Dat je er nu pas achter bent johquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:18 schreef Bolter het volgende:
Weten we ook gelijk waarom Albers iets heeft met die "middelmatige" chick
Olav zit er de laatste tijd wl vaker naast.....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Torro Roso krijgt de Ferrari die nu bij RBR aanwezig is aldus Olav Mol toen ik hem in Hongarije sprak
Dat mag ik hopen....tis zijn werkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:10 schreef TJDoornbos het volgende:
zeg ook niet dat Olav altijd gelijk heeft maar bedoel dat hij beter geinformeerd is dan wij
Tja, daar heb je een punt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Hij heb geld zat joh en bovendien kan die dan meer races rijden!
Allard Kalff?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Das een goeie vraag ik zou zeggen een echte fan en als co-commentator een ex coureur!
Ohoh, de dweep is er weer, en Albers staat flink in de belangstelling in tegenstelling tot.. eeh.. Robbie Doorn-nogwat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat je er nu pas achter bent joh![]()
Bron: http://www.racefreaks.nl/news_management.rf?action=showarticle&articleid=15109quote:Dennis :: Tijd om opnieuw na te denken over pitstops
Afgelopen zondag ‘verloor’ Michael Schumacher de race in de pitstraat nadat de safetycar de baan op moest en de Duitser direct achter Massa de pits in werd gestuurd. Schumacher moest bijna tien seconden wachten tot hij geholpen kon worden. Ron Dennis, teambaas van McLaren, gelooft dat het nu tijd is om opnieuw over pitstops na te denken.
Wees gerust, hij roept niet op tot verbanning van pitstops of het invoeren van nieuwe regels, maar denkt aan twee pitcrews die tegelijkertijd kunnen werken. Tegenover Autosport verklaarde de Brit: “Als Schumacher het kampioenschap verliest hoop ik niet dat het kwam door die eerste pitstop. Er zijn [immers] geen restricties in de regelgeving die twee tankplaatsen verhinderen, een voor elke rijder.”
Het grote probleem is dat er veel extra kosten aan verbonden zijn: “Ik heb er lang over gedacht om een dergelijk systeem bij McLaren te introduceren, maar er waren bij de evaluatie problemen met de kosten en de veel complexere organisatie tijdens de pitstops. Gezien de problemen in het verleden bij andere teams moeten we er nu misschien wel weer over gaan nadenken. De planning van de strategie vooraf en bij het maken van ‘last-minute’ aanpassingen tijdens de race wordt namelijk beperkt door een enkele stopplaats.”
Jan Lammers is al eens door RTL gepolstquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja, daar heb je een punt.
Andere discussie: wie moet zijn opvolger worden?
En terecht, ben best voor twee pitcrews. Kijk, iedereen gaat over de zeik op het moment dat zgn. teamorders worden gebruikt. Het zou een strijd tussen coureurs moeten zijn, maar toch ben je afhankelijk van het team. En de strategie. Er zal altijd iemand de "wat minder optimale" strategie moeten hebben. In theorie dan. Ik heb een paar mensen het een fout horen noemen dat Massa eerst werd geholpen, wat als Massa Schumi op de baan voorbij had gelaten? Dan waren het teamorders en zou het oneerlijk geweest zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Bron: http://www.racefreaks.nl/news_management.rf?action=showarticle&articleid=15109
Die heeft weleens co-commentator gespeeld toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jan Lammers is al eens door RTL gepolst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |