quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:37 schreef Rib-i het volgende:
- Daten
Fulcrum is nu aan het denken of en wanneer hij haar mag kussen
Neuh, klinkt best wel gay die OP.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:45 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga pitten, morgen zware dag (weer fitness)
Truste allen
[..]![]()
:^quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:42 schreef Rib-i het volgende:
Rijden best lekker die 014's, slijten alleen erg snel
Ik wilde het nog erger maken maar heb me toch maar bedachtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, klinkt best wel gay die OP.![]()
Lims komen nu zeker en vast niet meer.![]()
Net als die Michelin Hi-Sports onder de ZXR.Je zag het profiel met de kilometer minder wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:42 schreef Rib-i het volgende:
Rijden best lekker die 014's, slijten alleen erg snel
Er was ook iemand die zweerde bij Metzlers Sportec op een ZX-9R. Ik heb er geen ervaring meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Net als die Michelin Hi-Sports onder de ZXR.Je zag het profiel met de kilometer minder worden.
geld gelukkig voor de Metzlers sportec die ik nu heb niet zo heel erg.Passen trouwens ook beter bij een BMW.
Zijn verder prima banden,geven voor normaal gebruik zat grip en gaan relatief lang mee.Met die Hi-sports deed ik ongeveer 5000 km en met deze Metzler ongeveer 8000 km,geeft mij ook een redelijk zeker gevoel.Ben er dan ook zeer tevereden overquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er was ook iemand die zweerde bij Metzlers Sportec op een ZX-9R. Ik heb er geen ervaring mee
Je wordt te mild Markie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:47 schreef Makster het volgende:
Ik wilde het nog erger maken maar heb me toch maar bedacht![]()
Wordt idd tijd dat ik me naar mijn oude niveau verlaagquote:
Ola senorquote:
Precies jah, het is net hoe je rijgedrag is, gewicht van je motor etc... denk ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zijn verder prima banden,geven voor normaal gebruik zat grip en gaan relatief lang mee.Met die Hi-sports deed ik ongeveer 5000 km en met deze Metzler ongeveer 8000 km,geeft mij ook een redelijk zeker gevoel.Ben er dan ook zeer tevereden over![]()
Volgens mij staat er in de Users Manual van je motor ook welke banden zij adviseren,maar een beetje experimenteren kan echt geen kwaadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ola senor
[..]
Precies jah, het is net hoe je rijgedrag is, gewicht van je motor etc... denk ik.
Het is net als met vrouwen, je moet er gewoon een aantal proberen, dan pas kan je een juiste keuze maken![]()
![]()
Is de titel gewijzigd of ben je weer uit je nek aan 't lullen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, klinkt best wel gay die OP.![]()
Lims komen nu zeker en vast niet meer.![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:37 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Even samenvatten:
- Banden
Volgende keer Diablo's, ik ga op de ervaring van Mercy af
Dit is m'n 3e setje banden dit jaar; BT020, 014 en nu weer 014
Begin dit jaar op 020's begonnen en binnen een paar maanden een setje 014's versleten![]()
- Daten
Fulcrum is nu aan het denken of en wanneer hij haar mag kussen
- Ander onderwerp
Ik heb 'm niet
Jammer, had je graag ontmoet en het weer maakt voor mij niet uit, heb nieuwe bandjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:15 schreef richardgie het volgende:
O ja,voor ik het vergeet,ik kan Zondag niet,heb kantine dienst bij motorclub Nieuwegein,en vooralsnog ziet het weer er ook niet al te optimaal uit.
Gaafquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:21 schreef Gawaine het volgende:
yes, een 500 mb divx gevonden van de Isle of Man 2006![]()
Waar haal je het toch vandaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:21 schreef Gawaine het volgende:
yes, een 500 mb divx gevonden van de Isle of Man 2006![]()
Nieuwe achterband heb ik ook,maar dat water wat bij m'n nek naar binnen loopt in m'n regenpak heb ik helemaal een pest hekel aanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jammer, had je graag ontmoet en het weer maakt voor mij niet uit, heb nieuwe bandjes![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |