Hmm daar ben ik het niet helemaal met je eens. Er zullen er ongetwijfeld veel tussen zitten die inderdaad zo denken, maar ik denk dat het vooral komt doordat je na een bepaalde leeftijd niets tot zeer weinig meer leert. Zo kan ik mijn pa van 53 zo vaak ik wil uitleggen hoe hij een cd-tje moet branden, en na de 100ste keer snapt hij eindelijk ongeveer hoe het een beetje moet. Ligt dus ook wel aan de leeftijd hoeveel je nog kunt bijleren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:39 schreef daanski82 het volgende:
Net ook aan de telefoon hun leeftijd als excuse gaan gebruiken dat ze niets van de pc snappen.
het ligt er gewoon aan dat je het NIET wild snappen.
zucht... zout op man!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:40 schreef Frollo het volgende:
Je ergert je aan iets.
Iets irriteert je.
idd jammer dat er maar 500 zijn gestorven. Volgend jaar nog hogere zorgpremiesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:02 schreef Bicks het volgende:
Bejaarden... de nagels aan onze doodskisten!!! Toen het 36 graden was, zag je ze amper.... heerlijk was dat!!!
De bejaarden... ga es dood!!!!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:05 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
idd jammer dat er maar 500 zijn gestorven. Volgend jaar nog hogere zorgpremies![]()
Ik ook. En nu al flink oefenen op Fok!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:08 schreef Bicks het volgende:
BTW: als ik later zelf bejaard ben, ga ik hetzelfde doen: zeuren en zeiken...
De koffieautomaat hequote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:17 schreef Bicks het volgende:
Of die bejaarden met zo'n ziekenfondsrolatortje (waarom zijn die krengen of blauw of rood?) met 1 pakje boter erin en dan zo'n kop trekken van: laat me es door! Supermarkten zijn gewoon sociale ontmoetingsplekken voor dat soort!
Het gratis bakkie inderdaad, kijk een gat in hun hand gaat te ver.quote:
HaHaHaHaHa HELPDESKNERDquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:39 schreef daanski82 het volgende:
Net ook aan de telefoon hun leeftijd als excuse gaan gebruiken dat ze niets van de pc snappen.
het ligt er gewoon aan dat je het NIET wild snappen.
ik had een 80 jarige aan de lijn die de VPI/VCI voor zijn linux bak wilde weten
dat vind ik uber gaaf.
Dat is de ontmoetingsplaats voor zwervers e.d.quote:
En 9/10 bejaarden hebben meer geld dan de gemiddelde student. Alles staat lekker te staan op hun rekening en ze doen er niets mee. Lap dan gewoon die 5 cent en bespaar jezelf de moeite!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:30 schreef fuckbuddy het volgende:
Het gratis bakkie inderdaad, kijk een gat in hun hand gaat te ver.
Maar als het gratis is, dan lopen ze 3km met een bonnetje in hun hand voor die 5 cent korting op een netje mandarijnen
EN een riante seniorenwoning (MET een eigen badkamer... waar hebben ze die voor nodig, ze stinken een uur in de wind) voor een leuk prijsje waar een gemiddelde student van gaat kwijlen!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:32 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
En 9/10 bejaarden hebben meer geld dan de gemiddelde student. Alles staat lekker te staan op hun rekening en ze doen er niets mee. Lap dan gewoon die 5 cent en bespaar jezelf de moeite!
(ik hoop dat mijn oma vandaag niet op het forum zit!!!)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:35 schreef Bicks het volgende:
[..]
EN een riante seniorenwoning (MET een eigen badkamer... waar hebben ze die voor nodig, ze stinken een uur in de wind) voor een leuk prijsje waar een gemiddelde student van gaat kwijlen!!!
roboreetquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:54 schreef Croupouque het volgende:
Gisteren vroeg ik heel beleefd aan een oude mevrouw in een gigantische electrische rolstoel of ze zo vriendelijk wilde zijn om haar gesprek met een vriendin iets verderop voort te zetten. Ze had net haar boodschappen afgerekend en bleef minutenlang gewoon aan het einde van de rij staan, het hele pad blokkerend met haar enorme mechanische roboreet. Ze keek me aan met een blik waar Medusa nog een puntje aan kan zuigen en riep waar ik in godsnaam het lef vandaan haalde om een gehandicapte vrouw zo te beledigen. Dat is wat me opvalt bij veel ouderen, het is alsof de wereld na hun 60e alleen nog maar om hen en hun kwaaltjes draait.
Ja, je moet mensen voorlaten die heel snel klaar zullen zijn, niet mensen die;quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:39 schreef Emu het volgende:
Oude mensen in de supermarkt voor je laten is best wel fout, zij hebben zeeën van tijd en een normaal nog werkend mens heeft het enorm druk
Als ze dan nog daadwerkelijk gewerkt hebben voor hun geld tot daar aan toe! Maar het zijn telkens van die ouwe wijven die hun man al hebben verloren op hun 65ste en van zijn geld de bloemetjes buiten zetten en maar zeuren en drammen dat het vroeger allemaal beter was! GADVER!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:40 schreef Big_Boss_Man het volgende:
De hele dag geen reet uitvoeren, geld krijgen ze zo op hun rekening gestort en dan nog zeiken.![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:17 schreef Bicks het volgende:
Of die bejaarden met zo'n ziekenfondsrolatortje (waarom zijn die krengen of blauw of rood?) met 1 pakje boter erin en dan zo'n kop trekken van: laat me es door! Supermarkten zijn gewoon sociale ontmoetingsplekken voor dat soort!
Ach... leefde mijn oma nu nog maar om dit mee te maken!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe trend onder bejaarden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral de bovenste twee doen het erg goed. Ook de bejaarden gaan met hun tijd mee. Blauw en rood is zo vorig jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |