Stijntje Vreeven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zal wel geen grote naam worden, want het gaat in principe om een wisselspeler achter Gabri. Qua nemen zullen we het denk ik dan moeten zoeken bij de Nederlandse subtoppers of Oostblok/Scandinavië.

Ik denk juist eerder naar een wat oudere speler. Type 'ik-weet-de-manier-om-je-onder-te-schoffelen', en dat soort types zijn vaak al wat 'ouder'.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:36 schreef Urquhart het volgende:
Of Niels Oude Kamphuis.
Maar ze zullen wel zoeken naar een jonge speler.

En hij wil volgens mij weer terug naar Nederland.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:44 schreef Cordoba32 het volgende:
kamphuis is niet duur in elk geval

Onder Ten Cate en met Stam kan dat juist weer goed komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:11 schreef -Wolf- het volgende:
Het zit niet goed in dat koppie van Andy. Dat vind ik wel een reden om 'm niet terug te halen.

Als Ten Cate het in hem ziet...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:14 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Onder Ten Cate en met Stam kan dat juist weer goed komen.

Chelsea moet tegen een of ander clubje uit Zuid-Holland geloof ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:07 schreef -Wolf- het volgende:
Zijn er vanavond niet nog wat leuke potten trouwens? Ff kijken op UEFA.com.

Mandy was destijds mijn minst favoriete Ajacied, maar ik zou hem wellicht nog een 2e kans gunnen. En dat doelpunt tegen Roma was natuurlijk grote klasse.quote:

Nee, Rosales is beter als hij in vorm isquote:

Weer die travo-naam.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:18 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Mandy was destijds mijn minst favoriete Ajacied, maar ik zou hem wellicht nog een 2e kans gunnen. En dat doelpunt tegen Roma was natuurlijk grote klasse.

de glimlach bewaren ze voor de wedstrijden. dat maakt de tegenstander ook bang. die denken: fuck, we staan 3-0 voor maar ze blijven lachen. en dan raken ze in de war en winnen we toch met 6-3.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:20 schreef Roeni3 het volgende:
Iets wat me nu pas opvalt, trouwens, maar was het soms verboden om te lachen bij de spelersfoto's?

Die fotograaf is me toch zo'n eikel!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:20 schreef Roeni3 het volgende:
Iets wat me nu pas opvalt, trouwens, maar was het soms verboden om te lachen bij de spelersfoto's?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |