Hoi,quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:00 schreef die_lange het volgende:
[..]
Hoi,
wanneer stop jij dan eindelijk?
Hoi,quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:04 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Hoi,
bupatih
skaai
shark.bait
ronaldv
dr.daggla
insomaniac
copycat
missymirjam
hal9000s
stofje
het_biertje
shaolin
suijk
of
-vaduz-
Met mij gaat alles goed. Met jou ook?
Hoi,quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:14 schreef iamredleader het volgende:
Wie zijn er nu uberhaupt mod? En wordt ONZ nu een grote puinhoop? Of juist niet?
NJ is er nogquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:14 schreef iamredleader het volgende:
Wie zijn er nu uberhaupt mod? En wordt ONZ nu een grote puinhoop? Of juist niet?
Slotjes geil.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
cowi is al lekker bezig! check al die slotjes
Moet even oefenen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
cowi is al lekker bezig! check al die slotjes
Zal ik een topic maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg spam, dus ik besta.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:29 schreef Egotripper het volgende:
[..]
Zal ik een topic maken?
Dan mag jij hem sluiten![]()
![]()
Mwoah. Er valt nog genoeg te sluiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Oke.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwoah. Er valt nog genoeg te sluiten.
Volgende topic.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:07 schreef Gloeidoos het volgende:
Wanneer passen jullie de OP aan?
Dat was het einde van Fok! geweest.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:07 schreef remlof het volgende:
Ben al lang blij dat Chowi erbij is gekomen ipv Most_Wanted
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:09 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat was het einde van Fok! geweest.![]()
Nee.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:14 schreef KaMo het volgende:
Pimp *hier* *Miss*Honey* TTT waardig?
Ik ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:07 schreef remlof het volgende:
Ben al lang blij dat Chowi erbij is gekomen ipv Most_Wanted
Ach, het mag naam rel niet echt dragen hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:51 schreef SiemeN het volgende:
Oh, ik heb weer en relletje gemist?
De bijna-ondergang van Fok!, dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, het mag naam rel niet echt dragen hoor.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:05 schreef Falco het volgende:
Chowi, wat trekt jou zo in het mod zijn?
En dat heb ik gemist?!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
De bijna-ondergang van Fok!, dan?
Het leek me tof om je steentje bij te dragen om Fok! schoon te houden. Daarbij werd ik gevraagd.quote:
Normaal gesproken wordt er pas gewacht met blauw maken tot de tietenfoto's achter gepost zijn. Dat is er in de hectiek helaas bij ingeschoten.quote:
Je was pas 3e keus hoor, na KaMo en most_wanted.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het leek me tof om je steentje bij te dragen om Fok! schoon te houden. Daarbij werd ik gevraagd.
Ja, ik had al zoiets van, hey, dat gaat makkelijk! Maar later kreeg ik te horen dat dat nog wel zou komen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt er pas gewacht met blauw maken tot de tietenfoto's achter gepost zijn. Dat is er in de hectiek helaas bij ingeschoten.
Zie je het voor je?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je was pas 3e keus hoor, na KaMo en most_wanted.
Mwoah.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:31 schreef NJ het volgende:
Nou, je weet het niet! Als één van die twee een meetbaar IQ zou hebben gehad, dan was het een mogelijkheid geweest.
Ik hou het op 'onbepaalde tijd'quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:37 schreef Croupouque het volgende:
Hoe lang nog, Joog?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
dan zou ik dus alle berichten met die smiley deleten
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik had al zoiets van, hey, dat gaat makkelijk! Maar later kreeg ik te horen dat dat nog wel zou komen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |