euh, ik reageer op de link van het topic in ONZ, daar stonden geen dreigementen in.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:51 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Dag Uhmmie en Mr. Wes.....
Lees de tweede alinea van je eigen tekst nog even
Na zoveel jaar hier rond te hebben gelopen, vind ik dit nog de meest aannemelijke theorie.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Weet ik het. Het is gewoon een buitengewoon oninteressant typ. Waarschijnlijk hebben zijn ouders het echte kind bij de geboorte weggeflikkerd en de placenta grootgebracht
Interessant is wel hoe zo'n nageboorte zo'n effect kan hebben
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
Bedankt voor het modereren in F&F, respect voor jullie beslissing .
Mag die aanvalsmodus uit?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:58 schreef SHE het volgende:
[..]
euh, ik reageer op de link van het topic in ONZ, daar stonden geen dreigementen in.
Doe niet zo onnozel;
1. Dat topic over verdrinking, hoort mijns inziens in ONZ
2. Het topic Aventuraaaaa..etc etc, hoort in F&F
Alles weer helder daarboven?
Ik zie het net pas en sta versteld......quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:29 schreef senesta het volgende:
Tja ik heb heel veel respect voor de beslissing van deze mods en ik vind het de omstandigheden waardeloos waaronder dit gebeurd is.
Normaal wens ik de nieuwe mod ook succes, in dit geval laat ik dit achterwege.
Daar noem je me toch een paar kanjersquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:02 schreef Sprookjesbos het volgende:
Erodome, Verbal, Bluezz, Inkie1010, Uhmie, mrWes, en alle andere voorgaande F&F modjes;
Gecondoleerd met het overlijden van F&F![]()
Mod zijn op zich is heel leuk, je kunt veel voor je je users betekenen, helpen, een forum leuk en interessant maken samen met de users.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:01 schreef ymme het volgende:
Ik denk niet dat een serieuse user, nog mod wilt zijn bij F&F.
Mij heeft het altijd heel leuk geleken. Maar he, als je niet serieus wordt genomen, wat moet je dan.
agree.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:01 schreef ymme het volgende:
Mij heeft het altijd heel leuk geleken. Maar he, als je niet serieus wordt genomen, wat moet je dan.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar noem je me toch een paar kanjers![]()
Helemaal geen dood F&F
[....]
We gaan er dus met zijn allen hier in F&F voor zorgen dat Y/IJ/Ijsmeis het goed gaat doen, er een leuke 2e mod bijkomt en we het, hopelijk mét Uhmmie en Mr. Wes als users, net zo leuk hebben als vóór deze heel scheve schaats!
En dat principes gerespecteerd zullen gaan worden als je mod bent van serieuze fora.
Hear hear!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:02 schreef Bluezz het volgende:
Er moet iets veranderen in de starre houding van de FA's, én zij moeten de mods laten bepalen wat er moet gebeuren met een topic.
Daar zijn namelijk de mods voor aangenomen!
FA's hebben andere taken.
Wij hebben ons dan ook prima vermaakt als modquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mod zijn op zich is heel leuk, je kunt veel voor je je users betekenen, helpen, een forum leuk en interessant maken samen met de users.
Er moet iets veranderen in de starre houding van de FA's, én zij moeten de mods laten bepalen wat er moet gebeuren met een topic.
Daar zijn namelijk de mods voor aangenomen!
FA's hebben andere taken.
Jij mod? Hahahhaahhahaaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:01 schreef ymme het volgende:
Eenschquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:42 schreef MrWes het volgende:
Mensen ik ben zeer vereerd met jullie steun, bedankt!
Voor ons is en blijft het een principe kwestie.
Ik vond dat het topic niet kon en heb het gesloten.
Drie woorden:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:42 schreef MrWes het volgende:
Toen kwam helaas vanuit de FA's en eigenlijk ook Danny (die het topic zelf weer geoped heeft) de keus, of snappen dat het een grap was of je biezen pakken.
Zes woorden:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Drie woorden:
Onzakelijk
Onprofessioneel
Ondankbaar
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:42 schreef MrWes het volgende:
Toen kwam helaas vanuit de FA's en eigenlijk ook Danny (die het topic zelf weer geoped heeft) de keus, of snappen dat het een grap was of je biezen pakken. Echter bijna 24 uur later snap ik de grap nog altijd niet.
Voor ons (Uhmmie en ik) principe mensen geen moeilijke keus.
Ik ben bang dat ik m'n positieve instelling weer moet laten varen. De laatste ontwikkelingen qua mod aanstellingen doen me hier het ergste vermoedenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:04 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Je hebt helemaal gelijk Bluezz, ik duik dan ook maar uit m'n negatieve modus en terug in m'n lurkmodus![]()
Het zou toch eigenlijk te gek voor woorden zijn als we door een actie van een paar buitenstaanders van F&F de boel hier laten verzieken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |