Mag ik je een held vinden dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ben geen held. Ben gewoon mezelf.
En Milan? Ach, waarom niet. Er zijn ook meisjes die Paris heten. Da's ook een stad.
Nee, is gewoon een combinatie die leuk klinkt. "Daphne" stond al vast; is op het geboortekaartje geschreven in de oude stijl van het DAF-embleem.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar het komt niet uit een boek, lied of film?
Ik vind het een mooie combinatie.
Nee...je moet de REGELS lezen. Opzoeken is niet toegestaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:49 schreef Tjahzi het volgende:
het trouwens geen google, maar wiki
maar das tog goeie antwoord?
volgende x edit ik het wel
Jij mag datquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Mag ik je een held vinden dan?
Milan is meer een Slavische naam. Behalve Milaan in het Zweeds is het niet echt een stad.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jij mag dat
kuste ik nou die neger?![]()
Dan vraag ik me toch af wat dit hier doet?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:46 schreef Tjahzi het volgende:
Waterintoxicatie
Ga naar: navigatie, zoek
Waterintoxicatie of watervergiftiging ontstaat wanneer een teveel aan water en te weinig elektrolyten worden ingenomen.
De elektrolytenconcentratie van het extracellulaire vocht neemt dan te lage waarden aan, met als gevolg dat er teveel water de cellen binnendringt (osmose) of dat er te veel kalium de cellen verlaat (diffusie).
[bewerk]
Oorzaken
Bij zuigelingen met diarree bestaat het gevaar voor een waterintoxicatie wanneer zij worden behandeld met wateroplossingen waarin te weinig elektrolyten zitten.
Meestal echter komt waterintoxicatie voor bij psychiatrische patiënten die de neiging hebben om abnormaal grote hoeveelheden water te drinken (bijvoorbeeld sommige anorexia nervosa patiënten).
[bewerk]
Gevolgen
De gevolgen zijn spierkrampen, een verlaagde bloeddruk en een gevoel van slapte. In een verder stadium kan het leiden tot een coma en zelfs tot de dood doordat de ademhaling onderdrukt wordt en uiteindelijk stilvalt.
En ik dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:51 schreef tong80 het volgende:
Stanley is briljant de beste leerling van de klas, Asamiodidinges ook
Maar ik lig in een deuk
Als het bij 1 hand blijft....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]Ik ben niet homofoob hoor. 26/8 bij een hand houden?
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:51 schreef DeSiever het volgende:
Is het punt al uitgedeeld?
Als ik het goed begrijp geldt dit bij extreme warmte zoals de afgelopen tijd wel voor veel meer mensen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga wel een nieuwe vraag maken.
Het komt er inderdaad op neer dat de concentratie natrium(wat dus in zout zit) te laag wordt (osmose).
De groepen: topsporters en babies met diarree.
Die verliezen veel vocht met zout erin. Veel drinken hersteld dan wel je vochtniveau maar niet je natrium niveau.
Epileptische aanvallen en zelfs de dood kunnen ervan het gevolg zijn.
Een normaal persoon hoeft zich natuurlijk geen zorgen te maken hierover
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:49 schreef Tjahzi het volgende:
het trouwens geen google, maar wiki
maar das tog goeie antwoord?
volgende x edit ik het wel
Sorry, dat had ik niet door.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Er komt een nieuwe vraag. Er heeft zojuist iemand een complete wiki-pagina gepost
Nee..dat ben ik niet. Ik typte echter in de quick-dingusquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp geldt dit bij extreme warmte zoals de afgelopen tijd wel voor veel meer mensen?
je bent Enter-happy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |