Hmm daar ben ik het niet helemaal met je eens. Er zullen er ongetwijfeld veel tussen zitten die inderdaad zo denken, maar ik denk dat het vooral komt doordat je na een bepaalde leeftijd niets tot zeer weinig meer leert. Zo kan ik mijn pa van 53 zo vaak ik wil uitleggen hoe hij een cd-tje moet branden, en na de 100ste keer snapt hij eindelijk ongeveer hoe het een beetje moet. Ligt dus ook wel aan de leeftijd hoeveel je nog kunt bijleren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:39 schreef daanski82 het volgende:
Net ook aan de telefoon hun leeftijd als excuse gaan gebruiken dat ze niets van de pc snappen.
het ligt er gewoon aan dat je het NIET wild snappen.
zucht... zout op man!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:40 schreef Frollo het volgende:
Je ergert je aan iets.
Iets irriteert je.
idd jammer dat er maar 500 zijn gestorven. Volgend jaar nog hogere zorgpremiesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:02 schreef Bicks het volgende:
Bejaarden... de nagels aan onze doodskisten!!! Toen het 36 graden was, zag je ze amper.... heerlijk was dat!!!
De bejaarden... ga es dood!!!!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:05 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
idd jammer dat er maar 500 zijn gestorven. Volgend jaar nog hogere zorgpremies![]()
Ik ook. En nu al flink oefenen op Fok!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:08 schreef Bicks het volgende:
BTW: als ik later zelf bejaard ben, ga ik hetzelfde doen: zeuren en zeiken...
De koffieautomaat hequote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:17 schreef Bicks het volgende:
Of die bejaarden met zo'n ziekenfondsrolatortje (waarom zijn die krengen of blauw of rood?) met 1 pakje boter erin en dan zo'n kop trekken van: laat me es door! Supermarkten zijn gewoon sociale ontmoetingsplekken voor dat soort!
Het gratis bakkie inderdaad, kijk een gat in hun hand gaat te ver.quote:
HaHaHaHaHa HELPDESKNERDquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:39 schreef daanski82 het volgende:
Net ook aan de telefoon hun leeftijd als excuse gaan gebruiken dat ze niets van de pc snappen.
het ligt er gewoon aan dat je het NIET wild snappen.
ik had een 80 jarige aan de lijn die de VPI/VCI voor zijn linux bak wilde weten
dat vind ik uber gaaf.
Dat is de ontmoetingsplaats voor zwervers e.d.quote:
En 9/10 bejaarden hebben meer geld dan de gemiddelde student. Alles staat lekker te staan op hun rekening en ze doen er niets mee. Lap dan gewoon die 5 cent en bespaar jezelf de moeite!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:30 schreef fuckbuddy het volgende:
Het gratis bakkie inderdaad, kijk een gat in hun hand gaat te ver.
Maar als het gratis is, dan lopen ze 3km met een bonnetje in hun hand voor die 5 cent korting op een netje mandarijnen
EN een riante seniorenwoning (MET een eigen badkamer... waar hebben ze die voor nodig, ze stinken een uur in de wind) voor een leuk prijsje waar een gemiddelde student van gaat kwijlen!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:32 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
En 9/10 bejaarden hebben meer geld dan de gemiddelde student. Alles staat lekker te staan op hun rekening en ze doen er niets mee. Lap dan gewoon die 5 cent en bespaar jezelf de moeite!
(ik hoop dat mijn oma vandaag niet op het forum zit!!!)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:35 schreef Bicks het volgende:
[..]
EN een riante seniorenwoning (MET een eigen badkamer... waar hebben ze die voor nodig, ze stinken een uur in de wind) voor een leuk prijsje waar een gemiddelde student van gaat kwijlen!!!
roboreetquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:54 schreef Croupouque het volgende:
Gisteren vroeg ik heel beleefd aan een oude mevrouw in een gigantische electrische rolstoel of ze zo vriendelijk wilde zijn om haar gesprek met een vriendin iets verderop voort te zetten. Ze had net haar boodschappen afgerekend en bleef minutenlang gewoon aan het einde van de rij staan, het hele pad blokkerend met haar enorme mechanische roboreet. Ze keek me aan met een blik waar Medusa nog een puntje aan kan zuigen en riep waar ik in godsnaam het lef vandaan haalde om een gehandicapte vrouw zo te beledigen. Dat is wat me opvalt bij veel ouderen, het is alsof de wereld na hun 60e alleen nog maar om hen en hun kwaaltjes draait.
Ja, je moet mensen voorlaten die heel snel klaar zullen zijn, niet mensen die;quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:39 schreef Emu het volgende:
Oude mensen in de supermarkt voor je laten is best wel fout, zij hebben zeeën van tijd en een normaal nog werkend mens heeft het enorm druk
Als ze dan nog daadwerkelijk gewerkt hebben voor hun geld tot daar aan toe! Maar het zijn telkens van die ouwe wijven die hun man al hebben verloren op hun 65ste en van zijn geld de bloemetjes buiten zetten en maar zeuren en drammen dat het vroeger allemaal beter was! GADVER!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:40 schreef Big_Boss_Man het volgende:
De hele dag geen reet uitvoeren, geld krijgen ze zo op hun rekening gestort en dan nog zeiken.![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:17 schreef Bicks het volgende:
Of die bejaarden met zo'n ziekenfondsrolatortje (waarom zijn die krengen of blauw of rood?) met 1 pakje boter erin en dan zo'n kop trekken van: laat me es door! Supermarkten zijn gewoon sociale ontmoetingsplekken voor dat soort!
Ach... leefde mijn oma nu nog maar om dit mee te maken!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe trend onder bejaarden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral de bovenste twee doen het erg goed. Ook de bejaarden gaan met hun tijd mee. Blauw en rood is zo vorig jaar.
Maar jij rookt toch niet hoop ik?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:50 schreef Brechtje het volgende:
Sommige opa's/oma's denken ook dat ze nog echte gangsters zijn. Kom ik even met een vriendin ook bij een bankje zitten, en hun meteen van ja wij waren vroeger echte criminelen en we hebben in de bak gezeten, en dan zitten ze met een hele groep daarover te praten.
Ook nog met die beschimmelde handjes sigaretten opsteken en shit.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:50 schreef Brechtje het volgende:
Sommige opa's/oma's denken ook dat ze nog echte gangsters zijn. Kom ik even met een vriendin ook bij een bankje zitten, en hun meteen van ja wij waren vroeger echte criminelen en we hebben in de bak gezeten, en dan zitten ze met een hele groep daarover te praten.
Ook nog met die beschimmelde handjes sigaretten opsteken en shit.
HAHAHAquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:03 schreef Bicks het volgende:
GVD Bejaarden... er zijn veel negatieve dingen over ze te zeggen: bijvoorbeeld dat ze niet lekker ruiken (deo bestond toen niet en nu weigeren ze nieuwewetse dingen). En zo nog wel duizend andere dingen, los van alle dingen die al gezegd zijn in bovenstaande reactie. M.a.w. dit topic kan nog wel jaaaaaaaaaaaaaaaaaren mee!!!
Ja man... en dit is nog maar het topje van de ijsberg hoor!!! Maak me niet boos!!!!!!!!!! (niet doen hoor, ik wil zo naar bed!)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:27 schreef Brechtje het volgende:
[..]
HAHAHA
Jaa van die zeikerds.helemaal weigeren om de luxere dingen te gebruken deo enzo. briljant
Ik zou mooi "mijn" boodschappen, nadat ze betaald waren, opgepakt hebben onder het mom van "bedankt hé", en dan weglopenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:31 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ja, ik kan het nog sterker vertellen. Serieus gebeurd:
Maatje van me moest wat hebben bij de supermarkt dus hij had wat dingen gepakt, sloot netjes aan in de rij en legde zijn spullen op de band. Komt er een oud oma'tje aan, drong voor, ging dus voor hem staan en pakte zijn spullen op de band. zei heel droog van "pak zelf maar effe nieuwe" en legde zijn spullen bij haar spullen neer. Zij had dus ook nodig wat hij had en legde zijn spullen bij haar eigen spullen. Had blijkbaar geen zin om dat nog te gaan pakken.
Dan sta je echt effe raar te kijken
Die is waarschijnlijk toen ze jong was ook al dol geweest op aandacht trekken. Heel irritant, soms wordt je gewoon aan de kant gejaagd als er weer iemand in een rolstoel voorbij scheurt hier in het winkelcentrum. Als je dan bij de kassa komt in de supermarkt moet ineens de hele wereld rekening houden met hun handicap of ouderdom en moet iedereen wachten tot alles is ingepakt, lijkt wel of ze expres in de weg gaan staan, er kan geen mens meer zijn boodschappen neerzetten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:54 schreef Croupouque het volgende:
Gisteren vroeg ik heel beleefd aan een oude mevrouw in een gigantische electrische rolstoel of ze zo vriendelijk wilde zijn om haar gesprek met een vriendin iets verderop voort te zetten. Ze had net haar boodschappen afgerekend en bleef minutenlang gewoon aan het einde van de rij staan, het hele pad blokkerend met haar enorme mechanische roboreet. Ze keek me aan met een blik waar Medusa nog een puntje aan kan zuigen en riep waar ik in godsnaam het lef vandaan haalde om een gehandicapte vrouw zo te beledigen. Dat is wat me opvalt bij veel ouderen, het is alsof de wereld na hun 60e alleen nog maar om hen en hun kwaaltjes draait.
Ze zien er ook allemaal hetzelfde uit! Grijs permanentje, beige plooirok en bloemetjes rok. En als het wat frisser is (zo rond de 25 graden vinden ze fris, 1 graad hoger en ze vallen het management van die bejaardenkeer lastig over de aanschaf van een airco) dan lopen ze allemaal met een halflange beige jas en zo'n inklappluutje voor het geval dat het gaat regenen als ze op het busje wachten waarmee ze GVD voor 1 miezerige euro in hartje stad worden afgezet en maar blijven zeiken dat het busje ALTIJD een half uur te laat is.... als je dat WEET, kom dan wat LATER!!! BEN JE DRUK OFZO????quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus net als mijn oma.... ze bedoelt het goed hoor... maar het mens loopt de hele dag te zeiken dat ze zo weinig geld heeft.... en dan wel 1x per 2 maand WEER een beige mantelpakje kopen voor 460 euro
echt HOER daar heb je er al 34 van!
ga eens sparen!
Op die leeftijd spreek je niet meer van 'mijn been', maar van 'het been'.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:54 schreef Croupouque het volgende:
Dat is wat me opvalt bij veel ouderen, het is alsof de wereld na hun 60e alleen nog maar om hen en hun de kwaaltjes draait.
daar zeikt ze ook altijd over ja...soms komt dat busje wel 3 minuten eerderquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:12 schreef Bicks het volgende:
[..]
Ze zien er ook allemaal hetzelfde uit! Grijs permanentje, beige plooirok en bloemetjes rok. En als het wat frisser is (zo rond de 25 graden vinden ze fris, 1 graad hoger en ze vallen het management van die bejaardenkeer lastig over de aanschaf van een airco) dan lopen ze allemaal met een halflange beige jas en zo'n inklappluutje voor het geval dat het gaat regenen als ze op het busje wachten waarmee ze GVD voor 1 miezerige euro in hartje stad worden afgezet en maar blijven zeiken dat het busje ALTIJD een half uur te laat is.... als je dat WEET, kom dan wat LATER!!! BEN JE DRUK OFZO????
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Op die leeftijd spreek je niet meer van 'mijn been', maar van 'het been'.
Zover zou ik nog niet willen gaan, maar hij heeft een punt...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:24 schreef Sjummie het volgende:
Kleinkinderen die hun oma "Hoer" noemen![]()
![]()
ik heb echt een schijthekel aan die oma!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:24 schreef Sjummie het volgende:
Kleinkinderen die hun oma "Hoer" noemen![]()
![]()
Die van mij hebben het gesnapt en zijn allemaal keurig dood gegaan... (natuurlijk niet zonder slag of stoot... je kan lullen wat je wilt, maar als het erop aankomt zijn ze best taai!)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb echt een schijthekel aan die oma!
ik heb nog een andere opa en oma die zijn zwaar relaxed! maar die zeuren ook niet zo.
bij mijn opa is leukemie ontdekt. dat zegt hij dan een keer tussen neus en lippen door en zit er daarna niet meer.
ik moet al van die andere oma 5 jaar aanhoren dat zo last heeft bij het poepen... jezus dat wil ik niet weten
Wat betreft dat sigaretje; daar hoef je niet bejaard voor te zijn, dat werkt bij mij i.c.m. een kop koffie ook heeel prima!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:44 schreef fuckbuddy het volgende:
"Mag ik een sigaretje" Ik ga moeilijk naar het toilet.
Hier een trap in je rug opschieten.......
Owww, je stoelgang is niet zo goed, sorry oma.
Ja ik bestel een nieuwe op www.plastic-heupen.nl
In een supermarkt op zaterdagmiddag is het ook altijd fun. Je kan amper met een winkelwagentje naar binnen, omdat het zo druk is, komen zij er aan met hun de hele scootergang aanscheuren om iedereen omver te rijden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:37 schreef Samson het volgende:
Ook leuk: bejaarden die met hun scootmobiel gewoon in de stad over de normale weg rijdenen dan nog geirriteerd kijken als je er wat van zegt, en vervolgens ook niet opdonderen naar de stoep
![]()
Ik zeg niks meer over de pamperdragende parasieten!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:23 schreef Burakius het volgende:
We mogen officieel de benaming: Verwende opa''s en oma's gebruiken. Een nieuwe welvaartsziekte vrees ik menigte
2 voor de prijs van 1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:18 schreef Mr.Chippie het volgende:
Ik zag sochtends op Nederland 1 + 3 een commercial over rollators, ik dacht echt zo van wtf ?!!?![]()
Precies. Ik kan me ook absoluut niet voorstellen hoe ze het volhouden; de hele dag op dezelfde kamer in het zelfde gebouw zitten, met dezelfde mensen om je heen. Zijn die mensen al zo verpieterd dat ze niets meer geven om de buitenwereld?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:10 schreef PvtRyan het volgende:
En wat is bejaard zijn een zinloos bestaan, helemaal wanneer je niet meer voor jezelf kunt zorgen. Waarom kan je er dan niet gewoon er voor kiezen om er een eind aan te maken? Joepie, 90 worden terwijl je al 5 jaar lang gewassen moet worden door anderen en in een slangetje moet pissen terwijl je de hele dag in een bed ligt (en af en toe door anderen wordt omgedraaid) ...![]()
Een troost: die kutgein kun je straks ook allemaal uithalen als je zelf bejaard bentquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:31 schreef fuckbuddy het volgende:
Kort samengevat, ik irriteer me aan de manier waarop bejaarden zaken opeisen vanwege hun leeftijd. Tuurlijk kunnen ze het krijgen, maar als je bijdehand gaat lopen doen, dan heb je dus pech.
Echt schandalig inderdaad!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:43 schreef Gia het volgende:
Toen kwam de conducteur en zei één van de 'dames' tegenover me: Mijnheer, vindt u het nu geen schande dat mijn vriendin van 80 jaar moet blijven staan en dat deze jongedames niet voor hun op willen staan!
Ik verklaarde toen maar dat ik zwanger was (was niet zo), om van het gezeik af te zijn. Maar vond dit te gek voor woorden.
Euhmm ja. Ik heb een jaar stage gelopen in 2 verzorgingshuizen. Je hebt daar ook hordes van die ouwe zeiksnorren zitten, maar er zijn ook wel lieverds bij!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:22 schreef Gebleekte het volgende:
Je zou maar in een bejaardentehuis werken![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:08 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Echt schandalig inderdaad!Als ze nou ook gewoon in het begin al hadden gevraagt of zij mochten zitten, was ook irritant geweest, maar ja dan had je kunnen zeggen dat er nog genoeg andere plaatsen vrij waren.
Nu probeerden ze je echt voor gek te zetten tegenover de conducteur, achterlijke lui!
[..]
Euhmm ja. Ik heb een jaar stage gelopen in 2 verzorgingshuizen. Je hebt daar ook hordes van die ouwe zeiksnorren zitten, maar er zijn ook wel lieverds bij!
Ook irritant is van die dove mensen, waarbij je alles moet schreeuwen. Gister, tijdens mijn afscheid:
ik: Ja ik ga weer verder leren op school!
zij: Watte??
ik: Ik ga weer naar school!
zij: Oh ja je op een boot? ja mijn kleinzoon gaat ook varen.... blablabla-lang-saai-verhaal-blablabla
ik: Nee!! Ik ga niet varen en ik ga NIET op een boot, ik ga naar school!!
zij: Ohhhhhh, school! Ik dacht dat je zei dat je ging varen! want mijn kleinzoon.... blablabla-weer-hetzelfde-lange-saaie-verhaal-blablabla
ik: Nee hoor, ik ga dus gewoon naar school!
zij: Ohja
Even later hoorde ik haar tegen een paar andere vrouwtjes vertellen dat ik ging varen, net als haar kleinzoon...
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:47 schreef Bicks het volgende:
Moest mijn oma een keer ophalen in het verzorgingstehuis. Ze zat samen met nog 100 andere kwijlers te eten... Dacht je dat ik haar herkende tussen de rest van dat tuig?!? Echt niet... heb een half uur door de zaal gelopen, maar ze lijken allemaal op elkaar!!! Was na 20 minuten in staat om er gewoon maar eentje mee te nemen!
De amerikaanse oplossing is de beste man 4 cent geven en vragen of-ie op wil zouten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Te mooi en herkenbaar topic, ik lach me kapot.![]()
Laatst stond er ook een bejaarde man voor me in de rij, die was om 4 fucking cent aan het neuzelen over de kassabon.
Geloof me; die gedachten gingen vaak door me heen! Maar op een 1 of ander manier heb ik nog wel een beetje respect in mijn donder!!! Los van het feit dat ik er geen woord tussen krijg en mevrouw gvd weigert om haar hoortoestel in te doen zodat ik moet schreeuwen (en dat vind ik vermoeiender dan haar uit te laten razen)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:29 schreef gronk het volgende:
Maar da's heel gemakkelijk te pareren. Dan zeg je 'ja, en in marokko gaan bejaarden gewoon dood in plaats van dat ze ellenlange zeikverhalen ophouden'
Ja dat zijn 'kassa-benen', hardnekkiger en vervelender dan 'etalagebenen'quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:21 schreef Mr.Chippie het volgende:
Pas geleden, ik stond bij de kassa ... ik zie in mn ooghoek z'n oud vrouwtje aan komen rennen ... dringt ze opeens voor ... zegt ze van "ja ik kan niet zo lang staan" ... maar ze kan wel rennen om voor te dringen![]()
De (eenpersoons) zitplaatsen voor mindervaliden zitten voorzover ik weet altijd bij 't raampje. Of voorin.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:22 schreef Natalie het volgende:
Uhmm... je loopt prima en er zijn genoeg plaatsen vrij, en aan de overkant van het gangpad is de zitplaats voor mindervaliden nog helemaal vrij. Geef me één goede reden waarom ik op moet staan. Ze wil uitzicht. Had je eerder in moeten stappen. Ja, sorry hoor, met dat soort dingen moet je bij mij niet aankomen.
In de bewuste bus zat ie vooraan, achter de bestuurder. Was een tweepersoonsbankje waar niemand zat. Plekje waar ik zat was een eenpersoonsbankje aan de andere kant.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:26 schreef gronk het volgende:
[..]
De (eenpersoons) zitplaatsen voor mindervaliden zitten voorzover ik weet altijd bij 't raampje. Of voorin.
Maar goed, als je een zitplaats wilt hebben met als extra 'dat er iemand voor je op moet staan' dan wordt 't sowieso moeilijk
Bofferd... wij mochten de gewonnen bingo prularia verdelen. (Ben overigens wel blij met mijn tosti apparaat en bijpassende blender).quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:03 schreef Djeez het volgende:
Mijn opa was nog wel cool. Die heeft es een tasjesrover een klap met de paraplu gegeven omdat ie mijn oma' s tas wilde hebben. Maarja, die leeft ook al niet meer. Mijn grootste zeikoma heeft laatst haar beste daad ooit begaan. Namelijk dood gaan. Mooie erfenis aan over gehouden trouwens.
Had ze niks meer over van het op de bingho gewonnen vleespakket dan ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:11 schreef Bicks het volgende:
[..]
Bofferd... wij mochten de gewonnen bingo prularia verdelen. (Ben overigens wel blij met mijn tosti apparaat en bijpassende blender).
hehe als zo'n oud wijf dat bij mij zou doen zou ik d'r helemaal kapot schelden, haar spullen pakken en door de winkel smijten.. en mijn spulletjes netjes op me gemakje afrekenenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:50 schreef _Arual_ het volgende:
Een tijdje terug was ik bij de Hema, en toen kroop er ook een voor. De dame had de hele tijd bij de make-upspulletjes gestaan, en toen ik mijn spulletjes op de kassa legde, maakte ze opeens een schijnbeweging en stond ze voor me. Eerst zei ze heel bitchy dat ik voor was gekropen, net zoals alle jonge mensen dat doen. Vervolgens draaide ze zich om, pakte mijn spulletjes van de toonbank, en duwde ze terug in mijn handen, om daarn haar eigen spullen af te rekenen.
Het ergste was dat ze toen haar klaagzang keihard voortzette. Ze had het tegen de cassière, maar iedereen kon horen hoe ik werd uitgemaakt voor rotte vis. Ik wilde wat zeggen, maar de cassière gebaarde mij om dat niet te doen. Het schijnt dat die vrouw al-tijd amok maakt, dat ze altijd ruziet met jonge mensen.
Ze gilde ook nog tegen mij dat ze haast had. 5 minunten later zag ik haar in d'r eentje op een terras een kopje koffie zitten drinken.
Owwwwww... ergernissen! Die van mij idem! En nog als eerste beginnen met opscheppen ook! Hele bord vreten ze leeg en daarna klagen dat het wel een beetje zoutloos is! Moesten we verplicht na het eten een "gezelsschapsspelletje" doen. Hele kerstdagen heeft dat wijf vergald... sjoelen is al triest... maar sjoelen met je oma!!!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
trouwens alsof het lot het wou kwam mijn graftak oma gister dus op bezoek.... vraagt dat mens wanneer me vakantie afgelopen is en wanneer ik weer naar school moet? GRAFTAK ik werk al 2 jaar!
gingen we zuurkool eten... zegt ze niet zo veel hoor.. nou jezus ze heeft een halve worst en een half varken aan spek binnen gekregen! + een berg zuurkool waar je u tegen zegt...
gaat ze daarna gvd ook nog bietsen of ze de rest mee mag nemen naar huis... lekker makkelijk
GVD JE DOET AL NIETS DE HELE DAG !!! NU WIL JE ZEKER OOK NIET MEER KOKEN!
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:31 schreef PietjePuk2 het volgende:
Maatje van me moest wat hebben bij de supermarkt dus hij had wat dingen gepakt, sloot netjes aan in de rij en legde zijn spullen op de band. Komt er een oud oma'tje aan, drong voor, ging dus voor hem staan en pakte zijn spullen op de band. zei heel droog van "pak zelf maar effe nieuwe" en legde zijn spullen bij haar spullen neer. Zij had dus ook nodig wat hij had en legde zijn spullen bij haar eigen spullen. Had blijkbaar geen zin om dat nog te gaan pakken.
Kom je weer andere mensen tegen, kan je daar mooi een topic over openenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:27 schreef Emu het volgende:
Tip: Ga naar de LIDL, weinig oude mensen in het algemeen, vooral rond de avond dan, ik kom er zelden tegen
Net goedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:50 schreef _Arual_ het volgende:
5 minunten later zag ik haar in d'r eentjeop een terras een kopje koffie zitten drinken.
Haha nou ja nog een paar keer doen dan kan je misschien iets kopenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:24 schreef Lollifant het volgende:
Ja hilarisch is dat. Ik had dat ook een keer in het verzorgingshuis waar ik vakantiewerk deed.
Was zo'n vrouwtje die vroeg of ik haar kleren misschien in de kast wilde hangen. Dus dat deed ik, komt ze daarna naar me toe, zegt: 'Kijk eens meisje, koop er maar wat lekkers voor' terwijl ze me wat geld in de hand drukt.
Ik op de gang kijken hoeveel het was, waren het 8 muntjes van 1 cent.![]()
Ja... achterlijk zijn ze niet! Ik kreeg altijd 10 gulden op mijn verjaardag... toen de euro kwam kreeg ik 5 euro! En maar klagen dat ze nix van de euro begreep... ja ja!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:24 schreef Lollifant het volgende:
Ja hilarisch is dat. Ik had dat ook een keer in het verzorgingshuis waar ik vakantiewerk deed.
Was zo'n vrouwtje die vroeg of ik haar kleren misschien in de kast wilde hangen. Dus dat deed ik, komt ze daarna naar me toe, zegt: 'Kijk eens meisje, koop er maar wat lekkers voor' terwijl ze me wat geld in de hand drukt.
Ik op de gang kijken hoeveel het was, waren het 8 muntjes van 1 cent.![]()
Dan heeft deEuro jou nog wat extra 's van je oma opgeleverd. Ik kreeg met verjaar- en feestdagen altijd 25 gulden. Met de komst van de Euro werd het slechts tien Euro.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:36 schreef Bicks het volgende:
[..]
Ja... achterlijk zijn ze niet! Ik kreeg altijd 10 gulden op mijn verjaardag... toen de euro kwam kreeg ik 5 euro! En maar klagen dat ze nix van de euro begreep... ja ja!
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:31 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ik geloof er alleen geen fuck van!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Dat is toch niet normaal meer.
Gewoon de accu eruit trekken en dat mens laten staanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ach, ik wordt in de supermarkt om de haverklap omver gereden door zo'n oma in een racemobiel. Ik heb er een keer iets van gezegd, iets in de richting van "Pardon, er liep hier ook nog iemand!", waarna de dame in kwestie giftig terugbekte dat ze er niets aan kon doen dat ze niet meer zo goed liep, blablabla, jongeren moeten maar gewoon opzij. Het feit dat ik ongeveer al in de macaroni lag en zij alsnog mijn enkels kapot probeerde te rijden is haar klaarblijkelijk ontgaan.
hehquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik geloof er alleen geen fuck van!![]()
Waarom zou je dat laten gebeuren? Dan ben je toch zelf een onnozele sukkel?
Er moet maar snel een SIRE campagne komen die korte metten maakt aan het misverstand dat je vrouwen, kinderen en bejaarden niet mag slaan. Vervelende honden mag je ook wegtrappen.
Je eigen vrouw en kinderen slaan is misschien niet verantwoord, maar dit zijn gewoon onbekenden!
Ik heb al in mijn testament laten zetten dat mijn kinderen 5 x per week 1 uur langs moeten komen, anders worden ze onterfd (in de tussentijd jas ik stiekum al mijn centuh erdoorheen)quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:03 schreef Zw0rld het volgende:
Weer een bejaarden bash topic.![]()
![]()
Jouw tijd komt nog wel.Dan staat de jeugd achter je te zieken.
WTF!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:31 schreef PietjePuk2 het volgende:
Bekend verhaal inderdaad. Ik werk momenteel bij de Thuiszorg en dan wordt je wel eens iets te drinken aangeboden. "Wat wil je hebben, een kopje koffie of thee?" "Thee graag, bedankt." Even later staat er een kop koffie voor m'n neus... Als je het niet verstaat, vraag het dan nog even na!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:08 schreef Lollifant het volgende:
Ook irritant is van die dove mensen, waarbij je alles moet schreeuwen.
Er wilde laatst een oudje instappen toen ik achter haar stond. Dus ze zet haar been op het opstapje (in de bus dus) gaat ze door haar been heen. Dus probeert ze het nog een keer en weer hetzelfde verhaal. Gelukkig had ze haar dochter of begeleider bij haar die zei: 'probeer het eens met je andere been' en toen lukte het wel! Maarja heb ik dus wel weer een paar seconden vertraging daardoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:33 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
ja in de bus altijd, willen ze uitstappen.. duurt allemaal zo lang jeweets, denk ik altijd van "HE OUWE LOOP EENS DOOR JE MANKEERT NIKS"
jaecht
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:58 schreef _superboer_ het volgende:
misschien een idee om een speciale kassa te maken voor 65+'ers
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:40 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Maarja heb ik dus wel weer een paar seconden vertraging daardoor.![]()
Troost je: dat lukt meestal ook niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:49 schreef Skyloto het volgende:
Ik vind dat de bejaarden van tegenwoordig gewoon geen kinderen mogen krijgen.![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:59 schreef daanski82 het volgende:
of als zo'n +65 op een scoutmobiel aankomt racen dan met een finish flag gaan wapperen.
dat vinden ze ook niet leuk maar ja ik mag op dat stuk ook niet fietsen.
(het gaat over een voetgangers gebied met veel kinderen)
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:02 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik heb ook eens een voorpiepende bejaarde vrouw gehad.
Maar, laatst deed een of andere Turkse man van middelbare leeftijd precies hetzelfde! Hij stond achter mij, 4e in de rij en liep gewoon naar de kassa en rekende af. De vrouw voor mij had al iemand voorgelaten, dus zij zei sarcastisch dat ze er na sluitingstijd nog zou staan. We spraken de man aan, maar hij schudde het van zich af en reageerde niet. Ik was echt geshockeerd door de brutaliteit. Is dat tegenwoordig normaal? Midlifecrisis, I guess..
Wat denken ze, de jeugd is brutaler dus wij ook?
Ik stond ooit eens in een bus met een paar vriendinnetjes van school. Er stapte een vrouw van rond de 55+ binnen en duwde een vriendin van me zowat omver. Ik sprak haar aan op het geduw en de vrouw ging los. Ze maakte ons uit voor asociaal, omdat we niet meteen opstonden. (ik dus)
Ik ging er even op in en dacht toen.. ik hou mijn mond, dit is niet mijn gevecht. Dat vriendinnetje wat omver geduwt werd ging na de beledigingen wel tegen haar in. De buschauffeur zei heel makkelijk: laat haar gewoon zitten. Ik: nee. Ik weiger voor zo iemand op te staan. Als het zo moet.. dan niet. Het was echt een scene, de woede droop echt van de twee af. Ik ben nog nooit zo blij geweest toen iemand uitstapte.![]()
(oh, jawel.. iets met hete zomer, bus, druk, burka, zweet, oksel in neus)
Mijn oma ging vroeger ook vroeg naar bed. Moesten we om half tien al weg want ze wilde gaan slapen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:37 schreef fuckbuddy het volgende:
Dat langzame gedoe is het ergste, die gasten gaan laat naar bed, vroeg eruit. Dus die vervelen zich dood (was het maar waar..)
Ook breezah's worden bejaard.quote:Een beetje lippenstift dat gewoon weg slordig erop is gekleurd, TE fel, en oogschaduw.
De Breezer wordt de nieuwe Advocaat met slagroom!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:42 schreef gronk het volgende:
[..]
Mijn oma ging vroeger ook vroeg naar bed. Moesten we om half tien al weg want ze wilde gaan slapen.
[..]
Ook breezah's worden bejaard.
Een vriend van mij heeft zo een keer een bejaarde man omver gereden, hij stond te wachten voor het stoplicht onderaan een helling, die vriend van me wilt naast hem gaan staan om te wachten...Klapt die ouwe opeens z'n voorwiel naar links, dus die vriend rijdt tegen dat wiel aan en die bejaarde valt en blijft 5 minuten doodstil liggen op de grond.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:37 schreef steenz het volgende:
Wat ook zo schijtirritant is, zijn ouderen in het verkeer. Ik fietste vroeger iedere dag over een brug en een fietspad (waar precies 2 fietsers naast elkaar passen) richting het station. Bijna iedere week was het weer raak.
Ik ben niet iemand die van te vroeg vertrekken houdt, dus ik vertrek precies op tijd, en dan fiets ik hard. Ja dat kan ik nog, en ik vind dat je daarvan moet genieten. Dan fietste ik de brug op, en dan reed er voor me zo'n bejaarde. Die zwalkt dan alle kanten op op het fietspad, zodat inhalen onmogelijk word. Ok, irritant, maar vooruit.
Maar dan gebeurde het ook nog eens zeker één keer per week dat ik de brug áf kwam (met aardige snelheid dus), en dat er dan op dat fietspad daar beneden zo'n bejaarde reed met een slakkegangetje, netjes aan de rechterkant. En nét op het moment dat je gaat inhalen, slaan ze dan gewoon zonder achterom te kijken linksaf de weg op.
Ok, ik vind het heel kut voor oude mensen dat ze zo oud zijn geworden, en ik hoop van harte dat ik nooit zo'n kwijlend monster wordt, maar ALS JE NOU NIET MEER ACHTEROM KUNT KIJKEN, GA DAN NIET OP DE FIETS ZITTEN!
En als je het al doet omdat je gewoon koppig bent ofzo, waarmee je dus bewust jezelf en anderen in gevaar brengt, wees dan niet zo verbaasd dat er iets fout gaat... Dat is nog het ergste; dan heb je met een uitwijkende manouvre via de zijkanten van 2 auto's nét aan die bejaarde gemist, en dan krijg je een verwensing naar je kop geslingerd dat je 'als een gek' fietst. STERF DAN MAAR.
Dat heb ik dus een paar keer meegemaakt, totdat ik op een gegeven moment niet meer kon uitwijken omdat er een auto links van me reed, en ik de fiets van die bejaarde lichtjes aan de achterkant raakte. Die muts viel niet eens, maar kwaad! Of ik niet kon uitkijken...![]()
![]()
Dat soort mensen moeten echt sterven. En het goede nieuws is, dat ze dat waarschijnlijk ook vrij snel doen met zulk gedrag in het verkeer...![]()
Bejaarden houden niet van "anders"quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef Dissolved het volgende:
Het leukste aan dit hele verhaal is nog dat we later zelf ook van die vreselijke bejaarden worden.![]()
Ik heb een paar jaar geleden in verschillende bejaardenhuizen gewerkt en het valt me op dat die bejaarden zo racistisch als de pest zijn.
Een keer werd er een feestje gevierd voor een verpleegster (met donkere huidskleur) omdat ze al dertig jaar bij de zaak was. Dus een van haar collega's zegt tegen een bewoner: "Ja, ze is al dertig jaar hier!"
Hij: Zo, wanneer ga je terug?
Andere verpleegster: "Terug naar waar meneer?"
Toen zei hij maar niets meer.![]()
Een andere keer werkte ik als voedingsassistente en moest de kopjes naar het restaurant brengen. Ik kwam een collega van het restaurant tegen op de gang en die nam de kopjes van mij over zodat ik terug kon naar de keuken.
Zit daar een oudere man en die zegt: "Ja, die zwartjes daar heb je toch niets aan he?"
Ik zo: WTF?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:54 schreef Croupouque het volgende:
En? Hebben je ouders het gedaan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:41 schreef Natalie het volgende:
Ik klaag niet graag over m'n familie, maar mijn oma is er soms ook zo eentje.
Gisteren ook weer. Belde ze m'n ouders. Of die haar wel even op wilden halen met de auto, om haar naar haar een familielid in Amersfoort te brengen. Oh, en 's avonds ook weer naar huis brengen svp.
Uhmm... Oma woont in A'dam en mijn ouders Assen (lees: twee uur rijden). Plus een ritje naar Amersfoort heen en terug en dan moeten m'n ouders dus ook nog terug naar huis.
Is ze gek geworden ofzo? Ze loopt beter dan m'n opa, en híj gaat met de trein. En zij kan 't niet? Kom op nou, oma!
Subtiel zijn ze ook al niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:58 schreef freecell het volgende:
Tijdje geleden:
Ik ben bij de V&D, sta al een tijdje in de rij, wil afrekenen.
Komt er een bejaarde mevrouw aancrossen, schuift mijn spullen aan de kant en legt die van haar er neer.
Was inderdaad erg onsubtielquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:07 schreef rena het volgende:
[..]
Subtiel zijn ze ook al niet.Bejaarden zijn naar. Ik kan me zelfs aan mijn eigen opa en oma nog wel eens ergeren.
![]()
Ben jij gek!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:35 schreef Koenholio het volgende:
[..]
En? Hebben je ouders het gedaan?
http://video.google.nl/videoplay?docid=537686963646486914&q=grannyquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef D-Manic het volgende:
Ook van die bejaarden staan ze te wachten bij stoplicht om over te steken en jij staat met je auto voor het andere stoplicht. Schiet jou stoplicht op groen en dan trek je met een redelijk snelheid op. Gaan die handjes van die bejaarden zo van boven naar beneden dat je rustiger moet rijden omdat je voor hun gevoel veel te snel optrekt terwijl ik mij voor de rest netjes aan de snelheid hou.
Wat is daar precies zo koel aan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Bejaarden zijn inderdaad snoeiharde racisten.
Das wel weer koel
Ze hadden natuurlijk verwacht dat jij dat zou doenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:20 schreef Lanvin het volgende:
Héél herkenbaar topic dit, ik werk bij de TPG-post en wij moeten onder fietstassen wanneer ze leeg zijn achterlaten bij een bejaardenhuis. Toen het beetje warmer weer was zaten er altijd een stuk of 5/6 bejaarden buiten, rustig met elkaar te praten. Ik zeg niet voor niets rustig en dus zacht. Ik kom er met me fiets aan, en 4 van de 5 dagen dat ik hoi zei tegen die lui keken ze me aan alsof ik ze zojuist had uitgescholden.
En dan het mooiste nog, een keer kom ik aan, en er stond een behoorlijk grote parasol boven de oudjes, er kwam wat wind en de parasol waait om. Ik kom er net aan op mijn fietsje, en die bejaarden zitten gewoon naar die parasol te kijken alsof ie automatisch weer omhoog komt ofzo, toen ik wegfietste en de hoek om ging van de straat, keek ik nog een keer. En nog zaten ze te wachtenin plaats van dat je opstaat en iemand gaat halen
![]()
dát wel, maar ik had d'r dus ff flink de huid volgescholden en mijn eigen spullen teruggepakt...... desnoods ff pootje gehaakt..... serieus... dit kan echt nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:31 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ik weet niet of dat zo'n goed idee is ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:58 schreef _superboer_ het volgende:
misschien een idee om een speciale kassa te maken voor 65+'ers
Ik zie 't probleem niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:21 schreef Hobbybob123 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo'n goed idee is ?
Dan sterven er gewoon mensen in die rij omdat het zo lang duurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |