Idem. Lees je even een half dagje niet mee in F&F...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:28 schreef Verbal het volgende:
WTF
Waar GAAAAAAAAAAAAAAAAAAT dit over?
Dankjewelquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:42 schreef MrWes het volgende:
Hoe moeilijk ik het ook vind, hoe pissed ik ook ben, toch Ijsmeis veel succes en ik hoop dat de FA's en Danny meer respect voor jou hebben en krijgen dan ze ooit voor Uhmmie en mij hadden.
Erg vreemd ultimatum van Danny als ik het zo lees...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:42 schreef MrWes het volgende:
Toen kwam helaas vanuit de FA's en eigenlijk ook Danny (die het topic zelf weer geoped heeft) de keus, of snappen dat het een grap was of je biezen pakken. Echter bijna 24 uur later snap ik de grap nog altijd niet.
Voor ons (Uhmmie en ik) principe mensen geen moeilijke keus.
open er nog een topic over, flapdrolquote:
Misschien moet je nieuwe collega-'mod' nog even leren hoe ze uit de hoek moet komen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:16 schreef ijsmeis het volgende:
Komaan V. en no1uknow, nu even niet hier. Is niet zo tof voor Uhmmie en Mr. Wes..
Jouw lijkenpikkerij wel?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:16 schreef ijsmeis het volgende:
Is niet zo tof voor Uhmmie en Mr. Wes..
Ja, je krijgt zo echt respect van e F&F users, net zaols IJSmeis die als een gek als een hond achter Danny aanliep en posts ging wissen.quote:
Is dat zo? Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:16 schreef ijsmeis het volgende:
Komaan V. en no1uknow, nu even niet hier. Is niet zo tof voor Uhmmie en Mr. Wes..
Verplaats je eens in onze schoenen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:21 schreef Moist het volgende:
[..]
Ja, je krijgt zo echt respect van e F&F users, net zaols IJSmeis die als een gek als een hond achter Danny aanliep en posts ging wissen.![]()
ontopic graagquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:21 schreef Moist het volgende:
[..]
Ja, je krijgt zo echt respect van e F&F users, net zaols IJSmeis die als een gek als een hond achter Danny aanliep en posts ging wissen.![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:24 schreef Danny het volgende:
we hebben gewoon feedback. aangezien hier vanalles gebeurt behalve afscheid nemen kan dit topic wel een slotje gebruiken.
en ontopic maar weerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:15 schreef Verbal het volgende:
jammer V. dat je je zo laat gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |