jaaaaaaaaaaa, prachtige serie!!quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:22 schreef jehovaguerilla het volgende:
GET a LIFE moet per direct weer terug op de buis!!
De serie over de kale dertiger Chris Peterson die nog bij zijn ouders woont en een krantenwijkje doet..
Humor ten top
Die heeft wel een geil lichaampjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Idd, alle leuke oude dingen zie je nooit meer, maar die teef van The Nanny is elke dag wel ergens te verafschuwen.....
OOOHHH MR. SHEFFIEEEEELD [insert akelige hinnik lach]quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Idd, alle leuke oude dingen zie je nooit meer, maar die teef van The Nanny is elke dag wel ergens te verafschuwen.....
Daar lopen er nog een miljoen van rond, zonder die kutkop en die schuurmachine stem.....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die heeft wel een geil lichaampje.
Haar keeltje moet gewoon even doorgesmeerd wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar lopen er nog een miljoen van rond, zonder die kutkop en die schuurmachine stem.....
Eigenlijk is Nanny Fine een babe, ontken het nou maar niet HW.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar lopen er nog een miljoen van rond, zonder die kutkop en die schuurmachine stem.....
Helaasch.quote:
Hij heeft een radio commercial op Virgin Radioquote:
I think notquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eigenlijk is Nanny Fine een babe, ontken het nou maar niet HW.
Dat zwarte getoupeerde haar, het zandloper figuur, die eeuwige geile mantelpakjes.
Een pleister op d'r smoel en je zou d'r palen!
En dan een stuk of 3 minderjarige er bijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Spring in mijn auto, Sebasser, ik wil je naar huis brengen.
quote:
Klappen hebben?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:33 schreef butt_plug het volgende:
wat doe je rof chriz
quote:
Newsradioquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:29 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Family Guy!
Perfect Strangers idd
MacGyver
Spin City!
Newsradio!
Off Center!
Allemaal hoerenprogramma's die terug MOETEN!
Scrubs is er weer !quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:03 schreef znarch het volgende:
Family Guy en Scrubs
waar dan ?? eerst zond veronica het uit om 18:00 maar dat hebben ze vervangen door will smith en zijn bell air gezeikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:49 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Scrubs is er weer !
En idd, Spin City moet ook weer![]()
Jahaaaaa geweldig was dat....net iets minder absurd dan Days of our Livesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
Edit: zie net dat Perfect Strangers al genoemd is
Santa Barbara
Seaaaheabert ook al issie kleinquote:
Die heartbreak high, was dat met die 2 zusjes ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Newsradio was best aardig inderdaad.
Heartbreak High was heel erg gaaf!
Ze hebben veel verschillende klassen zeg maar gehad. Eerst had je Nick, Jody, Con, Bolton... Later kreeg je andere klassen, ook eentje met twee zusjes... Even kijken wie dat ook weer waren...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die heartbreak high, was dat met die 2 zusjes ?
Naieve scholier die gaande weg de serie zijn diploma haalt en steeds volwassener wordt. Zijn vriendinnetje heette Topanga. Lekker wijf was dat trouwensquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:10 schreef _Liquid_ het volgende:
Newsradio, jaaaaaa !
Waar ging Boy meets world ook alweer over? Was wel superleuk volgens mij
Malcom in the middle !!![]()
![]()
Scrubs heb ik 2 weken terug nog zitten kijken, volgens mij weer gewoon rond etenstijd op veronica.....fresh prince is er iig niet meer
Omg, ik heb hier laatst een seizoen of 6 a 7?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:10 schreef _Liquid_ het volgende:
Newsradio, jaaaaaa !
Waar ging Boy meets world ook alweer over? Was wel superleuk volgens mij
Malcom in the middle !!![]()
![]()
Scrubs heb ik 2 weken terug nog zitten kijken, volgens mij weer gewoon rond etenstijd op veronica.....fresh prince is er iig niet meer
Jaaa... idd Topanga werd steeds lekkerder! Dat weet ik nog wel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:14 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Naieve scholier die gaande weg de serie zijn diploma haalt en steeds volwassener wordt. Zijn vriendinnetje heette Topanga. Lekker wijf was dat trouwens.
Life Goes Onquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:14 schreef _Liquid_ het volgende:
Je had toch ook zo een serie met zo een mongooltje
Keep Walking ofzo ? wat was het
Corky![]()
Die hoeft overgens niet terug
John Stamosquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:32 schreef Zhenar het volgende:
Mag je ook series uitschelden die je voor het leven getekend hebben?
In dat geval:
KUT FULL HOUSE!!!! Met je klote kids en stomme ooms en AF-GRIJ-SE-LIJ-KEBob Saget
!!!1111111!!11 WAAROM HEB JE OOIT BESTAAN>!>!>!./!?!?!?!?!?!?!?
Ze heeft echt Britney-tietenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:17 schreef Nyx96 het volgende:
Happy days
Was 'Perfect Strangers' niet met die gebrekkig engels sprekende Italiaan?
[afbeelding]
Topanga nu
ohhhh geweldig was dat hahahha....lekker educatief enzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Er was eens.... Het lichaam
[afbeelding]
En heel veel oude series kom je hier tegen => http://users.skynet.be/Timo/jeugdsentiment.htmquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:27 schreef CoolGuy het volgende:
Er zijn zoveel series en tekenfilms die ik terug wil. Ik zit soms ook 'stiekem' te kijken op www.retrojunk.com. Daar kun je de intro van elke (niet-nederlandse) tekenfilm bekijken, ge-wel-dig!!![]()
Easy, Postbux Xquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:28 schreef flugeltje het volgende:
Wie kent deze nog?
[afbeelding]
[afbeelding]
Whahahaaaaaaaa Optimus PPrime, finally, victory is mine!!! Constructicons...join together to form....DEVASTATOOORRR!!!!!!quote:
binnenkort alle 6 delen op DVDquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Er was eens.... Het lichaam
[afbeelding]
btw :") betere site ----> http://www.kindertv.net/quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En heel veel oude series kom je hier tegen => http://users.skynet.be/Timo/jeugdsentiment.htm
Hmm...Night Hawk...rings a bell.. Ik ken wel Streethawk. Dat was min of meer Knightrider op een motorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:57 schreef arise het volgende:
Kent iemand nog de serie "The Night Hawk ? Ging over een nachtelijke radio dj, die van alles oploste,met Jake Coleman in de hoofdrol![]()
Inderdaad Perfect Strangers, ik was dol op Balki![]()
Bottom
Blackadder
Bookmarkedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En heel veel oude series kom je hier tegen => http://users.skynet.be/Timo/jeugdsentiment.htm
Ik ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:45 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
The Powers of Matthew Star.
Ik was verliefd op die jongen.
![]()
Onder welke steen heb jij geleefd? Dat is de afgelopen jaren echt TIG keer herhaald... en Gruber (die homo met tankje) was eerst hoor...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:55 schreef Slachtkalf het volgende:
[afbeelding]
Vond ik dus echt ge-wel-dig![]()
Er was een periode dat die Duitse generaal (of wat het ook was, die dikke in ieder geval) zo'n sul met bril als hulpje had, dat was het grappigste. Daarna kwam de homo met zn tankje, ook grappig.
Herr Flick is legendarisch.
Blakes 7 mag van mij best in de herhaling...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:45 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was verliefd op die jongen.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:19 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik mis Futurama
Er zijn weer nieuwe afleveringen in de maak hoor.quote:
Saved by the Bell mis ik ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:45 schreef wouter1988 het volgende:
Saved by the bell
[afbeelding]
Verder nog:
Heart Break High
The A-team
Dukes of Hazzard
Is die al op DVD?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:55 schreef Slachtkalf het volgende:
[afbeelding]
Vond ik dus echt ge-wel-dig![]()
Er was een periode dat die Duitse generaal (of wat het ook was, die dikke in ieder geval) zo'n sul met bril als hulpje had, dat was het grappigste. Daarna kwam de homo met zn tankje, ook grappig.
Herr Flick is legendarisch.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:45 schreef wouter1988 het volgende:
Saved by the bell
[afbeelding]
Verder nog:
Heart Break High
The A-team
Dukes of Hazzard
De tofheid!!!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:46 schreef Nyx96 het volgende:
Batman (niet de tekenfilm serie, maar met die gasten in foute pakjes)
''We move''quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:46 schreef Nyx96 het volgende:
The Thunderlizards("I have a new invention I call it... 'the dentist chair'.")
Die wilde ik ook al gaan noemen. En daarbij Airwolf en The A-Team.quote:
Popeye en Flintstones zijn dagelijks te zien op Boomerang (onderdeel van Cartoon Network, te zien op schotel en UPC-digital), verder ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:46 schreef Nyx96 het volgende:
Nog een kleine toevoeging:
Lucky luke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EEK THE CAT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pittige tijden
Popeye
Suske en Wiske (met die poppen)
Batman (niet de tekenfilm serie, maar met die gasten in foute pakjes)
Tiny Toons![]()
![]()
Er was eens de mens /er was eens het leven
The Thunderlizards("I have a new invention I call it... 'the dentist chair'.")
The Flintstones
Bassie & Adriaan
Heatcliff.
Wat is er in 10 jaar tijd veel goed spul verdwenen en is er veel crap voor terug gekomen
Geheel Telekids trouwens! Dat was vetquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:46 schreef Nyx96 het volgende:
Pittige tijden
Jaaaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:11 schreef Sebasser het volgende:
Die Dokter, met die zoon als politie man.
Dat wil ik weer zien
[afbeelding]
Diagnosis murder
Nichtrider is idd best wel vetquote:
De Ware Woensdagavondfilm?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:12 schreef GioStyle het volgende:
Zo'n serie waarin een groepje mensen telkens naar een andere wereld reizen. Ze willen terug naar hun eigen wereld, maar die kunnen ze niet terugvinden. Hoe heet die serie ook alweer?![]()
slidersquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:12 schreef GioStyle het volgende:
Zo'n serie waarin een groepje mensen telkens naar een andere wereld reizen. Ze willen terug naar hun eigen wereld, maar die kunnen ze niet terugvinden. Hoe heet die serie ook alweer?![]()
JAAA iemand die de serie ook kent! Get A Life was fantastisch! Heb deel 1 en 2 op dvd (alleen engels) en die kijk ik zo af en toe. Deze serie moet idd echt terug op tv!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:22 schreef jehovaguerilla het volgende:
De serie over de kale dertiger Chris Peterson die nog bij zijn ouders woont en een krantenwijkje doet..
Humor ten top
linkje hier
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:12 schreef GioStyle het volgende:
Was dat niet waar ie ook altijd tips n tricks ging geven voor NES (quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:47 schreef Devolution het volgende:
Godver hoe heette dat ook alweer? Was een beetje zo'n aankondigingsprogramma. Daar zat zo'n jongen in en die kwam en ging (aan het begin en eind vh programma) altijd met zn skateboard de sutdio in. Hij kondigde programma's aan als die tekenfilmserie van Hulk Hogan enzo.
Ik zou het niet meer weten, ik was toen nog erg jong. Ik weet alleen nog dat ie op een skateboard aankwam en dat ie Engels sprak.. Later kwamen daar Danny Rook met zn programma wat hierboven genoemd werd, en Telekids voor in de plaats.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:17 schreef H4ze het volgende:
[..]
Was dat niet waar ie ook altijd tips n tricks ging geven voor NES () games?
Inderdaad, die had ook tips en trucs voor games. En dan tussen de tips door werden er tekenfilms uitgezonden. Daar zat ook een tekenfilm in met een groepje jongeren die zo'n grote bigfoot truck hadden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:17 schreef H4ze het volgende:
[..]
Was dat niet waar ie ook altijd tips n tricks ging geven voor NES () games?
Nu ik het toch over nintendo heb: Captain N![]()
[afbeelding]
Nog 2 mensen die die serie kennen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:03 schreef Xcalibur het volgende:
[quote]Op dinsdag 8 augustus 2006 15:22 schreef jehovaguerilla het volgende:
Humor ten top
linkje hier
[/quote
jaaaaa, dat was cool
en American Gothic moet ook terug, dat was tof
Heb je geen google linkje ofzo naar een paar min. van de serie? Ben wel benieuwdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:46 schreef Daverz het volgende:
[..]
JAAA iemand die de serie ook kent! Get A Life was fantastisch! Heb deel 1 en 2 op dvd (alleen engels) en die kijk ik zo af en toe. Deze serie moet idd echt terug op tv!
Als pre-puber had ik natte dromen bij kol. Deering.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:20 schreef CoolGuy het volgende:
... Buck Rogers...
http://www.youtube.com/results?search_query=get+a+lifequote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Heb je geen google linkje ofzo naar een paar min. van de serie? Ben wel benieuwd
Owja! Met die basketballer en die tomaat met een zonnebril opquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:20 schreef CoolGuy het volgende:
Daar zat ook een tekenfilm in met een groepje jongeren die zo'n grote bigfoot truck hadden.
Geniale serie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:22 schreef jehovaguerilla het volgende:
Humor ten top
linkje hier
The day of the Triffids? Da's 'n film, IIRC.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:13 schreef Omkron het volgende:
Die serie met die planten.. levensgevaarlijke planten.. er was iets met de maan.. iedereen kijken.. iedereen blind.. diegene die niet keken (nachtdienst, slapen etc.) overleefden.. serie afleveringen (4?) is uit de jaren '80.. was cool..
iemand weet welke serie ik bedoel?
Was zeker en goede serie!!!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:05 schreef kangeengebruikersnaamkiez het volgende:
Combat NL uit 1998
Meer info
Ohhh dat keek ook altijd lekker weg!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:56 schreef gronk het volgende:
Je bent Moonlighting vergeten. Met bruce willis voor-ie in die-hard was en die blonde mevroj.
Nog even voor 't slapengaan: die blonde mevroj was cybill shepherd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhh dat keek ook altijd lekker weg!
Oh hell yeah!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:41 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Little House on the Prairie.
Allo allo is al tot op het bot herhaald door diverse commerciele zenders.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 08:51 schreef Walrik het volgende:
Vloek van Woestewolf
Bottom
'Allo Allo
Derrick ("Harry, ga de wagen halen")
De koerier van de Tsaar
Dick Turpin
Ik dacht dat ik de enige was die Matthew Star nog kon herinneren !quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:45 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heartbreak Highquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:25 schreef Fje het volgende:
doe mij dan ook nog een keertje Heartbreak High...
Megatron en Soundwave zijn ingesproken door dezelfde kerel, Frank Welker.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Whahahaaaaaaaa Optimus PPrime, finally, victory is mine!!! Constructicons...join together to form....DEVASTATOOORRR!!!!!!
OfzoMegatron had echt zo'n ijzeren kraakstem. Maar de stoerste stem had SoundWave.
quote:It is the year 2005. The treacherous Decepticons have conquered the Autobot's home planet Cybertron. Now from secret staging bases on two of Cybertron's moons the Autobots plan to take back their homeworld
Met die 2 oudjes in de tribunequote:Op zondag 13 augustus 2006 18:21 schreef tntkiller het volgende:
the muppet show
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |