jaaaaaaaaaaa, prachtige serie!!quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:22 schreef jehovaguerilla het volgende:
GET a LIFE moet per direct weer terug op de buis!!
De serie over de kale dertiger Chris Peterson die nog bij zijn ouders woont en een krantenwijkje doet..
Humor ten top
Die heeft wel een geil lichaampjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Idd, alle leuke oude dingen zie je nooit meer, maar die teef van The Nanny is elke dag wel ergens te verafschuwen.....
OOOHHH MR. SHEFFIEEEEELD [insert akelige hinnik lach]quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Idd, alle leuke oude dingen zie je nooit meer, maar die teef van The Nanny is elke dag wel ergens te verafschuwen.....
Daar lopen er nog een miljoen van rond, zonder die kutkop en die schuurmachine stem.....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die heeft wel een geil lichaampje.
Haar keeltje moet gewoon even doorgesmeerd wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar lopen er nog een miljoen van rond, zonder die kutkop en die schuurmachine stem.....
Eigenlijk is Nanny Fine een babe, ontken het nou maar niet HW.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar lopen er nog een miljoen van rond, zonder die kutkop en die schuurmachine stem.....
Helaasch.quote:
Hij heeft een radio commercial op Virgin Radioquote:
I think notquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eigenlijk is Nanny Fine een babe, ontken het nou maar niet HW.
Dat zwarte getoupeerde haar, het zandloper figuur, die eeuwige geile mantelpakjes.
Een pleister op d'r smoel en je zou d'r palen!
En dan een stuk of 3 minderjarige er bijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Spring in mijn auto, Sebasser, ik wil je naar huis brengen.
quote:
Klappen hebben?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:33 schreef butt_plug het volgende:
wat doe je rof chriz
quote:
Newsradioquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:29 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Family Guy!
Perfect Strangers idd
MacGyver
Spin City!
Newsradio!
Off Center!
Allemaal hoerenprogramma's die terug MOETEN!
Scrubs is er weer !quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:03 schreef znarch het volgende:
Family Guy en Scrubs
waar dan ?? eerst zond veronica het uit om 18:00 maar dat hebben ze vervangen door will smith en zijn bell air gezeikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:49 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Scrubs is er weer !
En idd, Spin City moet ook weer![]()
Jahaaaaa geweldig was dat....net iets minder absurd dan Days of our Livesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
Edit: zie net dat Perfect Strangers al genoemd is
Santa Barbara
Seaaaheabert ook al issie kleinquote:
Die heartbreak high, was dat met die 2 zusjes ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Newsradio was best aardig inderdaad.
Heartbreak High was heel erg gaaf!
Ze hebben veel verschillende klassen zeg maar gehad. Eerst had je Nick, Jody, Con, Bolton... Later kreeg je andere klassen, ook eentje met twee zusjes... Even kijken wie dat ook weer waren...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die heartbreak high, was dat met die 2 zusjes ?
Naieve scholier die gaande weg de serie zijn diploma haalt en steeds volwassener wordt. Zijn vriendinnetje heette Topanga. Lekker wijf was dat trouwensquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:10 schreef _Liquid_ het volgende:
Newsradio, jaaaaaa !
Waar ging Boy meets world ook alweer over? Was wel superleuk volgens mij
Malcom in the middle !!![]()
![]()
Scrubs heb ik 2 weken terug nog zitten kijken, volgens mij weer gewoon rond etenstijd op veronica.....fresh prince is er iig niet meer
Omg, ik heb hier laatst een seizoen of 6 a 7?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:10 schreef _Liquid_ het volgende:
Newsradio, jaaaaaa !
Waar ging Boy meets world ook alweer over? Was wel superleuk volgens mij
Malcom in the middle !!![]()
![]()
Scrubs heb ik 2 weken terug nog zitten kijken, volgens mij weer gewoon rond etenstijd op veronica.....fresh prince is er iig niet meer
Jaaa... idd Topanga werd steeds lekkerder! Dat weet ik nog wel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:14 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Naieve scholier die gaande weg de serie zijn diploma haalt en steeds volwassener wordt. Zijn vriendinnetje heette Topanga. Lekker wijf was dat trouwens.
Life Goes Onquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:14 schreef _Liquid_ het volgende:
Je had toch ook zo een serie met zo een mongooltje
Keep Walking ofzo ? wat was het
Corky![]()
Die hoeft overgens niet terug
John Stamosquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:32 schreef Zhenar het volgende:
Mag je ook series uitschelden die je voor het leven getekend hebben?
In dat geval:
KUT FULL HOUSE!!!! Met je klote kids en stomme ooms en AF-GRIJ-SE-LIJ-KEBob Saget
!!!1111111!!11 WAAROM HEB JE OOIT BESTAAN>!>!>!./!?!?!?!?!?!?!?
Ze heeft echt Britney-tietenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:17 schreef Nyx96 het volgende:
Happy days
Was 'Perfect Strangers' niet met die gebrekkig engels sprekende Italiaan?
[afbeelding]
Topanga nu
ohhhh geweldig was dat hahahha....lekker educatief enzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Er was eens.... Het lichaam
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |