Yay!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dan is ze echt goed!
Asmodian +2
Daar komt het op neer... Ik zoek de term. Het is ":X Journalism".quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Riooljournalistiek?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:21 schreef Nembrionic het volgende:
Gutter Journalism?
Zeg maar waar je woont. Ik kom wel even een krantje brengenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
geenaam, nog geen krant hier.. hoe zit dat??
Inderdaad!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:23 schreef Nembrionic het volgende:
Yellow Journalism?
Er gaat niets boven..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:23 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zeg maar waar je woont. Ik kom wel even een krantje brengen![]()
Dat is wel een eindje vanuit Amersfoort.quote:
Dan zal je zeker een aantal mailtjes in je inbox treffenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik weet het antwoord niet.. en ben via gmail aan het chatten met een Amerikaanse vriend..
Kan je ff langs Utrecht komen? Ik krijg m'n nieuws via het internet maar lees toch liever een krant, al dan niet geelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:27 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dat is wel een eindje vanuit Amersfoort.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Haal dan meteen Homdeck even uit z'n favoriete eh... "gelegenheid"...
Ken jij dergelijke etablissementen ook in Utrecht dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
![]()
Ik weet al waar de meet voor deel 200 zal zijn.
Gewoon een rondje lopen en opzoek naar de vlag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ken jij dergelijke etablissementen ook in Utrecht dan?
Je mag er best een eindje voor rijden, mooie wammes.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ken jij dergelijke etablissementen ook in Utrecht dan?
Dan zal ik volgende week twee dozen zonnebloemolie extra bestellen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je mag er best een eindje voor rijden, mooie wammes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |