quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:10 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Goh, ik dacht bij de topictitel aan wielklemmen op verkeerd geparkeerde fietsen..
Ja, zie eerste zinquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:10 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Goh, ik dacht bij de topictitel aan wielklemmen op verkeerd geparkeerde fietsen..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:10 schreef NT-T.BartMan het volgende:
gewoon niet op slot zetten, dan is dat probleem ook opgelostquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:11 schreef Maikuuul het volgende:
Fietsenrekken![]()
Wtf hebje daar nou aan als je een brommer hebt.
Ik sluit me brommer altijd aan een paal afquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gewoon niet op slot zetten, dan is dat probleem ook opgelost![]()
Geloof mij, zonder slot wegzetten is veel effectiever.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik sluit me brommer altijd aan een paal af
Word je plasserd daar dan hard van als mijn brommer word gestolerd ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Geloof mij, zonder slot wegzetten is veel effectiever.
en een ander voordeel is dat je een topique dan daarover gaat openen![]()
in ieder geval niet van je spellingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Word je plasserd daar dan hard van als mijn brommer word gestolerd ?
gewoonzijn brommert ook vastzetten met een slot en dan zelf gaan lopen en na een dagen kijken of ie er nog staatquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:24 schreef cheukert het volgende:
Ja tiefuszooi, vandaag ook weer.
Was even gaan poolen, kom ik terug staat er een brommert bij mn fiets met een slotje door dezelfde fietsklem die ik had gebruikt. Met als gevolg dat ik neit weg kon. Toen een dik half uur staat wachten tot dat er een opaatje aan kwam die zn brommer loshaalde, de heumeu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |