hoi! Ga morgen denk ik m'n kaarten bestellen, als ik met degenen met wie ik ga heb besloten welke dagen het worden. In ieder geval de zaterdag.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:36 schreef Mirri het volgende:
Zondag ga ik ook, maar ik weet nog niet met wie...
Milalaa, heb jij nou inmiddels al kaarten??
Ga je zitten of staan?
Ik ben benieuwdquote:Telegraaf van 6 okt
Veldkamp naar NOS
HILVERSUM - Bart Veldkamp wordt de nieuwe schaatsexpert van NOS Studio Sport. De voormalige olympisch kampioen komt begin november voor het eerst als analyticus in actie tijdens de NK afstanden in Assen.
'Ik wil het analyseren van schaatsen een nieuwe impuls geven en helpen naar een hoger niveau te tillen', zegt Veldkamp.
Nou, een vriend timede voor mij een rondje met staande start en veel andere mensen op de baan van precies 1 minuut. Dat is natuurlijk niet heel indrukwekkend, maar toch geen achteruitgang met vorig jaar. Dus ik ben bijzonder tevreden, en die 500 m onder de minuut moet er dit jaar toch inzitten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoera, morgen sta ik voor het eerst sinds december weer op het ijs. Ben erg benieuwd of m'n toegenomen lichamelijke activiteit ook van invloed zal zijn op m'n schaatsen. Doel blijft een 500 meter onder de minuut.
ik vind het knap! ik denk niet dat mijn 500 meter onder de 2 minuten gaat..quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, een vriend timede voor mij een rondje met staande start en veel andere mensen op de baan van precies 1 minuut. Dat is natuurlijk niet heel indrukwekkend, maar toch geen achteruitgang met vorig jaar. Dus ik ben bijzonder tevreden, en die 500 m onder de minuut moet er dit jaar toch inzitten.
Het valt wel mee hoor. Ik ben echt geen goede schaatser (kan eindelijk een beetje overstappen) en heb ook nog gewoon een spijkerbroek aan. En [betreffende vriend] deed het in 49 seconden, dus ik heb nog een missie dit jaar.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind het knap! ik denk niet dat mijn 500 meter onder de 2 minuten gaat..
ik zal zondag es gaan testen
ach als Ben van den Burg commentaar kan geven moet dit ook gaan!quote:
ik proef een Gerard van Velde syndroomquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:58 schreef MiLalaa het volgende:
Een rondje in een minuut is toch vrij rap!
Ik ga dit jaar ook weer eens een poging wagen. Rechtvooruit kan ik best snel. Maar dan komen de bochten...
ik vind die bochten ook heel moeilijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:58 schreef MiLalaa het volgende:
Een rondje in een minuut is toch vrij rap!
Ik ga dit jaar ook weer eens een poging wagen. Rechtvooruit kan ik best snel. Maar dan komen de bochten...
Of je moet gewoon goed oefenen op normale lage noren. Gewoon stevig onderbinden en dan maar blijven oefenenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind die bochten ook heel moeilijk
ik heb dan ook van die combinoren, met een ijshockeyschoen. anders zak ik door mijn enkels
ik heb vandaag geschaatstquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:41 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Of je moet gewoon goed oefenen op normale lage noren. Gewoon stevig onderbinden en dan maar blijven oefenen
ik heb deze zomer geskied en doe deze winter wrs elke week wel schaatsenquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:36 schreef MiLalaa het volgende:
Wordt het nou skien of schaatsen, jelle?
Ben gisteren ook weer voor het eerst op de ijsbaan geweest, maar nog niet om zelf te schaatsen. Dat moet maar snel gaan gebeuren.
Regiocompetitie veteranen gekeken?quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:36 schreef MiLalaa het volgende:
Ben gisteren ook weer voor het eerst op de ijsbaan geweest, maar nog niet om zelf te schaatsen.
Bronquote:INZELL - Anni Friesinger heeft de ijsbaan van Inzell officieel geopend met een uitstekende 500 meter. De 29-jarige Duitse schaatsster, die sinds kort deel uitmaakt van de trainingsgroep van Gianni Romme, finishte na 38,64 seconden.
Zo snel was ze nooit eerder bij haar seizoensopening op een Europese piste. Friesinger, die zich voorbereidt op de Duitse titelstrijd begin november in Erfurt, reed vervolgens ook nog een 3000 meter.
heb ik geloof ik wat van gezien ja.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Regiocompetitie veteranen gekeken?
Wij hebben geen Telegraaf.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:41 schreef Remzz het volgende:
Ik heb er ook echt zin aan
In de telegraaf zit vandaag trouwens een schaatsbijlage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |