ik ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:33 schreef Etcetera het volgende:
ik vind dat we 'm moeten negeren, bannen, whatever
ff vleugels inknippenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:46 schreef Jayhawk het volgende:
ey, ik kan vliegen hoor
Moet je me anders eerst even kortwieken
vogels zijn ongevoelig voor tetanusquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
* yurithemaster Pakt een roestige heggenschaar![]()
Nee, speciaal voor hem een schietstoel monteren....quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:45 schreef lienelien het volgende:
en dan boven de eerste de beste oceaan 't deurtje open en jayhawkje eruit?
eensquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:33 schreef Etcetera het volgende:
ik vind dat we 'm moeten negeren, bannen, whatever
Ohh, had dat eerder gezegd! Ik geloof je helemaalquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:15 schreef Jayhawk het volgende:
rustig maar ik google niet
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:15 schreef Jayhawk het volgende:
rustig maar ik google niet
U-AKQ-I.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:16 schreef DeSiever het volgende:
We moeten google maar vrijgeven. Iedereen gebruikt het. Het is niet meer te stoppen.
Aldus de voorzitter van U-AKQ-I.
dus je verdenkt er meer mensen van?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:16 schreef DeSiever het volgende:
We moeten google maar vrijgeven. Iedereen gebruikt het. Het is niet meer te stoppen.
Yuri, zou jij een nieuwe AKQ topic willen openen en mij vertellen hoe ik dit zelf kan doen de volgende keer?quote:
Is goedquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:23 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Yuri, zou jij een nieuwe AKQ topic willen openen en mij vertellen hoe ik dit zelf kan doen de volgende keer?
ik ben ook wel benieuwd naar de uitlegquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:23 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Yuri, zou jij een nieuwe AKQ topic willen openen en mij vertellen hoe ik dit zelf kan doen de volgende keer?
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:56 schreef laffer het volgende:
[..]
ik ga hier echt geen ban voor aanvragen, lijkt me niet echt nodig![]()
ik heb een waarschuwing gegeven en ik hou het verder in de gaten okè![]()
Zo moeilijk is het nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik ben ook wel benieuwd naar de uitleg![]()
dat ging er mis..bleef steken op stap 2quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet
1. Je quote de op van het vorige topic en zet die in het nieuwe topic.
2. Je haalt de quote tags weg.
3. Zet de url van de plaatjes hier tussen [[url= ]afbeelding[/url]]
4. je veranderd boven aan de op in welk deel we zitten
5. je update de ranglijst.
6. je meldt bovenaan de ranglijst dat je het vorige deel geteld hebt.
Het is een verwijzing naar doping in de wielersport.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:16 schreef DeSiever het volgende:
uh. oja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:01 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Het is een verwijzing naar doping in de wielersport.
De internationale wielerbond heet UCI.
quote:
Hoezo kamer gezocht soempiequote:
Je hebt gelijk. Terug te lezen in deel 355. Lees vooral ook door tot subpagina 4, want hij werkt zichzelf onnavolgbaar steeds dieper in de nesten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:15 schreef Jayhawk het volgende:
Moet hier weer niet Ik heb een bewijs dat Jayhawk googled post? Je mag de topictitel wel veranderen zo
En dan dit roepen:quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:59 schreef Jayhawk het volgende:
oh, my god. Dit geloof je toch niet
En de meeste onder ons weten ook dat ze in eenfilm met James Dean gespeeld heeft!!! Ik roep ook maar wat zoals de rest! Net zoals die Robert Wagner.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:09 schreef Jayhawk het volgende:
Nee, weet ik veel dat die James Dean dood is. Bovendien spreek ik mezelf idd tegen. Voetbal kijken en Fokken gaan niet samen.
ik woon nu nog bji m'n ex en daar wil ik wel weg eigenlijkquote:
Soempie. Ik schrok. Je ava.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik woon nu nog bji m'n ex en daar wil ik wel weg eigenlijk![]()
ik schrok ookquote:
dat nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
hoezo, was het een serverfoutje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |