Moet ik je cameltoe verzuipen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:42 schreef SCH het volgende:
Leuk dat je de nieuwe F & F mod wordt popo!
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:53 schreef popolon het volgende:
sch, kun jij aan je bioloogje even vragen als een zonnebloem de drie meter bereikt en nog geen bloemetje heefter nog eentje komt?
Ik denk van niet.
Vraag het eens in F&F!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:53 schreef popolon het volgende:
sch, kun jij aan je bioloogje even vragen als een zonnebloem de drie meter bereikt en nog geen bloemetje heefter nog eentje komt?
Ik denk van niet.
Ja maar, nog geen 17u enzoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Clau: ik wil ook nog gaan poolen en voor Ajax even wat eten.
Help....
Daar verzuipen ze m'n zonnebloem.quote:
Ik nog steedsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:15 schreef rubbereend het volgende:
wat een zooitje zeg, ben ff een beetje alles aan het bij lezen.
Welkom in mijn wereldquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik nog steeds
En ik ben vandaag al ziek thuisgebleven, ik heb van sommige reakties nu echt de schijt gekregen.
![]()
Sterkte ermee..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik nog steeds
En ik ben vandaag al ziek thuisgebleven, ik heb van sommige reakties nu echt de schijt gekregen.
![]()
Jaquote:
Misschien kan Clauw hem ook wel uitleggen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:44 schreef Gollemrulez het volgende:
schitterende groningse uitdrukken he, ik leg hem zo uit... ff mn paspoort verlengen
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien kan Clauw hem ook wel uitleggen.
Succes met het lange wachten (waarschijnlijk dan)
Lucaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemiddag!
De Exchange-server ligt plat...
Lees mijn post maar es in het afscheidstopic voor de mods van F&Fquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:37 schreef Gollemrulez het volgende:
ik snap er weinig van, maar volgens mij gaat het nergens over...
Jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:07 schreef mitt het volgende:
Is bloessie ziek thuis gebleven door wat er op fok gebeurt?
quote:
Het stinkt hier, koop je in het vervolg wel verSCHequote:goede trout eten vanavond, is het zo over.
Je kan sowieso lezen, posten lukt alleen nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:28 schreef Superheld het volgende:
Uitloggen en hij kan alles meelezen toch?
Dan pak je toch een andere kassa?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:22 schreef Superheld het volgende:
Godsklerekutouwelullen bij de kassa's, stond gewoon 10 minuten te wachten voordat meneer weg was en ik mocht vooral niet meehelpen alles in zijn karretje te zetten.![]()
![]()
Dat kun jij toch zienquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:35 schreef Suijk het volgende:
Superheld is wel eens geband geweest?
Niet als er nog 4 mensen achter je staanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan pak je toch een andere kassa?
Ja, er staat niets in z'n notes vermeld, dus vandaar dat ik het vreemd vond.quote:
Drie in de rij kassa bij geldt daar nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:48 schreef Superheld het volgende:
[..]
Niet als er nog 4 mensen achter je staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |