Dat is gewoon een smoes als ze je niet leuk genoeg vinden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja....mag ik trouwens wel 2 punten?
-edit- zonder God had er trouwens veel meer te eh..vermenigvuldigen geweest. Dan hadden al die preutse vrouwtje niet gewacht tot het huwelijk :ü
Neleos was het toch? Die liet ons bloedserieus naar iets luisteren wat dus echt pijn deed aan je oren. Mijn buren zijn verhuisd. Ging echt nergens over.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:58 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb Stanley's antwoord ook even gechecked, maar dat komt echt later. 'Gaat heen en vermenigvuldigt u' staat in Genesis 1:28. Niet van de boom eten is 3:1
trouwens, waar en hoe is de Eisbär-rage begonnen?
Ik liet spontaan mijn haren groeien en ging in corduroy lopen, zo jaren 80 was het nummerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Neleos was het toch? Die liet ons bloedserieus naar iets luisteren wat dus echt pijn deed aan je oren. Mijn buren zijn verhuisd. Ging echt nergens over.
Beuhquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Blanket
Tja... En zoeken met google.fok helpt niet omdat overal dat onderschrift van Nembrio boven komt drijven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Neleos was het toch? Die liet ons bloedserieus naar iets luisteren wat dus echt pijn deed aan je oren. Mijn buren zijn verhuisd. Ging echt nergens over.
Daffo, vul me aan.
Whehehehquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tja... En zoeken met google.fok helpt niet omdat overal dat onderschrift van Nembrio boven komt drijven.
Dat is toch die paaldanseres?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:07 schreef geenaam het volgende:
Lucia rijker?
Nee een freefighter? Kickbockser? zoiets... En ik ben nog op tijd voor het topicquote:
Dan is ze echt goed!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:06 schreef Asmodian het volgende:
Lucia Marthas? (daar zit mijn zusje op)
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Donald Trump komt Lucia de kickboxer tegen.. hij stelt zich voor: Hoi, ik ben meneer Trump..
zij: hey, ik ben Rijker..
hij:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:00 schreef Jimbo het volgende:
Ik werd daarnet wakker en ik hoorde muziek. Ik kijken of de radio aan stond, maar nee hoor. Ik beneden kijken, nee daar stond de rado ook uit. Toch maar even naar buiten gelopen om te kijken of het daar vandaan kwam, maar nee ook niet. Ik weer terug naar binnen en nog eens goed luisteren. Het geluid kwam gewoon uit de koelkast, dus ik die deur open maken. Wat denk je? Staat de Blue Band te spelen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Er flikkert wat op de grond hier.. oh, het is mijn respect voor je..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |