neequote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:39 schreef Qunix het volgende:
Of van je moeder?
Wil jij 5567 posten pezu? ::)
johquote:
Dragonball Z?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:08 schreef Qunix het volgende:
Hoe heet zoiets:
Pols of enkel bandjes waar je gewichten kan plakken ofzo en dan dragen als training.. hoe heet zoiets?
wat?quote:
O dat, ik weet wel wat je bedoeld maar kom even niet op de naam.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
wat?
nee man
ik heb laatste tijd veel kramp in me enkels en tenen en volgens de huisarts is het misschien een idee om gewichtjes in een armband of enkel band te doen en daar mee een week lopen... want me spieren zijn best slap en soms zet ik te veel spanning in
Ja ik snap je.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:20 schreef Qunix het volgende:
Je snapt me?
Dus bandjes waar je gewichten aan kan doen en daarmee over straat kan lopen zodat je je polse of enkels treent.
gister was ik er nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:21 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
hoooi
ja hier ook hoor
nog wat leuks gedaan gister?
Als je het weet en hier post lees ik het na als ik er niet ben hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:20 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ja ik snap je.
Maar ik kom even niet zo snel op de naam.
hee jij hier?!?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:23 schreef PrintScreen het volgende:
Alleen ff komt zwaaien
Damn... vrije tijd is ook niet alles![]()
Het zijn niet deze dingen, of wel?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als je het weet en hier post lees ik het na als ik er niet ben hoor
Nee joh... ik ben een Fata Morganaquote:
Juist tnxquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:25 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Het zijn niet deze dingen, of wel?
http://www.postordergroep(...).php?products_id=452
ja sl amij maar over hoor!?!?!!?!!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
Heej Qunix, Odysseuzzz en demonseeker14![]()
Jij was gewoon te laatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja sl amij maar over hoor!?!?!!?!!!!
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
Heej Qunix, Odysseuzzz en demonseeker14![]()
ik nachtbagger al zo lang dat ik nooit te laat kan komen...... uhm tjahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |