google.ch kon het niet vinden. andere zoekmachines ook niet, trouwens.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:26 schreef Pranfeuri het volgende:
Dit is oud nieuws. Er is vast al een topic over
Liefst een door de overheid ingehuurd uitzendbureau, die de ziekte dan voor de zekerheid aan alle boerderijen verspreidt, maar later wel beweren 'wir haben es nicht gewusst'.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:33 schreef Tatutatu het volgende:
Honden zijn daar net als bij ons vee? Wij hechten gewoon meer waarde aan honden dan hun.
En in India is een koe heilig en bij ons enkel goed voor melk, vlees en leer.
Moet je kijken hoeveel vee er wordt geslacht wanneer er een ziekte uitbreekt onder het vee (en die mogen dan niet worden ingeint!) maar gewoon bij honderduizenden? gedood... en op een hoop gegooid.
Het is niet goed in principe maar het is gewoon ''weinig waarde hechten aan'' maar dat hoeft niet te betekenen dat het weinig waarde heeft. Het is in principe gewoon ''geen respect tonen/hebben''.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:18 schreef Tikorev het volgende:
Daar is toch niets mis mee? Wij slachten weer dagelijks honderdduizenden koeien, varkens en kippen. Of gaan we nu allemaal heel overdreven emotioneel doen omdat het honden betreft?
Google.cn bedoel je denk ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:34 schreef Yildiz het volgende:
google.ch kon het niet vinden. andere zoekmachines ook niet, trouwens.
en wat wij met ons pluimvee doen is beter ofzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat een barbarij! Als wraak voor deze waanzin hoop ik dat er spoedig 50.000 partijleden van de communistische partij sterven.
Het zelfde als wat we met het andere vee doen bij varkenspest, BSE, etc...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:05 schreef ixio het volgende:
Wat denk jij dat wij doen met onze kippen/vogels als de vogelpest weer eens dreigt?
Zal wel gelijk zijn aan het pluimvee gebruik in West-Europa. Nederland eet alleen al een paar miljoen kippen op per jaar. China kent 100 keer zoveel inwoners als Nederland. Ik gok zo rond de 20 miljard honden per jaar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:03 schreef nozem het volgende:
Hoeveel honden zouden er jaarlijks in China in de pan verdwijnen? Zouden dat er meer over minder dan 50.000 zijn?
Wachten tot het de media haalt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het zelfde als wat we met het andere vee doen bij varkenspest, BSE, etc...
Je vergeet dat chinezen niet alleen honden eten, maar alles.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zal wel gelijk zijn aan het pluimvee gebruik in West-Europa. Nederland eet alleen al een paar miljoen kippen op per jaar. China kent 100 keer zoveel inwoners als Nederland. Ik gok zo rond de 20 miljard honden per jaar.Nog wel meer zelfs.
Kuikens bij voorkeur, die zijn nog aaibaarder.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:11 schreef mvdlubbe het volgende:
Je vergeet dat chinezen niet alleen honden eten, maar alles..
.cn inderdaad, sollyquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Google.cn bedoel je denk ik.Google.ch is Zwitserland.
Overigens is rabiės een erg gevaarlijke ziekte, welke altijd dodelijk is als het te laat ontdekt wordt. Ik kan me dus goed voorstellen dat de Chinese overheid korte metten maakt met dit soort dingen. Trouwens, een week geleden is een hele kippenboerderij in de Gelderse vallei geruimd wegens vogelgriep, en dat terwijl deze kippen geinfecteerd waren met het H7N0 virus ipv het gevaarlijke H5N1. Deze 50.000 kippen zijn enkel geruimd uit angst voor mutatie. Toen hoorde ik TS niet, ik proef dus enige hypocritie.
Wat is in Godsnaam het nut van pluimvee? Op het eten ervan na, danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:58 schreef Aarde het volgende:
[..]
en wat wij met ons pluimvee doen is beter ofzo![]()
![]()
Donskussens?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wat is in Godsnaam het nut van pluimvee? Op het eten ervan na, dan
En daarna een shovel en 'n paar emmers gif bestellen, natuurlijk...quote:
Kattenvoer/Hondenvoer...quote:
En saté.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:29 schreef nsfw het volgende:
[..]
Kattenvoer/Hondenvoer...
En van de restjes vlees die aan de botjes zitten van kalkoen/kip/eend en ander gevogelte worden McChickens gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |