Ik kan me daar niets van herinneren?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:13 schreef druze_eddy het volgende:
Toen enkele maanden geleden de beelden opdoken van een Servische para-militaire eenheid die ongewapende moslims doodden in de buurt van Sebrenica werd dat door alle nieuws progamma's gretig vertoond.
Interessant punt. Al een aantal jaren valt me op dat in West-Europa over de politieke ontwikkelingen in een aantal voormalige Oostbalok landen er zeer eenzijdig wordt bericht. Binnen de Journalistiek en Politiek is het blijkbaar duidelijk dat er een harde scheiding is tussen goed en fout.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:13 schreef druze_eddy het volgende:
Toen enkele maanden geleden de beelden opdoken van een Servische para-militaire eenheid die ongewapende moslims doodden in de buurt van Sebrenica werd dat door alle nieuws progamma's gretig vertoond.
Nu is er een video opgedoken die opgenomen is tijdens operatie "Oluja", het Kroatische offensief dat ten doel had de Serviers te verdrijven. Hierop is te zien hoe ongewapende Serviers worden vermoord.
Ik heb de indruk dat dit minder gretig wordt getoond.
http://www.youtube.com/watch?v=oltmdZ2Hx4I
Zo zie je maar weer dat ook de media vooringenomen is en niets uitzent dat politiek afwijkt van wat de massa jarenlang als waarheid is voorgeschoteld.
Ik wel. Was groot nieuws en werd keer op keer uitgezonden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:20 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Ik kan me daar niets van herinneren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |