sorryquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:44 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Waar komt dit stuk over Bergdolmo en Gronkjaer vandaan?
Ok... vriend van me is namelijk afgelopen weekend ook voor een reportage naar Kopenhagen geweest... maar die schrijft (gelukkig) niet voor ajax.nl.quote:
quote:Tottenham heeft oogje op Vermaelen
09 augustus 2006, 10:22
Door: Jelmer Geerds
Tottenham Hotspur-manager Martin Jol is zeer gecharmeerd van Thomas Vermaelen, zo meldt VI in haar jongste editie. De centrale verdediger van Ajax zou volgens Jol een goede aanvulling vormen op zijn Londense selectie.
Het is echter onwaarschijnlijk dat Ajax mee wil werken een een overgang van de kersverse Belgisch international. Mogelijk waagt Tottenham na het komende seizoen een nieuwe poging om de 21-jarige verdediger los te weken bij Ajax.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:49 schreef -Wolf- het volgende:
Voortaan geen berichten meer posten zonder bronvermelding!
...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:50 schreef Jajong het volgende:
Een klein meisje liep naar voren en zeiiiiiiiiii: "Hey hey hey hey hey hey hey!"
Same here. In het stadion ben ik bijvoorbeeld veel minder neerslachtig na een verloren wedstrijd dan als ik een wedstrijd op tv zie.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:31 schreef the_hunter het volgende:
De dag duurt als gewoonlijk weer eens drie keer zolang op mn werk. Valt me wel op dat ik nu ik weer eens een wedstrijd thuis moet kijken (kon geen vrij krijgen op korte termijn helaas) ik veel zenuwachtiger ben, als dat ik in het stadion zit.
Een quote van Hans Teeuwen uit zijn: het meisje en de 7 Turkenquote:
Vermaelen word een held, ze moeten zo snel mogelijk zijn contract verlengenquote:
Heb ik dan weer niet, ben altijd even neerslachtig...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:35 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Same here. In het stadion ben ik bijvoorbeeld veel minder neerslachtig na een verloren wedstrijd dan als ik een wedstrijd op tv zie.
Maar vanavond winnen we.
Gecharmeerd mag je zeker zijn meneer Jol, dat zijn wij ook. Maar hij blijft mooi nog een paar jaartjes in het mooie rood-wit voetballenquote:
Het stadion helpt me mijn neerslachtigheid te overkomen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb ik dan weer niet, ben altijd even neerslachtig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |