De mijne hobbelt nog steedsquote:
heh waar"?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:30 schreef NanKing het volgende:
Heb ik zomaar gelezen hoe oud PS is.
Hoi NKquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:30 schreef NanKing het volgende:
je gaat het ons vast niet vertellenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:30 schreef NanKing het volgende:
Je zou zelf ook eens wat moeite doen, zegquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
je gaat het ons vast niet vertellen![]()
Alsof je dat al niet wistquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:30 schreef NanKing het volgende:
Niet precies neequote:
Wat een schattige postquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet precies nee.
Ik had het nog wel iets ouder gedacht btw.
Maar als het om je posts gaat, ben je voor mij een wulpse dame van niet ouder als 25.
de zoekfuntie werk niet goedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je zou zelf ook eens wat moeite doen, zeg.
Het valt dus allemaal wel mee?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet precies nee.
Ik had het nog wel iets ouder gedacht btw.
Maar als het om je posts gaat, ben je voor mij een wulpse dame van niet ouder als 25.
Volgens mij sterf jij nooitquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het valt dus allemaal wel mee?
Ik weiger dan ook om ouder te worden dan 25...
Zal ik nu snel sterven?
Woewoewoewoewoequote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
de zoekfuntie werk niet goed![]()
steeds als ik een cijfer invul is het goed.![]()
![]()
Matigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
PrintScreen weet jij hoe oud PS is?![]()
![]()
Wat een kutstreek die ban...quote:
Zo lief hoe je dit zegtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij sterf jij nooit.
Doe je dat toch dan leef je door in al onze harten.
Fok! is de weg kwijt vandaagquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat een kutstreek die ban...
Ik was het met laffer eens geworden dat we er wel uit zouden komen
waar kegen we een ban voor vandaag dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Fok! is de weg kwijt vandaag.
Oh ja, dit was voor de verandering geen sarcasme.
Ik moet bijna overgevenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
En dan meen ik het ook nog eens, hoe lief is dat wel niet
Ik kreeg nergens een ban voor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
waar kegen we een ban voor vandaag dan??
Ja heeeee!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:39 schreef sig000 het volgende:
De topics waar ik zit gaan steeds op slot.![]()
Nog matiger dan je vorigequote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja heeeee!![]()
ga dan maar weer weg.![]()
![]()
Doe Dit eens checkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
PrintScreen weet jij hoe oud PS is?![]()
![]()
O, ik heb dat soort dingen nooit zo snel door omdat Fok! best groot is en ik sommige (vooral FB) rellen erg saai vind om door te bladeren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kreeg nergens een ban voor.
Maar Fok! is een beetje daas aan t zijn.
Daarom is de AT uitgevondenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, ik heb dat soort dingen nooit zo snel door omdat Fok! best groot is en ik sommige (vooral FB) rellen erg saai vind om door te bladeren.![]()
Maar er is dus iets veranderd?![]()
Zonnesteek bij de crew?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Fok! is de weg kwijt vandaag.
Oh ja, dit was voor de verandering geen sarcasme.
Zo lief als NanKing kan zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
En dan meen ik het ook nog eens, hoe lief is dat wel niet
Juist ik ook meestal maar ik heb er dus weinig van meegekregen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daarom is de AT uitgevonden.
Ik Fok! altijd via de AT eigenlijk.
Normaal is dat op Zondag maar er is nu een soort van breuk in 't voorspelbare ontstaan zodaat je er geen zinnig woord mer over kan vertellen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, ik heb dat soort dingen nooit zo snel door omdat Fok! best groot is en ik sommige (vooral FB) rellen erg saai vind om door te bladeren.![]()
Maar er is dus iets veranderd?![]()
Truste maar weerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:46 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen slapen is
Om 8 uur weer op
Slaap lekker voor zometeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |