abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40607729
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:52 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Hij heeft de club gewoon laten vallen (17 miljoen is geen absoluut topbedrag voor een spits met zijn kwaliteiten waarvoor je weggaat) en nu komt ie gewoon niet opdagen bij Juve. Dat ie weg wil daar vind ik al niet zo netjes naar de club (die het al moeilijk genoeg heeft) maar dat ie niet eens meer op komt dagen bij trainingen om z'n zin te krijgen... Kon na 5 jaar(?) In Amsterdam nog geen woord Nederlands, en dan die interviews met hem
Dat hij weg wil bij Juve is nogal wiedes natuurlijk. Wat moet-ie in de Serie B? En dat Juve dan zo kinderachtig is hem te willen behouden... Dan maar op deze manier, verdient geen schoonheidsprijs, maar dat verdient Juve natuurlijk al helemaal niet.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_40607730
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:50 schreef BobbyHill het volgende:
Het wordt buiten dat ook wel weer eens tijd dat hij fatsoenlijk gaat voetballen. Na z'n Ajax-periode heeft hij maar bar weinig laten zien vind ik.
De tering he. Zlatan was een tijdje zelfs onmisbaar voor Juve. Laat je nakijken.
pi_40607736
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:52 schreef piertje2 het volgende:
weet niemand antwoord op mijn vraag????
heb hem ook. 2 juni op de bus, 15 juli binnen...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_40607752
quote:
Stam: 'Huntelaar is een topspits'
Geschreven door Pieter Ooms op dinsdag, 8 augustus om 13:33

Jaap Stam heeft zich lovend uitgelaten over zijn nieuwe teamgenoot Klaas Jan Huntelaar. De aanvoerder van Ajax vindt dat de jonge aanvaller nu al over genoeg kwaliteit beschikt om een transfer naar de Europese topcompetities af te dwingen. Maar voor zijn ontwikkeling is een jaartje Amsterdam beter, benadrukt de voormalige verdediger van Manchester United, Lazio Roma en AC Milan.

"Geef je hem een halve meter ruimte, dan ligt de bal erin. Daarnaast kan hij ook nog eens goed de bal afschermen en maakte de juiste acties op het juiste moment," aldus de 34-jarige Stam, die deze zomer terugkeerde in Nederland.

"De club die Huntelaar koopt, doet goede zaken. Huntelaar is uitgegroeit tot een topspits, maar het doet hem goed wanneer hij nog even in Amsterdam blijft. Huntelaar is belangrijk voor Ajax. Vorig seizoen viel hij duidelijk op bij Ajax met zijn vele doelpunten."

Bron: Voetbalzone
Woo-loo-loo!
pi_40607765
Over knokploegen gesproken.

Sluit vooral Sneijder niet uit he: http://www.youtube.com/watch?v=hU-EaTDx7vo&search=holland%20portugal
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:56:53 #131
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_40607788
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:46 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet, anders zou ik Cruz ook geen held vinden
Ik heb het meer over z'n gedrag naar z'n club(s) toe, en die houding van hem.
In tegenstelling tot velen ben ik Zlatan juist steeds minder gaan vinden. Toen hij net begon bij Ajax was ik er van overtuigd dat hij een wereldtopper ging worden, laatste tijd denk ik dat hij vooral mentaal tekort komt ook echt bij de top te blijven.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:58:13 #132
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40607834
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat hij weg wil bij Juve is nogal wiedes natuurlijk. Wat moet-ie in de Serie B?
Helpen de club weer in de Serie A te krijgen en een held te worden? Stel dat het Ajax-bestuur de boel loopt om te kopen en ze teruggezet worden naar de 1e divisie, hoe zou jij het als supporter dan vinden als je beste spelers vertrokken zodat ze heel veel moeite gaan hebben om weer terug te keren op het hoogste niveau?
pi_40607839
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:56 schreef BoNi het volgende:

[..]

In tegenstelling tot velen ben ik Zlatan juist steeds minder gaan vinden. Toen hij net begon bij Ajax was ik er van overtuigd dat hij een wereldtopper ging worden, laatste tijd denk ik dat hij vooral mentaal tekort komt ook echt bij de top te blijven.
Hier sluit ik me bij aan. Zlatan is geen 'absolute top'.
pi_40607892
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:58 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Helpen de club weer in de Serie A te krijgen en een held te worden? Stel dat het Ajax-bestuur de boel loopt om te kopen en ze teruggezet worden naar de 1e divisie, hoe zou jij het als supporter dan vinden als je beste spelers vertrokken zodat ze heel veel moeite gaan hebben om weer terug te keren op het hoogste niveau?
balen, maar wel terrecht. Ik zou meer bewondering hebben voor de spelers die wel blijven.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:00:07 #135
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40607896
quote:

[..]

Ik denk dat eerst de voorzitters/daders een kogelvrije auto aan moeten gaan schaffen........
pi_40607904
Als ik Zlatan was zou ik al niet meer bij die kutclub willen blijven, die allerlei geintjes uithaalt om kampioen te worden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:00:39 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40607915
Ik zou niet willen spelen voor een club die wedstrijden koopt hoor .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:00:47 #138
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40607925
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

balen, maar wel terrecht. Ik zou meer bewondering hebben voor de spelers die wel blijven.
Je ziet nu de echte helden, en dat ie die mongool van een Zlatan dus niet
pi_40607946
quote:

[..]

Tja, logisch eigenlijk. Moet dat bestuur maar normaal doen...
In Southern Sun
pi_40607962
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:00 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Je ziet nu de echte helden, en dat ie die mongool van een Zlatan dus niet
Hoe zou jij het vinden als je met allerlei mooie beloftes naar een club wordt gehaald, en uiteindelijk blijkt dat ze oneerlijk spelen, scheidsrechters omkoopt, wedstrijden manipuleert, etc?
Klik dan als je durft
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:02:00 #141
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40607967
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou niet willen spelen voor een club die wedstrijden koopt hoor .
'Een club'? Heeft het huidige bestuur meegedaan? de spelers? de trainers? hebben de fans dit gedaan?
pi_40607993
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:54 schreef Roeni3 het volgende:

De tering he. Zlatan was een tijdje zelfs onmisbaar voor Juve. Laat je nakijken.
Een echte topspits is altijd onmisbaar. Als international faalt hij tot nu toe op ieder mondiaal toernooi hopeloos (op die mazzelgoal met z'n hak na dan) en bij Juve is hij net zo goed een hele tijd misbaar geweest.

Oh, en doe niet zo opgefokt.
Woo-loo-loo!
pi_40607997
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:01 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden als je met allerlei mooie beloftes naar een club wordt gehaald, en uiteindelijk blijkt dat ze oneerlijk spelen, scheidsrechters omkoopt, wedstrijden manipuleert, etc?
Ik kan me niet voorstellen dat spelers daar helemaal niets van wisten...
pi_40608015
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:02 schreef daaaaan het volgende:

[..]

'Een club'? Heeft het huidige bestuur meegedaan? de spelers? de trainers? hebben de fans dit gedaan?
Als supporter zou ik m'n woede op het bestuur richten en niet op de spelers, die een interlandcarriere hebben, die iedere week op het hoogste niveau moeten spelen. Ik snap Zlatan wel hoor, er hangt nu blijvend een aura om die club heen van oneerlijkheid.
Klik dan als je durft
pi_40608074
En buiten dat heeft Zlatan natuurlijk geen clubliefde, maar dat is bij 95% vd voetballers zo.
Klik dan als je durft
pi_40608086
Kaartje voor de JC-schaal is toch 15E?
pi_40608095
Yup.
In Southern Sun
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:07:10 #148
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40608126
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:05 schreef Suijk het volgende:
En buiten dat heeft Zlatan natuurlijk geen clubliefde, maar dat is bij 95% vd voetballers zo.
Klopt. Maar er is een verschil tussen clubliefde en respectvol met je club/de mensen die je salaris betalen van hun zuurverdiende geld omgaan
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:15:17 #149
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_40608342
Zooo net ff wezen winkelen, helemaal klaar voor de busreis!

Kan niet wachten tot vannacht
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_40608442
Moet je gaan slapen
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')