Op zich lijkt het ideaal. Ik weet ook niet waarom ik er aan twijfel eigenlijk. Volgens de handleiding van mijn printer is de resolutie ook in orde ("HP LaserJet 4. 8 ppm; 600 x 600 dpi.").quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:16 schreef Breuls het volgende:
Ik heb een ticket via ticketfast, is gewoon een kaartje dat je kunt uitprinten op A4. Er zit een barcode op, die scannen ze bij de ingang en klaar.
Ik wou net zeggen, anders zit je wel met het zweet in je bilnaad terwijl je printer aan het reutelen is... Zou 'n duur en buitengewoon riskant printje zijn...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:35 schreef Breuls het volgende:
Je krijgt 'm als PDF toegemaild, dus eventueel kun je 'm bij iemand anders oid printen als het niet lukt.
Nou nee, want het Postkantoor is in Heerhugowaard en mijn huis staat in Schagen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ach, gewoon effe langs het postkantoor fietsen is denk ik nog de beste optie.
regen krijgen we toch wel, het regent namelijk al 6 jaar op Lowlandsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wie was vorig jaar in de topics ook weer die weerdeskundige?
Het blijft iig t/m halverwege volgende week prutweer
Nah-uh. Vorig jaar was droog. Ik reken dat stortbuitje op de dijk voor het gemak even niet mee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
regen krijgen we toch wel, het regent namelijk al 6 jaar op Lowlands
vorig jaar heeft het ook heel even een beetje geregend......... tijdens lowlands. Het was niet veel maar het gaat om het principequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nah-uh. Vorig jaar was droog. Ik reken dat stortbuitje op de dijk voor het gemak even niet mee.
idd... dat het zo regende was 2 jaar geleden.. vorig jaar was het mooi weer!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig jaar heeft het ook heel even een beetje geregend......... tijdens lowlands. Het was niet veel maar het gaat om het principe
het was trouwens 2 jaar geleden dat het zo regende op de dijkvorig jaar was het lekker heet op de dijk
Mister Pukkelpop was dat toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wie was vorig jaar in de topics ook weer die weerdeskundige?
Het blijft iig t/m halverwege volgende week prutweer
Jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:38 schreef Svensational het volgende:
Presenteert Jan Douwe Kroeske het weer?
Ah toch..had al zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mister Pukkelpop was dat toch?
Beter voorspelt ie even wat beters dan dit kutweer![]()
Ah okee, dank jequote:
Het is toch elk jaar vanaf begin juli 'bijna uitverkocht'?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:04 schreef MaJo het volgende:
Waar kunnen jullie zien hoeveel kaarten er nog zijn? 3 weken geleden was het ook zogenaamd bijna uitverkocht, heb toen snel een kaartje gekocht
quote:Pin Paradise
Speciaal voor de veelgebruiker heeft SNS, de Lowlandsvriend met de grote portemonnee, een heus Pin Paradise in het leven geroepen. Muntjes kun je pinnen bij de vijf muntenkassa's op campinggebieden Noord en Zuid, en op het terrein. Daarnaast poot SNS ook nog es zes flappentapautomaten neer - drie voor de grote muntenkassa's op Noord, en drie op Planet Paradise. Je weet dus waar je moet zijn als je platzak bent.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Carl Barat, frontman van de Dirty Pretty Things, heeft z'n sleutelbeen gebroken. Dus hij zal niet echt tekeer kunnen gaan op het podium. En gitaar spelen zit er al helemaal niet in. Dus ze hebben een vervanger op moeten roepen, gitarist van The Paddingtons.
quote:
Hoe maakt u het gij lowlander?quote:
Weer een lange dag hard werken, maar ik weet nog waar ik het voor doequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoe maakt u het gij lowlander?
Zelfde hierquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Weer een lange dag hard werken, maar ik weet nog waar ik het voor doe
Oepsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:47 schreef lienelien het volgende:
ik heb geen idee waar mijn 3 maanden geleden gekochtte kaartje is.En dat van m'n gezelschap moet hier ook ergens zijn
![]()
juist jaquote:
Idem...quote:
Oops, das k*t...maar je vindt ze vast wel...zulke dingen flikker je niet onbewust weg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
juist ja![]()
Ik dacht dat ze in de enveloppe van ticketservice zaten, die in de la naast mij ligt. Maar daar zitten alleen de kaartjes in van 5 days off en the strokes. Wat dus al geweest is.
*bureau, kast, kast, kast en rest van kamer overhoop gooit*
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
You're right. Toen heb ik nog geschuild onder een Twisterbord
.
Klopt, ik ben altijd alles kwijt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:12 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Oops, das k*t...maar je vindt ze vast wel...zulke dingen flikker je niet onbewust weg.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
de douche?
Dan zou ik morgen gaan zoeken en vanavond van je avond gaan genietenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Klopt, ik ben altijd alles kwijt.
Vooral m'n ovkaart is een gewillig slachtoffer. Tot wel 3 keer per dag![]()
Morgen, zal ik die kaartjes tegenkomen op een volstrekt onlogische locatie. Dat weet ik nu al![]()
Succes in ieder geval! Je vindt ze vast.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
juist ja![]()
Ik dacht dat ze in de enveloppe van ticketservice zaten, die in de la naast mij ligt. Maar daar zitten alleen de kaartjes in van 5 days off en the strokes. Wat dus al geweest is.
*bureau, kast, kast, kast en rest van kamer overhoop gooit*
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:38 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Succes in ieder geval! Je vindt ze vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |