Die van mij staat boven die van jou. Live with it. Doe ik ook in zo'n geval.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:05 schreef SHE het volgende:
[..]
en nu ga ik weer zeiken
beiden posten op exact dezelfde tijd
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:05 schreef SHE het volgende:
![]()
je vraagt hoe het kwartet heet wat hij heeft geschreven voor hayden..nou, dat had jagd ook kunnen zijn...en nog 4
Dat is het enige wat ik zeg
Niet slaan!![]()
Zet dat filter dan ook af. Of zit je niet thuis?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:07 schreef vanKampen het volgende:
als ik er op klik, zie ik dit in beeld:
The Websense category "Personal Network Storage and Backup" is filtered.
Helaas, aan mij is deze vraag dus niet besteed!
ok, scuziquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:07 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, ik sla niet.![]()
En ik vroeg expliciet naar de bijnaam van het laatste strijkkwartet.![]()
Ben je fan van hem ofzo? 't Is niet goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:08 schreef AntonDingeman het volgende:
Jim Reeves.
Nee.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ben je fan van hem ofzo? 't Is niet goed.
Mee bezigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Probeer de stem van de zanger eens te herkennen...
Nah....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:10 schreef AntonDingeman het volgende:
Dave Barry
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:11 schreef Mas het volgende:
Dat klinkt haast als John Lennon, maar het ligt wel compleet buiten het gebruikelijke spectrum van deze artiest...
Niente.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:08 schreef SHE het volgende:
ok, scuzi
Kuch, het Dissonantenkwartet (KV 465) was het laatste van zes ter ere van Haydn geschreven strijkkwartetten - én het bekendste!quote:maar het was ook niet de laatste, maar de meest bekende![]()
Nee hoor, maar toch hulde voor zoveel zelfkennis!quote:jezus wat ben ik irritant
zit op kantoor, en denk dat ze het op ons hoofdkantoor in Houston niet leuk gaan vinden als ik de filter even af zet...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zet dat filter dan ook af. Of zit je niet thuis?
En tot welke conclusie kom je dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:12 schreef Mas het volgende:
Of anders Paul!
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:12 schreef vanKampen het volgende:
[..]
zit op kantoor, en denk dat ze het op ons hoofdkantoor in Houston niet leuk gaan vinden als ik de filter even af zet...
Bingo....!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:13 schreef Mas het volgende:
Dat het de Beatles zijn? Guttegut, het wordt wel in stapjes uit mij gewurmt.
Dan nog... Ik had ook meteen kunnen vragen tot welke conclusie het je bracht, maarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:15 schreef Mas het volgende:
Maar het was dan toch zeker wel John die zingt, zoals ik in eerste instantie dacht? Ik begin zowaar te twijfelen aan mijn Beatles-kennis...
Ik zou het niet weten. Volgens mij is het Paul, maar da's niet van belang. Het gaat erom dat 't de Beatles zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:16 schreef Mas het volgende:
Dat snap ik, en daar zeur ik ook niet over, maar ik wil even bevestigd worden in mijn eerste inschatting van het stemgeluid...
Nee, da's een tekstschrijver. Volgens mij kan hij niet eens zingen..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:19 schreef EricusMaximus het volgende:
En ik maar denken dat het Frenkel Frank was.....
GEEN google he...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:19 schreef EricusMaximus het volgende:
En ik maar denken dat het Frenkel Frank was.....
verdommequote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:20 schreef Mas het volgende:
Hier dan nog een muziekvraag. Van welke film en van welke componist is dit?
Bingo. Pyl +1. Ik probeer nu trouwens weer een plekje te vinden waar ik deze film kan, euhmmm, "kopen", maar aangezien FoK daar nogal tegen is zeg ik daar verder niets over.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:24 schreef pyl het volgende:
The Mission, Ennio Moricone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |