Die handjes voor z'n ballen zeggen al genoeg! Die is natuurlijk spontaan in de broek gekomen.quote:
pappa!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:43 schreef SiemeN het volgende:
Maar ik bats wel met je moeder.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:58 schreef Xebrozius het volgende:
Karige pubers van amper 60 kilo die naast dure auto's poseren. Van die jongens die onder hun bed stapels autobladen hebben liggen die op een of andere onverklaarbare wijze aan elkaar geplakt ziijn..
Ik zie ze namelijk ook niet met elke meid op de foto staan die ze mooi vinden... Misschien is dat ook wel de kern van het probleem.. Hmmm...
Dat is een nerd op één of andere comuterbeurs. Zie je zo aan zijn T-shirtquote:
Ben je dan een zielige proleet of niet?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:58 schreef Tjahzi het volgende:
nog erger vind ik, van die mensen die 30 jaar hebben gespaard voor een renault of weet ik voor wazig autotje en die dan elke dag poetsen.get a life
Ja, no shit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:48 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Dat is een nerd op één of andere comuterbeurs. Zie je zo aan zijn T-shirt![]()
die blonde heeft wel altijd een bijzettafeltje bij zich
Net zoveel kans als Alexxxx die vraagt of de plaatselijke breezersletjes op de motorkap van z'n Lada willen kronkelen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:02 schreef GSi het volgende:
Ik ben op zoek naar een lekker wijf die samen met mij een fotoshoot wil doen in/op/naast/onder mijn Manta![]()
Kontje beetje naar achteren, tietjes vooruit en daarna geile neuksex op de motorkap
Maar goed, das een beetje offtopic..
Ik moest meteen aan Alberto denkenquote:
Ik geloof dat het Big Pimpin' Baby wasquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:28 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Alberto denken![]()
Wat had hij hier ookweer voor onderschrift bij? Iets met 'albert checkt de auto' ofzo.
Ik ook! Is het 'm niet dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:28 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Alberto denken![]()
Wat had hij hier ookweer voor onderschrift bij? Iets met 'albert checkt de auto' ofzo.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:10 schreef pussydeluxe het volgende:
Is dat niet HeatWave aan de rechterkant?![]()
Kan die neger zijn verpleger niet aan de kant? Ik zie niks meer van die auto godverdommequote:
Mensen sturen jou dit soort foto's? In wat voor kringen verkeer jij tegenwoordig, Xebro?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:58 schreef Xebrozius het volgende:
Waarom moeten mensen mij dan toch over -of onderbelichte foto's sturen waar zij opstaan met bijvoorbeeld een Ferrari of een Hummer?
Misschien heeft hij een oproep gedaan voor "jongetjes van 15 die pimpen met hun apparaat". Alleen de bedoeling kwam misschien niet helemaal overquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mensen sturen jou dit soort foto's? In wat voor kringen verkeer jij tegenwoordig, Xebro?
Waar zie je mij op de foto staan ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |