Wow... Zou het dan voor het eerst sinds 4 jaar weer uitverkopen? Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:27 schreef icebliss het volgende:
[..]
3611 nog maar![]()
Vriend van me heeft net kaartjes gehaald. Gaat erg snel dan!!
Je kan toch nú bestellenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:36 schreef Noodlez het volgende:
3611?! Aah, ik ben pas 18.00 op z'n vroegst thuis.
Und? Ik zit nu ook op stage... Wel op Fok!, maar niet op Ticketservice.nl ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:41 schreef Noodlez het volgende:
Ik zit nu op stage. Ik bel anders wel effe naar huis, laat ik 'm broertje een kaartje bestellen.
Op tijd krijg je ze sowieso wel hoor, ik heb ze vrijdagavond besteld en ik had 'm vandaag al.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met Ticketfast? Ik zit te overwegen om dat eens te doen, dan heb ik ze zeker op tijd in huis (en hoef ik niet de trein te pakken naar een voorverkoop punt).
Ghehe...quote:Und? Ik zit nu ook op stage... Wel op Fok!, maar niet op Ticketservice.nl ?
Het heeft hier ook wel eens vrij lang geduurd. Maar ik denk dat ik ze inderdaad maar gewoon laat bezorgen. Ze zorgen zelf maar dat ze op tijd zijn, als ik ze volgende week (dinsdag dus) niet heb, sturen ze me alsnog maar Ticketfast dingen ofzo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op tijd krijg je ze sowieso wel hoor, ik heb ze vrijdagavond besteld en ik had 'm vandaag al.
ja kon vorige jaren welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:46 schreef EricBoucher het volgende:
[..]
Ghehe...
Kun je je trouwens alleen maar aanmelden voor de koffiewekker op het www of kan dat ook nog op het festival zelf???![]()
Op zich lijkt het ideaal. Ik weet ook niet waarom ik er aan twijfel eigenlijk. Volgens de handleiding van mijn printer is de resolutie ook in orde ("HP LaserJet 4. 8 ppm; 600 x 600 dpi.").quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:16 schreef Breuls het volgende:
Ik heb een ticket via ticketfast, is gewoon een kaartje dat je kunt uitprinten op A4. Er zit een barcode op, die scannen ze bij de ingang en klaar.
Ik wou net zeggen, anders zit je wel met het zweet in je bilnaad terwijl je printer aan het reutelen is... Zou 'n duur en buitengewoon riskant printje zijn...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:35 schreef Breuls het volgende:
Je krijgt 'm als PDF toegemaild, dus eventueel kun je 'm bij iemand anders oid printen als het niet lukt.
Nou nee, want het Postkantoor is in Heerhugowaard en mijn huis staat in Schagen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ach, gewoon effe langs het postkantoor fietsen is denk ik nog de beste optie.
regen krijgen we toch wel, het regent namelijk al 6 jaar op Lowlandsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wie was vorig jaar in de topics ook weer die weerdeskundige?
Het blijft iig t/m halverwege volgende week prutweer
Nah-uh. Vorig jaar was droog. Ik reken dat stortbuitje op de dijk voor het gemak even niet mee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
regen krijgen we toch wel, het regent namelijk al 6 jaar op Lowlands
vorig jaar heeft het ook heel even een beetje geregend......... tijdens lowlands. Het was niet veel maar het gaat om het principequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nah-uh. Vorig jaar was droog. Ik reken dat stortbuitje op de dijk voor het gemak even niet mee.
idd... dat het zo regende was 2 jaar geleden.. vorig jaar was het mooi weer!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig jaar heeft het ook heel even een beetje geregend......... tijdens lowlands. Het was niet veel maar het gaat om het principe
het was trouwens 2 jaar geleden dat het zo regende op de dijkvorig jaar was het lekker heet op de dijk
Mister Pukkelpop was dat toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wie was vorig jaar in de topics ook weer die weerdeskundige?
Het blijft iig t/m halverwege volgende week prutweer
Jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:38 schreef Svensational het volgende:
Presenteert Jan Douwe Kroeske het weer?
Ah toch..had al zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mister Pukkelpop was dat toch?
Beter voorspelt ie even wat beters dan dit kutweer![]()
Ah okee, dank jequote:
Het is toch elk jaar vanaf begin juli 'bijna uitverkocht'?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:04 schreef MaJo het volgende:
Waar kunnen jullie zien hoeveel kaarten er nog zijn? 3 weken geleden was het ook zogenaamd bijna uitverkocht, heb toen snel een kaartje gekocht
quote:Pin Paradise
Speciaal voor de veelgebruiker heeft SNS, de Lowlandsvriend met de grote portemonnee, een heus Pin Paradise in het leven geroepen. Muntjes kun je pinnen bij de vijf muntenkassa's op campinggebieden Noord en Zuid, en op het terrein. Daarnaast poot SNS ook nog es zes flappentapautomaten neer - drie voor de grote muntenkassa's op Noord, en drie op Planet Paradise. Je weet dus waar je moet zijn als je platzak bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |