quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jill?
Ja zo zit ik al de hele tijd te denkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:07 schreef Gooitzen het volgende:
De donormoeder, maar hoe heet die?
Anderzijds rekenen ze de Kaukasus vaak als grens. Hij ligt er op/dicht tegen aan. Hij heeft 2 toppen (de betekenis van de naam) en daarom heeft de berg ook een Aziatische topquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar. Veel mensen rekenen de Kaukasus niet tot Europa. En in dat geval hebben ze gelijk.
Wow friendskennerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jack & Erica natuurlijk.
Ik ken het, heb ze ook allemaal op dvd. Maar zulke dingen kan je dan even niet bedenkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja zo zit ik al de hele tijd te denkenKan er niet tegen, heb friends toch zeker wel 1000 keer gezien
![]()
Ik heb ze ook allemaal op dvdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:08 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik ken het, heb ze ook allemaal op dvd. Maar zulke dingen kan je dan even niet bedenken![]()
Jij ging toch slapenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:08 schreef Asmodian het volgende:
Erica natuurlijk...
Ik heb drie dagen geleden de kroon op het werk binnen gekregen, serie 1, en heb ze nu allemaal. Hoe ouder ze worden, hoe minder de grappen (vind ik).quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb ze ook allemaal op dvdKijk ze regelmatig allemaal weer
![]()
Mee eensquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:10 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik heb drie dagen geleden de kroon op het werk binnen gekregen, serie 1, en heb ze nu allemaal. Hoe ouder ze worden, hoe minder de grappen (vind ik).
Hoe kun je nou te jong zijn voor Friends?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:10 schreef timmie_loots het volgende:
Neeee, geen Friendsvragen.. Daar ben ik te jong voor -_-
EDIT: Dit wordt de laatste vraag voor mij trouwens, hierna ga ik slapie slapie doen.
Klopt, serie tien is wel beter, maar ook niet meer geniaal.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mee eensHoewel seizoen 10 wel weer beter is. Maar 4 en 5 blijven de beste
![]()
Je mag me wel tutoyeren. Anders voel ik me zo oud. Geef je moeder een compliment voor de manier waarop ze je heeft opgevoed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:10 schreef Jojoortje het volgende:
STANLEY EEN FRIENDSVRAAG als het u blieft
Herlaarzen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ga even herlaarzen want dit is gewoon verschrikkelijk.
Supersheep +1 (sorry, ben beetje in de war)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:16 schreef Supersheep het volgende:
King of Queens?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:19 schreef Supersheep het volgende:
Vind King Of Queens trouwens niet echt veel aan
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik kan je punt nog intrekken, sheepfaced boy!
Nu al?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga trouwens ook slapen. Bedankt voor de gezelligheid.voor MaJo
voor Jojoortje
een dikke sigaar voor de heren.. en eenvoor de dames die ik nog vergeten ben.
Tot later, players!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |