje" doen. Hele kerstdagen heeft dat wijf vergald... sjoelen is al triest... maar sjoelen met je oma!!!!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:47:23 #132
114696 foktastic
U can't win 'em all
pi_40712570
quote:

verder heb je gelijk, irritant volk zijn het.
'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
pi_40712856
Ach, ik wordt in de supermarkt om de haverklap omver gereden door zo'n oma in een racemobiel. Ik heb er een keer iets van gezegd, iets in de richting van "Pardon, er liep hier ook nog iemand!", waarna de dame in kwestie giftig terugbekte dat ze er niets aan kon doen dat ze niet meer zo goed liep, blablabla, jongeren moeten maar gewoon opzij. Het feit dat ik ongeveer al in de macaroni lag en zij alsnog mijn enkels kapot probeerde te rijden is haar klaarblijkelijk ontgaan.

Mijn oma is tenminste nog cool (al wordt ze wat kribbiger): ze had beloofd dat als ze ooit zo'n racemobiel kreeg ze rondjes rond de markt ging racen voor de snelste tijd -- ze is inmiddels 82. Supermooi
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_40713963
Tip: Ga naar de LIDL, weinig oude mensen in het algemeen, vooral rond de avond dan, ik kom er zelden tegen
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:56:05 #135
118933 Arid
SLow Cheetah
pi_40714935
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:27 schreef Emu het volgende:
Tip: Ga naar de LIDL, weinig oude mensen in het algemeen, vooral rond de avond dan, ik kom er zelden tegen
Kom je weer andere mensen tegen, kan je daar mooi een topic over openen
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:01:20 #136
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_40715097
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:50 schreef _Arual_ het volgende:
5 minunten later zag ik haar in d'r eentje op een terras een kopje koffie zitten drinken.
Net goed
Pimp my Daf!
pi_40716980
Bejaarden zijn echt idd over het algemeen alleen maar aan het zeuren...
Neem mijn vader nou bijvoorbeeld, ja officieel valt meneer niet onder bejaarden hij is 58.
Maargoed...dan als ik niet oplet, of als ik boven zit, en hij is in de tuin bezig( voor et eerst in zoveel maanden) dan is hij gewoon normaal druk bezig, maar loop ik naar beneden zo de tuin , gaat hij zgn bijna door zijn rug heen en mag ik alle klusjes op knappen...
En dat gaat met alles zo, hij is heel actief, tot dat mijn moeder ofzo langs loopt, gaat hij zich aanstellerig gedragen, en klagen etc..
Ook met zijn gehoorapparaatje altijd weer lol, hij is echt oostindisch doof, hij hoort echt wat hij wil horen, en de rest '' wat zei je, dat verstond ik niet '' maar gaat het over hem, dan krijgt hij alles mee...
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_40717437
Ik was een keer aan het werk komt zo'n oma vragen waar iets staat dus ik liep mee..ging ze heel dr boodschappenlijst af ik zo oke ik loop wel even mee..vraagt ze heb je ook een tasje voor me? ik een tasje halen zegt ze zo kan je ook mee naar de kassa? dus ik meelopen wachten tot ze betaald heeft boodschappen in dr tasje doen en klaar zegt ze ik heb nog iets voor je kreeg ik 10 cent!
pi_40717546
Ja hilarisch is dat. Ik had dat ook een keer in het verzorgingshuis waar ik vakantiewerk deed.
Was zo'n vrouwtje die vroeg of ik haar kleren misschien in de kast wilde hangen. Dus dat deed ik, komt ze daarna naar me toe, zegt: 'Kijk eens meisje, koop er maar wat lekkers voor' terwijl ze me wat geld in de hand drukt.

Ik op de gang kijken hoeveel het was, waren het 8 muntjes van 1 cent.
pi_40717696
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:24 schreef Lollifant het volgende:
Ja hilarisch is dat. Ik had dat ook een keer in het verzorgingshuis waar ik vakantiewerk deed.
Was zo'n vrouwtje die vroeg of ik haar kleren misschien in de kast wilde hangen. Dus dat deed ik, komt ze daarna naar me toe, zegt: 'Kijk eens meisje, koop er maar wat lekkers voor' terwijl ze me wat geld in de hand drukt.

Haha nou ja nog een paar keer doen dan kan je misschien iets kopen
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:36:33 #141
154704 Bicks
pi_40724683
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:24 schreef Lollifant het volgende:

Ja... achterlijk zijn ze niet! Ik kreeg altijd 10 gulden op mijn verjaardag... toen de euro kwam kreeg ik 5 euro! En maar klagen dat ze nix van de euro begreep... ja ja!
  Redactie Frontpage zaterdag 12 augustus 2006 @ 09:59:38 #142
3926 crew  Djeez
pi_40736266
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:36 schreef Bicks het volgende:

[..]

Ja... achterlijk zijn ze niet! Ik kreeg altijd 10 gulden op mijn verjaardag... toen de euro kwam kreeg ik 5 euro! En maar klagen dat ze nix van de euro begreep... ja ja!
Dan heeft deEuro jou nog wat extra 's van je oma opgeleverd. Ik kreeg met verjaar- en feestdagen altijd 25 gulden. Met de komst van de Euro werd het slechts tien Euro.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:03:28 #143
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_40736300
Weer een bejaarden bash topic.

Jouw tijd komt nog wel. Dan staat de jeugd achter je te zieken.
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:40:47 #144
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_40736691
quote:

Dat is toch niet normaal meer.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:45:13 #145
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_40736760
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat is toch niet normaal meer.
Ik geloof er alleen geen fuck van!

Waarom zou je dat laten gebeuren? Dan ben je toch zelf een onnozele sukkel?

Er moet maar snel een SIRE campagne komen die korte metten maakt aan het misverstand dat je vrouwen, kinderen en bejaarden niet mag slaan. Vervelende honden mag je ook wegtrappen.
Je eigen vrouw en kinderen slaan is misschien niet verantwoord, maar dit zijn gewoon onbekenden!
pi_40737023
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ach, ik wordt in de supermarkt om de haverklap omver gereden door zo'n oma in een racemobiel. Ik heb er een keer iets van gezegd, iets in de richting van "Pardon, er liep hier ook nog iemand!", waarna de dame in kwestie giftig terugbekte dat ze er niets aan kon doen dat ze niet meer zo goed liep, blablabla, jongeren moeten maar gewoon opzij. Het feit dat ik ongeveer al in de macaroni lag en zij alsnog mijn enkels kapot probeerde te rijden is haar klaarblijkelijk ontgaan.
Gewoon de accu eruit trekken en dat mens laten staan
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:05:25 #147
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_40737118
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 10:45 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Ik geloof er alleen geen fuck van!

Waarom zou je dat laten gebeuren? Dan ben je toch zelf een onnozele sukkel?

Er moet maar snel een SIRE campagne komen die korte metten maakt aan het misverstand dat je vrouwen, kinderen en bejaarden niet mag slaan. Vervelende honden mag je ook wegtrappen.
Je eigen vrouw en kinderen slaan is misschien niet verantwoord, maar dit zijn gewoon onbekenden!
heh .
Ik weet niet of die gast er nog wat van gezegd heeft ofzeau.
Tis niet mijn 'maatje'
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:07:01 #148
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_40737141
Ik erger me er altijd aan als je dan langs zon groepje 'hangbejaarden' loopt dat ze je áltijd zo afkeurend aankijken ! En dan nog gaan zeuren over hangjongeren ! Die gaan je tenminste niet afkeurend aankijken omdat ze zich gewoon voor geen reet intresseren in oude debiele bejaarden!
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:19:22 #149
154704 Bicks
pi_40737380
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 10:03 schreef Zw0rld het volgende:
Weer een bejaarden bash topic.

Jouw tijd komt nog wel. Dan staat de jeugd achter je te zieken.
Ik heb al in mijn testament laten zetten dat mijn kinderen 5 x per week 1 uur langs moeten komen, anders worden ze onterfd (in de tussentijd jas ik stiekum al mijn centuh erdoorheen)
pi_40738175
quote:

WTF!
Had ik niet gepikt! van niemand! had gewoon mijn spullen ertussen weggepakt, en was weer voor haar gaan staan!

Trouwens mijn opa en oma (noem ze altijd pake en beppe, praat verder totaal geen fries ) zijn wel supertof... Zeggen ze zo: tis bijna Sneekweek, hier heb je 5 euro, koop er maar een biertje van

[ Bericht 15% gewijzigd door Tommeke op 12-08-2006 12:16:13 ]
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:37:13 #151
154704 Bicks
pi_40739774
Bejaarden urenlang vastgebonden tijdens overval

Uitgegeven: 12 augustus 2006 16:00
AMSTERDAM - Een 71-jarige inwoner van het Noord-Hollandse Egmond-Binnen is vrijdagnacht met zijn twee zussen in zijn woning vastgebonden door vier mannen met bivakmutsen. De daders zijn sinds middernacht een groot deel van de nacht binnen geweest in de woning aan de Noorderveldweg en hebben geld meegenomen. Dat meldt de politie.

De mannen doorzochten de woning urenlang en richtten 'een chaos' aan. Nadat de mannen waren vertrokken kon een van de zussen zich bevrijden en de politie bellen.

Ik was het niet!
pi_40740224
Wacht maar totdat ik bejaard ben. Dan zal je nog 's wat beleven.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_40740821
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:08 schreef Lollifant het volgende:
Ook irritant is van die dove mensen, waarbij je alles moet schreeuwen.
Bekend verhaal inderdaad. Ik werk momenteel bij de Thuiszorg en dan wordt je wel eens iets te drinken aangeboden. "Wat wil je hebben, een kopje koffie of thee?" "Thee graag, bedankt." Even later staat er een kop koffie voor m'n neus... Als je het niet verstaat, vraag het dan nog even na!

Nog dommer (en eigenlijk meer hilarisch dan irritant) vond ik een vrouw laatst die even naar de NS klantenservice ging bellen omdat ze haar kortingskaart op wilde zeggen. Ik was de badkamer aan het schoonmaken maar ze had de telefoon op luidspreker waardoor ik alles kon horen. Als je daarheen belt krijg je zo'n standaard keuzemenu, wilt u dit dan kiest u 1 etc. Zij begon dus een partij tegen die telefoon te schreeuwen joh! Niet normaal. Ik heb maar even voor haar de 3 ingetoetst, ze snapte er naderhand alleen nog steeds niks van.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:29:02 #154
155504 Mr.Phyl
Muzikant en Financieel Adviseu
pi_40744839
lang leve de nummertjes-apparaten, dan weet je tenminste wanneer je aan de beurt bent,

als je in een winkel zonder die dingen staat duurt het uren, ik weet het wel, je moet weten wie er als laatste bijkwam, maar ze lijken allemaal op elkaar, en ook komen er dan weer allemaal andere grijsharigen bijstaan die dan weer hun aanhangsel blijkt, of er gaat weer iemand even weg die dan weer terugkomt en dezelfde plek in de rangorde krijgt, (dit is een ongeschreven regel bij bejaarden), en dan ben je aan de beurt komt er weer zo een bloembollenvreetster die zegt dat ZIJ aan de beurt is, je twijfelt, want ze lijken allemaal op elkaar, dus je kunt je vergist hebben.

Wat nog erger is, is wanneer je zeker weet dat je aan de beurt bent, je je bestlling plaatst en dan hoort "ik ben aan de beurt hoor" of nog erger "volgens mij was die mevrouw aan de beurt", geloof me ik was aan de beurt, heeft me al mijn concentratie gekost om te observeren wie bij wie hoort, wie wie is en dat kan zo'n alzheimer met looprek echt niet beter gezien hebben. Vervolgens knikken dan al die andere incontinenten dat inderdaad die andere mevrouw aan de beurt is (ongeschreven code onder bejaarden), en dat je moet wachten op een veel te lange bestelling is niet het ergste, het ergste is dat ze die bestelling pas plaatst als jij toegeeft dat zij echt aan de beurt is.
pi_40745168
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:33 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
ja in de bus altijd, willen ze uitstappen.. duurt allemaal zo lang jeweets, denk ik altijd van "HE OUWE LOOP EENS DOOR JE MANKEERT NIKS"

jaecht
Er wilde laatst een oudje instappen toen ik achter haar stond. Dus ze zet haar been op het opstapje (in de bus dus) gaat ze door haar been heen. Dus probeert ze het nog een keer en weer hetzelfde verhaal. Gelukkig had ze haar dochter of begeleider bij haar die zei: 'probeer het eens met je andere been' en toen lukte het wel! Maarja heb ik dus wel weer een paar seconden vertraging daardoor.
Tok.
pi_40745886
Kreeg eens in een bijna lege bus commentaar van een bejaarde (die zelf al zat) dat ik op de invalidenplaats zat... Hallo! Er zaten toch maar 5 mensen in deze bus... Flikker op moraalridder!
pi_40746334
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 20:58 schreef _superboer_ het volgende:
laat ze lekker bij mekaar voordringen.
pi_40746453
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 19:40 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Maarja heb ik dus wel weer een paar seconden vertraging daardoor.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:49:14 #159
139585 Skyloto
(erg) Nutteloos
pi_40747162
Ik vind dat de bejaarden van tegenwoordig gewoon geen kinderen mogen krijgen.
pi_40761710
of als zo'n +65 op een scoutmobiel aankomt racen dan met een finish flag gaan wapperen.
dat vinden ze ook niet leuk maar ja ik mag op dat stuk ook niet fietsen.
(het gaat over een voetgangers gebied met veel kinderen)
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:00:34 #161
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40761739
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:49 schreef Skyloto het volgende:
Ik vind dat de bejaarden van tegenwoordig gewoon geen kinderen mogen krijgen.
Troost je: dat lukt meestal ook niet.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 14 augustus 2006 @ 14:50:59 #162
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_40795075
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:59 schreef daanski82 het volgende:
of als zo'n +65 op een scoutmobiel aankomt racen dan met een finish flag gaan wapperen.
dat vinden ze ook niet leuk maar ja ik mag op dat stuk ook niet fietsen.
(het gaat over een voetgangers gebied met veel kinderen)
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:05:33 #163
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_40795298
Ik ben voor hulpbehoevende bejaarden best aardig..maar gratakken zoals hierboven worden beschreven verdienen een trap op de stomazak
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:09:52 #164
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_40795363
Toepasselijk stukje cabaret uit Amerika
http://www.youtube.com/watch?v=UPiFhjCxXpk
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:11:12 #165
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_40888737
Ik moet m toch echt even TVPen Ik kom niet meer bij
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:15:56 #166
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_40888912
Het is vooral dat als je in de bus zit en ze komen zo naast je staan van, ik wil daar zitten. Echt gruwelijk irritant. Er is altijd nog plaats genoeg, maar nee, ze willen op zon 1 persoonsstoeltje zitten.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_40890516
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:02 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik heb ook eens een voorpiepende bejaarde vrouw gehad.
Maar, laatst deed een of andere Turkse man van middelbare leeftijd precies hetzelfde! Hij stond achter mij, 4e in de rij en liep gewoon naar de kassa en rekende af. De vrouw voor mij had al iemand voorgelaten, dus zij zei sarcastisch dat ze er na sluitingstijd nog zou staan. We spraken de man aan, maar hij schudde het van zich af en reageerde niet. Ik was echt geshockeerd door de brutaliteit. Is dat tegenwoordig normaal? Midlifecrisis, I guess..

Wat denken ze, de jeugd is brutaler dus wij ook?

Ik stond ooit eens in een bus met een paar vriendinnetjes van school. Er stapte een vrouw van rond de 55+ binnen en duwde een vriendin van me zowat omver. Ik sprak haar aan op het geduw en de vrouw ging los. Ze maakte ons uit voor asociaal, omdat we niet meteen opstonden. (ik dus)
Ik ging er even op in en dacht toen.. ik hou mijn mond, dit is niet mijn gevecht. Dat vriendinnetje wat omver geduwt werd ging na de beledigingen wel tegen haar in. De buschauffeur zei heel makkelijk: laat haar gewoon zitten. Ik: nee. Ik weiger voor zo iemand op te staan. Als het zo moet.. dan niet. Het was echt een scene, de woede droop echt van de twee af. Ik ben nog nooit zo blij geweest toen iemand uitstapte.
(oh, jawel.. iets met hete zomer, bus, druk, burka, zweet, oksel in neus )
Amstelveen de beste
pi_40893443
Het ergste aan die opgewarmde lijken is nog wel dat ze alles doen zoals de werkende bevolking dat ook doet alleen dan 100x langzamer. Dus na werktijden naar de supermarken, op zaterdag naar de stad enzovoort Doe dat dan op tijden en dagen dat het lekker rustig is vuile lopende drempel
pi_40895594
Dat langzame gedoe is het ergste, die gasten gaan laat naar bed, vroeg eruit. Dus die vervelen zich dood (was het maar waar..)

En dan nog iets, ff een puntje aankaarten.

Make-up + Oma's= Vreselijk
Een beetje lippenstift dat gewoon weg slordig erop is gekleurd, TE fel, en oogschaduw.
De oma van Bassie is het eerder.
Maar oma's die met hun 70/80 jaar nog make up op doen moeten daar echt mee nokken
  donderdag 17 augustus 2006 @ 09:42:05 #170
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40895703
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:37 schreef fuckbuddy het volgende:
Dat langzame gedoe is het ergste, die gasten gaan laat naar bed, vroeg eruit. Dus die vervelen zich dood (was het maar waar..)
Mijn oma ging vroeger ook vroeg naar bed. Moesten we om half tien al weg want ze wilde gaan slapen.
quote:
Een beetje lippenstift dat gewoon weg slordig erop is gekleurd, TE fel, en oogschaduw.
Ook breezah's worden bejaard.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 09:49:08 #171
154704 Bicks
pi_40895879
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:42 schreef gronk het volgende:

[..]

Mijn oma ging vroeger ook vroeg naar bed. Moesten we om half tien al weg want ze wilde gaan slapen.
[..]

Ook breezah's worden bejaard.
De Breezer wordt de nieuwe Advocaat met slagroom!
pi_40895951
Ik kan ze echt niet uitstaan..

Op de weg: Als je gvd niet harder durft te rijden dan 70 op een autoweg, ga dan helemaal geen auto meer rijden..
In het zwembad/strand: Trek aub iets normaals aan.. Ik hoef op mijn leeftijd nog niet geconfronteerd te worden met de aftakelingen van het ouderdom
In de supermarkt: Kom op tijd, en niet 1 min. voor sluitingstijd.. En sluit maar mooi achter in de rij aan..

Oja, nog iets.. Ik heb een tijd bij een bank midden in de stad gewerkt, en kwam daar dus al 's ochtends, ruim voordat alle winkels open gingen.. En dan zie je ze 's ochtends om half 8 al dus met de rolator door de stad sjokken.. Dan denk je die lui hebben tijd zat, maar nee.. ze komen vlak voor sluitingstijd aanzetten. Ik heb er zelfs een keer een opgesloten in de draaideur. Dat ding draaide dicht, en er glipte nog net zo'n oud wijf door, die heeft daar mooi 5 min. vastgezeten..
pi_40896615
Ik werd laatst nog geslagen door een bejaarde omdat ik over de markt fietse wat hij blijkbaar niet leuk vond, kankerlijer
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_40897083
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:37 schreef steenz het volgende:
Wat ook zo schijtirritant is, zijn ouderen in het verkeer. Ik fietste vroeger iedere dag over een brug en een fietspad (waar precies 2 fietsers naast elkaar passen) richting het station. Bijna iedere week was het weer raak.

Ik ben niet iemand die van te vroeg vertrekken houdt, dus ik vertrek precies op tijd, en dan fiets ik hard. Ja dat kan ik nog, en ik vind dat je daarvan moet genieten. Dan fietste ik de brug op, en dan reed er voor me zo'n bejaarde. Die zwalkt dan alle kanten op op het fietspad, zodat inhalen onmogelijk word. Ok, irritant, maar vooruit.

Maar dan gebeurde het ook nog eens zeker één keer per week dat ik de brug áf kwam (met aardige snelheid dus), en dat er dan op dat fietspad daar beneden zo'n bejaarde reed met een slakkegangetje, netjes aan de rechterkant. En nét op het moment dat je gaat inhalen, slaan ze dan gewoon zonder achterom te kijken linksaf de weg op.

Ok, ik vind het heel kut voor oude mensen dat ze zo oud zijn geworden, en ik hoop van harte dat ik nooit zo'n kwijlend monster wordt, maar ALS JE NOU NIET MEER ACHTEROM KUNT KIJKEN, GA DAN NIET OP DE FIETS ZITTEN!

En als je het al doet omdat je gewoon koppig bent ofzo, waarmee je dus bewust jezelf en anderen in gevaar brengt, wees dan niet zo verbaasd dat er iets fout gaat... Dat is nog het ergste; dan heb je met een uitwijkende manouvre via de zijkanten van 2 auto's nét aan die bejaarde gemist, en dan krijg je een verwensing naar je kop geslingerd dat je 'als een gek' fietst. STERF DAN MAAR.

Dat heb ik dus een paar keer meegemaakt, totdat ik op een gegeven moment niet meer kon uitwijken omdat er een auto links van me reed, en ik de fiets van die bejaarde lichtjes aan de achterkant raakte. Die muts viel niet eens, maar kwaad! Of ik niet kon uitkijken...

Dat soort mensen moeten echt sterven. En het goede nieuws is, dat ze dat waarschijnlijk ook vrij snel doen met zulk gedrag in het verkeer...
Een vriend van mij heeft zo een keer een bejaarde man omver gereden, hij stond te wachten voor het stoplicht onderaan een helling, die vriend van me wilt naast hem gaan staan om te wachten...Klapt die ouwe opeens z'n voorwiel naar links, dus die vriend rijdt tegen dat wiel aan en die bejaarde valt en blijft 5 minuten doodstil liggen op de grond.
Na 5 minuten doodangst uitgeslagen te hebben ziet die vriend dat die ouwe man opstaat, hem doodleuk de schuld geeft van alles en rijd gewoon verder, intussen stonden er al een hele rits mensen omheen.

Sindsdien heeft hij dus ook een gruwelijke hekel aan bejaarden
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_40897856
Het leukste aan dit hele verhaal is nog dat we later zelf ook van die vreselijke bejaarden worden.

Ik heb een paar jaar geleden in verschillende bejaardenhuizen gewerkt en het valt me op dat die bejaarden zo racistisch als de pest zijn.
Een keer werd er een feestje gevierd voor een verpleegster (met donkere huidskleur) omdat ze al dertig jaar bij de zaak was. Dus een van haar collega's zegt tegen een bewoner: "Ja, ze is al dertig jaar hier!"
Hij: Zo, wanneer ga je terug?
Andere verpleegster: "Terug naar waar meneer?"
Toen zei hij maar niets meer.

Een andere keer werkte ik als voedingsassistente en moest de kopjes naar het restaurant brengen. Ik kwam een collega van het restaurant tegen op de gang en die nam de kopjes van mij over zodat ik terug kon naar de keuken.
Zit daar een oudere man en die zegt: "Ja, die zwartjes daar heb je toch niets aan he?"
Ik zo: WTF?
Buurman, ik hier?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:09:00 #176
154704 Bicks
pi_40897989
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef Dissolved het volgende:
Het leukste aan dit hele verhaal is nog dat we later zelf ook van die vreselijke bejaarden worden.

Ik heb een paar jaar geleden in verschillende bejaardenhuizen gewerkt en het valt me op dat die bejaarden zo racistisch als de pest zijn.
Een keer werd er een feestje gevierd voor een verpleegster (met donkere huidskleur) omdat ze al dertig jaar bij de zaak was. Dus een van haar collega's zegt tegen een bewoner: "Ja, ze is al dertig jaar hier!"
Hij: Zo, wanneer ga je terug?
Andere verpleegster: "Terug naar waar meneer?"
Toen zei hij maar niets meer.

Een andere keer werkte ik als voedingsassistente en moest de kopjes naar het restaurant brengen. Ik kwam een collega van het restaurant tegen op de gang en die nam de kopjes van mij over zodat ik terug kon naar de keuken.
Zit daar een oudere man en die zegt: "Ja, die zwartjes daar heb je toch niets aan he?"
Ik zo: WTF?
Bejaarden houden niet van "anders"
pi_40898638
Ik was net ook even bij de Konmar, en ik had een paar flessen drinken in m'n armen.
Die waren nogal zwaar he..
Kom ik aan bij de kassa's, gaat er net 1 open en die kassamevrouw zegt zo van: "kom maar heur".
Ik loop erheen, komt er opeens zo'n oud ventje aangeraced en duwt me half opzij om maar dat eerste plekje te krijgen.
En het was ook nog zo'n ouwe zeikerd: "Mevrouw.. De spinazie is op, maar ik heb er wel een bonnetje voor.." Meneer laat een uitgeknipt bonnetje zien.
Dus die vrouw: "Danny, kassa 9 alstublieft".
Heel gesprek over die spinazie die morgen pas weer binnenkomt en of de korting dan nog wel geldt..

Spinazie
Bijna alle Bejaarden
Life's a bitch. Be its pimp.
pi_40898894
Bejaarden zijn inderdaad snoeiharde racisten.
Das wel weer koel
pi_40898921
Ik klaag niet graag over m'n familie, maar mijn oma is er soms ook zo eentje.
Gisteren ook weer. Belde ze m'n ouders. Of die haar wel even op wilden halen met de auto, om haar naar haar een familielid in Amersfoort te brengen. Oh, en 's avonds ook weer naar huis brengen svp.

Uhmm... Oma woont in A'dam en mijn ouders Assen (lees: twee uur rijden). Plus een ritje naar Amersfoort heen en terug en dan moeten m'n ouders dus ook nog terug naar huis.
Is ze gek geworden ofzo? Ze loopt beter dan m'n opa, en híj gaat met de trein. En zij kan 't niet? Kom op nou, oma!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:44:37 #180
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_40899013
quote:
derp
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:22:36 #181
154704 Bicks
pi_40900459
Maak me nu niet bang... ik moet nog een paar inkopen doen!!!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:35:27 #182
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_40900910
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:41 schreef Natalie het volgende:
Ik klaag niet graag over m'n familie, maar mijn oma is er soms ook zo eentje.
Gisteren ook weer. Belde ze m'n ouders. Of die haar wel even op wilden halen met de auto, om haar naar haar een familielid in Amersfoort te brengen. Oh, en 's avonds ook weer naar huis brengen svp.

Uhmm... Oma woont in A'dam en mijn ouders Assen (lees: twee uur rijden). Plus een ritje naar Amersfoort heen en terug en dan moeten m'n ouders dus ook nog terug naar huis.
Is ze gek geworden ofzo? Ze loopt beter dan m'n opa, en híj gaat met de trein. En zij kan 't niet? Kom op nou, oma!
En? Hebben je ouders het gedaan?
Guanine en Cytosine! *O*
pi_40901572
Tijdje geleden:
Ik ben bij de V&D, sta al een tijdje in de rij, wil afrekenen.
Komt er een bejaarde mevrouw aancrossen, schuift mijn spullen aan de kant en legt die van haar er neer.
ik heb toen hardop aan mijn vriend gevraagd sinds wanneer antiek de eerste plaats in de rij kreeg
Zij pissig en het kassameisje deed heel erg haar best om niet te lachen.

Ik heb zelf geen opa's en oma's meer, maar mijn vriend heeft best een leuke oma Die staat bij alle studenten in de buurt ( jeps een oma in een studentenbuurt) bekend als simpelweg "oma" en wordt overal en nergens op de koffie uitgenodigd
pi_40901866
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:58 schreef freecell het volgende:
Tijdje geleden:
Ik ben bij de V&D, sta al een tijdje in de rij, wil afrekenen.
Komt er een bejaarde mevrouw aancrossen, schuift mijn spullen aan de kant en legt die van haar er neer.
Subtiel zijn ze ook al niet. Bejaarden zijn naar. Ik kan me zelfs aan mijn eigen opa en oma nog wel eens ergeren.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_40904422
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:07 schreef rena het volgende:

[..]

Subtiel zijn ze ook al niet. Bejaarden zijn naar. Ik kan me zelfs aan mijn eigen opa en oma nog wel eens ergeren.
Was inderdaad erg onsubtiel Ik pik een boel van mensen, vooral als ze wat ouder zijn, maar er zijn grenzen.
Van de oma van mijn vriend word ik ook wel eens een beetje moe hoor maar het blijft een lieverd.
pi_40906133
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:35 schreef Koenholio het volgende:

[..]

En? Hebben je ouders het gedaan?
Ben jij gek!
Oma gaat maar lekker met de trein, en anders gaat ze maar niet.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 16:01:10 #187
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_40906345
Whehe. Goeie.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_40906574

Ook van die bejaarden staan ze te wachten bij stoplicht om over te steken en jij staat met je auto voor het andere stoplicht. Schiet jou stoplicht op groen en dan trek je met een redelijk snelheid op. Gaan die handjes van die bejaarden zo van boven naar beneden dat je rustiger moet rijden omdat je voor hun gevoel veel te snel optrekt terwijl ik mij voor de rest netjes aan de snelheid hou .

Als ik dat zie kunnen ze van mij een kogel krijgen

Of dat gezeik dat je niet op de stoep mag fietsen als je bijvoorbeeld ipv fietst gewoon met 1 been langzaam zit te steppen maar je toch zeg maar op je fiets zit. Kijk als ik volgas over de stoep fiets kan ik me er wat bij voorstellen, maar dit is echt belachelijk. GA EENS DEAUD!
o/
pi_40908783
In de auto als ze gebaren rustiger aan, dan kan je twee dingen doen.
Of aan je handrem trekken, dan schrikken ze zich echt de tering man! (LEUK)

Of terugschakelen en nog harder gaan rijden
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:50:31 #190
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_40922015
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef D-Manic het volgende:

Ook van die bejaarden staan ze te wachten bij stoplicht om over te steken en jij staat met je auto voor het andere stoplicht. Schiet jou stoplicht op groen en dan trek je met een redelijk snelheid op. Gaan die handjes van die bejaarden zo van boven naar beneden dat je rustiger moet rijden omdat je voor hun gevoel veel te snel optrekt terwijl ik mij voor de rest netjes aan de snelheid hou .
http://video.google.nl/videoplay?docid=537686963646486914&q=granny
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_40923418
Ik kwam terug van Pinkpop, zat in een eeuwenoude trein en moest overstappen op de trein richting Rotterdam, die nog een half uur op het perron zou staan. Mijn trein remt af, ik sta op en maak netjes mijn weg naar de uitgang. Voor mij staat nog een flinke rij, en ik moet schuifelen.
Hoor ik achter me ineens een lawaai, en word ik vol op de persoon voor mij geduwd.

Ik sta al helemaal klaar om een of andere vroege zuiplap om uitleg te vragen, staat er een opaatje achter me.
"Ja jongedame, je begrijpt het goed. Doorlopen."
Ik: " Ik gun U even een blik naar voren. U ziet een rij mensen? Daar kan ik niet doorheen, even rustig doen dus."
"Een beetje respect is gewenst!"
Ik: "Pardon? Kreeg ik net geen paraplu in mijn rug? Van U?"
"EN HET BESCHULDIGT ME OOK NOG VAN IETS WAT IK NIET EENS GEDAAN HEB! Straks mis ik mijn trein naar R'dam nog! *zwaait met plu*"
Ik: wtf?
Reizigers: *vallen mij bij*
Opa: *wil zich langs de rij wurmen, wat gewoon onmogelijk is, en valt op iemands schoot*

Toen was ik eindelijk de trein uit, bleek dat hij daarna rustig doorging met mensen uitschelden, slaan met de plu en bedreigen.

Hij is naderhand door de vriendelijke beveiligingsmensen opgevangen.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_40958707
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Bejaarden zijn inderdaad snoeiharde racisten.
Das wel weer koel
Wat is daar precies zo koel aan?

Maar dan vind je dit vast ook hilarisch:
Ik sta op een dag bij de pin automaat waar een rij voor staat. Er staat een oud mannetje naast de rij.
Andere man gaat weg, ik wil geld gaan pinnen.. kruipt hij gewoon voor. Ik zeg ietwat geirriteerd:"Meneer, de rij is daar en niet naast de pin automaat." Hij begint vervolgens te schelden, ik antwoord zonder te schelden maar meneer pint gewoon verder. Hij gaat verontwaardigd weg. Je zou denken dat dat einde verhaal was. Maar nee, de volgende dag zie ik hem met zijn posse en staat hij mij ervan te beschuldigen dat ik hem mishandeld heb! Ja hoor, op klaarlichte dag midden in een drukke straat zeker.
Al die andere oudjes verontwaardigd kijken, met hun hoofd schudden en zeggen dat hij de politie moest bellen.
Toen ben ik er niet meer op in gegaan, blijkbaar had hij niets beters te doen dan ruzie zoeken.
En die oudjes maar zeggen dat de jeugd van tegenwoordig ranzig is.

Gelukkig was mijn oma wel lief. Meestal dan.
Buurman, ik hier?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 02:18:27 #193
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_40959017
Mijn opa is tof.

Mijn opa heeft donuts gedraaid met zijn auto op de camping
pi_40961727
Ik werk in een verpleegtehuis en de overgrote deel van de bejaarde bewoners en hun bezoekers zijn hartstikke lief en beleefd, maar sommigen zijn echt heksen!

Ik stond broodjes gezond te maken, en ik zie een bewoonster aan komen lopen, dus ik haal mijn handschoenen weg en loop richting de balie, zodat ik haar kan helpen. Beweert ze kwaad dat ze er al minstens 5 minuten staat Misschien bedoelde ze dat ze al 5 minuten onderweg was, maar no way dat ze heeft staan wachten!

Of als er een hele lange rij met mensen staat die allemaal een warme maaltijd willen hebben, komt dezelfde mevrouw brutaal achter de toonbank naar ons (collega en ik) toe en eist zowat haar aardappelpuree met worteltjes en een speklapje Ja sorry mevrouw, maar iedereen moet op zijn/haar beurt wachten

Maar de meeste oudjes zijn heel lief, sommigen geven de helft van het koekje dat ze gratis bij de koffie krijgen aan mij ik mag ze gratis de hele dag door eten, maar het gaat om het gebaar he
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_40961785
deze thread is best wel vermakelijk
pi_40961974
Héél herkenbaar topic dit, ik werk bij de TPG-post en wij moeten onder fietstassen wanneer ze leeg zijn achterlaten bij een bejaardenhuis. Toen het beetje warmer weer was zaten er altijd een stuk of 5/6 bejaarden buiten, rustig met elkaar te praten. Ik zeg niet voor niets rustig en dus zacht. Ik kom er met me fiets aan, en 4 van de 5 dagen dat ik hoi zei tegen die lui keken ze me aan alsof ik ze zojuist had uitgescholden.

En dan het mooiste nog, een keer kom ik aan, en er stond een behoorlijk grote parasol boven de oudjes, er kwam wat wind en de parasol waait om. Ik kom er net aan op mijn fietsje, en die bejaarden zitten gewoon naar die parasol te kijken alsof ie automatisch weer omhoog komt ofzo, toen ik wegfietste en de hoek om ging van de straat, keek ik nog een keer. En nog zaten ze te wachten in plaats van dat je opstaat en iemand gaat halen
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_40962074
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 10:20 schreef Lanvin het volgende:
Héél herkenbaar topic dit, ik werk bij de TPG-post en wij moeten onder fietstassen wanneer ze leeg zijn achterlaten bij een bejaardenhuis. Toen het beetje warmer weer was zaten er altijd een stuk of 5/6 bejaarden buiten, rustig met elkaar te praten. Ik zeg niet voor niets rustig en dus zacht. Ik kom er met me fiets aan, en 4 van de 5 dagen dat ik hoi zei tegen die lui keken ze me aan alsof ik ze zojuist had uitgescholden.

En dan het mooiste nog, een keer kom ik aan, en er stond een behoorlijk grote parasol boven de oudjes, er kwam wat wind en de parasol waait om. Ik kom er net aan op mijn fietsje, en die bejaarden zitten gewoon naar die parasol te kijken alsof ie automatisch weer omhoog komt ofzo, toen ik wegfietste en de hoek om ging van de straat, keek ik nog een keer. En nog zaten ze te wachten in plaats van dat je opstaat en iemand gaat halen
Ze hadden natuurlijk verwacht dat jij dat zou doen
pi_40962106
Haha ik heb eens een bejaarde geslagen haha.
pi_40965291
quote:

dát wel, maar ik had d'r dus ff flink de huid volgescholden en mijn eigen spullen teruggepakt...... desnoods ff pootje gehaakt..... serieus... dit kan echt niet
Haleloeja
pi_40966462
Gelderland: Dat hoeft toch helemaal niet, schelden? Gewoon vriendelijk zijn en haar voor laten gaan. Ze heeft namelijk niet zoveel tijd meer te gaan. Daar mag je haar dan ook best op wijzen...
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_40969126
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 20:58 schreef _superboer_ het volgende:
Ik weet niet of dat zo'n goed idee is ?
Dan sterven er gewoon mensen in die rij omdat het zo lang duurt.
Wat wel weer handig is, is dat je de klok kan weghalen en een kalender ophangen ;-)
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:25:30 #202
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40969198
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 15:21 schreef Hobbybob123 het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat zo'n goed idee is ?
Dan sterven er gewoon mensen in die rij omdat het zo lang duurt.
Ik zie 't probleem niet.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:36:15 #203
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40969450
Het zijn echt niet ALLE bejaarden die vervelend zijn, maar wel veel. Bij de kassa voorschieten (of elke willekeurige andere rij) en als er dan iets van gezegd wordt: Ja maar ik ben oud!
Dat is wel zo, maar geen superwerk geweest hoor, de meeste mensen worden vanzelf oud zonder er iets speciaals voor te doen.

Of ook zo leuk, op de fiets gewoon de hand uitsteken en hoppa oversteken... zonder kijken. En waag het eens te toeteren, dan heb jij het gedaan.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:25:10 #204
43033 Shannara
Revolutionized
pi_41013001
Zo'n 65+ kassa gaat niet werken. Het moet namelijk een automaat zijn, want geen kassiere wil daar zitten en van automaten willen die oudjes niks weten dus die gaan gewoon bij andere kassa's staan.

Misschien is een automatische kassa voor niet dementerende mensen een betere oplossing?
If stupidity kills, why aren't you dead? Obviously, stupidity is a survival trait.
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:39:16 #205
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41013594
Idee: een 65+-kassa met een 65-plussers achter de kassa.

Het mooiste is ook nog dat die kassa nooit klopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')