Jij snapt mequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
De tandarts probeert tenminste niet zo'n quasi geinteresseerd gesprekje met je aan te gaan...
Verschrikkelijk he...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij snapt me
Dat oeverloze gelul over uiterlijk en haar en quasi geinteresseerd vragen of je nog op vakantie gaat, Bah
Oh, dat is leukquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Verschrikkelijk he...
Een maatje van me vertelde vroeger altijd de grootste onzin verhalen aan de kapper... Dan voetbalde hij weer voor psv, dan brak ie weer bijna door met een muzieknummer etc... Op den duur hadden ze hem door, ging ie weer naar een andere kapper.
Mijn tandarts zegt alleen tandarts dingen tegen me en gaat niet vragen of ik nog op vakantie moet enzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:15 schreef clauwheee het volgende:
Het zal wel aan mijn tandarts liggen dan, maar daar komt echt niets zinnigs uit hoor. Dan luister ik liever af en toe naar zo'n kapster-muts
Bovenal ook vast niet je vrouw zekerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb een geweldige kapster: leuk mens, gezellige praat en ze ziet er ook nog prachtig uit!
Het is ook wat lastiger praten natuurlijk bij de tandartsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mijn tandarts zegt alleen tandarts dingen tegen me en gaat niet vragen of ik nog op vakantie moet enzo.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is ook wat lastiger praten natuurlijk bij de tandarts.
Mijn tandarts zegt tenminste zinnige dingen die ergens over gaan. Moet er wel bij zeggen dat ie allerlei dingen over mijn werk e.d. vraagt als je met je mond open ligtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:15 schreef clauwheee het volgende:
Het zal wel aan mijn tandarts liggen dan, maar daar komt echt niets zinnigs uit hoor. Dan luister ik liever af en toe naar zo'n kapster-muts
Jawel, dingen zoals, NEE AFBLIJVEN NIET AAN MIJN KONT BLIJF VAN MIJN TIETEN... en dat soort dingenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:16 schreef golfer het volgende:
Mijn kapster zegt ook nooit iets zinnigs.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |