hoezo dat vraagteken aan het eind? ik was er ook blij mee.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:52 schreef golfer het volgende:
Kan die discussie verder elders gevoerd worden.
Wij waren juist zo blij dat ons recensie-topic over het algemeen niet vervuild werd met al die randverschijnselen?
Vooral dat bolletje explodeerde in je mondquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:26 schreef kraaksandaal het volgende:
Die exploderende minipizza's dat lijkt me wel wat.![]()
Ik waag me er zelf niet zo snel aan maar die pics en de beschrijving maken me wel erg nieuwsgierig.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vooral dat bolletje explodeerde in je mondRaar gevoel.
Met veel meer dingen gebeurde dat trouwens.. moesten echt lachen om de gezichten van onze vrienden
Waarom? Omdat ik itt iedereen in dit topic iets niet helemaal geweldig vind? Ik geef gewoon mijn mening erover, dat die over dit restaurant niet zo goed is, maakt mij dat dan direct arrogant?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
Enne, Euc- wat ben jij een hautain mannetje, pff
anders lees je even een klein stukje terug vosssquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:49 schreef vosss het volgende:
Misschien een beetje een domme vraag he, maar kijken de andere mensen in het restaurant en de mensen van de bediening je niet heel vreemd aan als je telkens bij een nieuw bord er bovenop gaat hangen met een camera?!
Mij lijkt het nogal een komisch gezicht. Ooit reacties over gekregen?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:52 schreef golfer het volgende:
Kan die discussie verder elders gevoerd worden.
Wij waren juist zo blij dat ons recensie-topic over het algemeen niet vervuild werd met al die randverschijnselen?
Veel 'gebakken' lucht, maar het zijn wél 22 gerechtenquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:59 schreef tong80 het volgende:
Ziet er allemal schitterend uit. Maar hebben jullie geen honger als je weer thhuis bent. De porties lijken me zo klein of verkijk ik me erop ?
Gewoon relaxed.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Hoe is de entourage van dit restaurant?
Sommige gasten welquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:30 schreef golfer het volgende:
Bediening doet ook niet overdreven opgefokt of bekakt.
Dank voor de recensie (Bluezz!) en toelichting, ga daar binnenkort eens een kijkje nemen, denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:30 schreef golfer het volgende:
Gewoon relaxed.
Wij hebben daar, zoals wij altijd doen, in nette vrije-tijdskleding gezeten, niemand gezien die echt opgedirkt daar in kostuum zat.
Bediening doet ook niet overdreven opgefokt of bekakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |