ben ik met je eens. het knaagt wel bij Rosales als 'ie een mislukte pass geeft. Hij trekt dan altijd een heel zuur gezicht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee, Rosales is beter als hij in vorm is
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:32 schreef ASroma het volgende:
als je mandy terughaalt heb je natuurlijk wel een flankspeler voor het leven, die gaat dan niet meer weg. En zijn buitenlandse avontuur is gewoon een eye-opener geweest natuurlijk, tijd om weer terug te komen naar Amsterdam en weer te gaan schitteren![]()
De Telegraaf meldde het vanmorgen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoe weten jullie dat Any mag vertrekken bij Everton? Zie niks staan op verschillende voetbal sites.
In ieder geval stukken beter dan De Mul en Rosales.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:44 schreef keijz het volgende:
Ik denk dat het alleen maar kan tegenvallen, Andy was echt niet zó goed in z'n Ajax tijd
daarom was het ook m'n minst favoriete Ajacied. maar ja, nu word ik ook niet echt vrolijk van de rechtbuitens.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:44 schreef keijz het volgende:
Ik denk dat het alleen maar kan tegenvallen, Andy was echt niet zó goed in z'n Ajax tijd
Zo denk ik er ook over, zeker gezien het feit dat ik niet heel vrolijk wordt van de huidige vleugelspelers.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:45 schreef -Wolf- het volgende:
Als 'ie voor een prikkie weg mag zou ik het gokje wel willen wagen.
Ik heb het idee dat er toen teveel van hem verwacht werd omdat we echte afmakers misten die we nu wel hebben. Gewoon voorzetten geven, meer niet!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:44 schreef keijz het volgende:
Echt niet stukken beter dan Rosales! En hij zal ook niet gratis komen hoor, dus ik vraag me af of het wel de moeite is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
In ieder geval stukken beter dan De Mul en Rosales.
Eindelijk een vrouw in de kleedkamer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:01 schreef keijz het volgende:
Andy zal natuurlijk wel goed voor de kleedkamersfeer zijn
Ajax heeft zker geen 25%quote:AC Milan presenteert Zlatan vanmiddag
08 augustus 2006, 12:24
Door: Patrick Boor
Zlatan Ibrahimovic zal een contract gaan ondertekenen bij AC Milan. De Zweeedse spits, die in het verleden voor Ajax uitkwam, wordt vanmiddag gepresenteerd. AC maakt 28 miljoen euro over aan Juventus.
Ibrahimovic wil niet in de Serie B uitkomen. Juventus, de huidige werkgever van de Zweed, werd door het corruptieschandaal in Italië een competitie teruggezet. Bij AC Milan moet Zlatan de opvolger worden van Andrei Sevchenco, die naar Chelsea vertrok.
Eerder toonde ook Internazionale belangstelling voor Ibrahimovic. Echter, de Nerazzurri trokken maandag de Argentijnse aanvaller Hernan Crespo van Chelsea aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |