puntje voor jouquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
De Nissan Ikzouernognietdoodingevondenwillenworden?
Dat is hemquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:53 schreef timmie_loots het volgende:
Of de x-trail (die naam schiet me zo te binnen)
Nope, auto van mijn oudersquote:
Zwemdiploma?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh gelukkig, anders vond ik mezelf wel heel sneu. Ik heb alleen een fietsbewijs.
Welterusten
Ik zal eens een vraag over Friends bedenken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:55 schreef Jojoortje het volgende:
Zucht autovragen is niet mijn ding
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik zal eens een vraag over Friends bedenken.![]()
Dus je leeft nog. Niets aan het handje danquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik zal eens een vraag over Friends bedenken.![]()
Algemene kennis? Het meest logisch zijn dan vragen over voetbal, Michael Jackson of Frank Boeijen.. zou eigenlijk in de OP moeten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:58 schreef timmie_loots het volgende:
Oké, ik dacht aan een zeilvraag, of is dat te moeilijk voor fokkers?
(Ik ben zoo bang een te makkelijke vraag te stellen)
Misschien is een categorie van jullie kant handig? (A)
Bed Eisbärsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Asmo, slaap lekker.. don't let the bed eisbärs bite you!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:58 schreef Asmodian het volgende:
Het is nu al een uur nadat ik zei dat ik ging slapen. Ik ga een tweede poging doen. Welterusten iedereen!
Yay! Zoals ik zei, eigenlijk ver onder jullie niveauquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:00 schreef Jojoortje het volgende:
Elbrus?
De berg met was die hier ligt te wachtenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:00 schreef timmie_loots het volgende:
Wat is de hoogste berg van Europa?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De berg met was die hier ligt te wachten
Kun je wel een ei bakken?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:05 schreef timmie_loots het volgende:
Yippie
Want ook al bak ik er niet zo veel van, het is wel leuk
Dat is niet zo raar. Veel mensen rekenen de Kaukasus niet tot Europa. En in dat geval hebben ze gelijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:02 schreef timmie_loots het volgende:
[..]
Yay! Zoals ik zei, eigenlijk ver onder jullie niveau
Jojoortje +1
Toelichting: De Elbrus (ook wel Elbroes) is met 5642 m hoogste de hoogste berg van Europa.
EDIT: Toch vind ik het wel leuk dat iedereen in de zelfde trapte als ikToen mijn vader er over begon zei ik ook meteen Mont Blanc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |