Herlaarzen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ga even herlaarzen want dit is gewoon verschrikkelijk.
Supersheep +1 (sorry, ben beetje in de war)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:16 schreef Supersheep het volgende:
King of Queens?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:19 schreef Supersheep het volgende:
Vind King Of Queens trouwens niet echt veel aan
Ok dan. Iedereen mag het zien.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:19 schreef timmie_loots het volgende:
Je vergeet iets stanleyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik kan je punt nog intrekken, sheepfaced boy!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu al?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga trouwens ook slapen. Bedankt voor de gezelligheid.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.voor MaJoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.voor JojoortjeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
een dikke sigaar voor de heren.. en eenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.voor de dames die ik nog vergeten ben.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot later, players!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop