waar kegen we een ban voor vandaag dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Fok! is de weg kwijt vandaag.
Oh ja, dit was voor de verandering geen sarcasme.
Ik moet bijna overgevenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
En dan meen ik het ook nog eens, hoe lief is dat wel niet
Ik kreeg nergens een ban voor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
waar kegen we een ban voor vandaag dan??
Ja heeeee!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:39 schreef sig000 het volgende:
De topics waar ik zit gaan steeds op slot.![]()
Nog matiger dan je vorigequote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja heeeee!![]()
ga dan maar weer weg.![]()
![]()
Doe Dit eens checkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
PrintScreen weet jij hoe oud PS is?![]()
![]()
O, ik heb dat soort dingen nooit zo snel door omdat Fok! best groot is en ik sommige (vooral FB) rellen erg saai vind om door te bladeren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kreeg nergens een ban voor.
Maar Fok! is een beetje daas aan t zijn.
Daarom is de AT uitgevondenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, ik heb dat soort dingen nooit zo snel door omdat Fok! best groot is en ik sommige (vooral FB) rellen erg saai vind om door te bladeren.![]()
Maar er is dus iets veranderd?![]()
Zonnesteek bij de crew?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Fok! is de weg kwijt vandaag.
Oh ja, dit was voor de verandering geen sarcasme.
Zo lief als NanKing kan zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
En dan meen ik het ook nog eens, hoe lief is dat wel niet
Juist ik ook meestal maar ik heb er dus weinig van meegekregen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daarom is de AT uitgevonden.
Ik Fok! altijd via de AT eigenlijk.
Normaal is dat op Zondag maar er is nu een soort van breuk in 't voorspelbare ontstaan zodaat je er geen zinnig woord mer over kan vertellen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, ik heb dat soort dingen nooit zo snel door omdat Fok! best groot is en ik sommige (vooral FB) rellen erg saai vind om door te bladeren.![]()
Maar er is dus iets veranderd?![]()
Truste maar weerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:46 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen slapen is
Om 8 uur weer op
Slaap lekker voor zometeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |