Nu ben ik wel benieuwd hoe jouw kinderen heten, wil je dat hier delen of liever niet? Of heb ik dat gemist terwijl ik weg was omdat je het over fokkers hebt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zwijg stil. Je wil niet weten hoe sommige Fok!kers reageren op de namen van mijn kinderen.
Thanksquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oeh, jij wel. Feliciteerd[afbeelding]
Een kenner! NEMBRIONIC + 1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
Dominos pizza
Ohja, had ik nog niet eens gezien. Jij bent een oldbiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksDe helft van jouw posts en dat terwijl ik hier al veel langer rondzwerf
![]()
Waar gaat je tentamen over? Misschien kunnen we er vragen over stellenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:38 schreef Marinus het volgende:
Zo, nog even een paar vraagjes meespelen en dan naar bed, morgen tentamen
Trend: meest unieke namen voor kinderenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd hoe jouw kinderen heten, wil je dat hier delen of liever niet? Of heb ik dat gemist terwijl ik weg was omdat je het over fokkers hebt?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja, had ik nog niet eens gezien. Jij bent een oldbie![]()
Jeanny van Falcoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Trend: meest unieke namen voor kinderen
En daar staan vast nog wel meer topics van open.
Zet de drie namen achterelkaar en lees enkel de voorletters.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jeanny van Falco![]()
Waar komt de naam van je dochter vandaan? Dat herken ik niet zo gauw.
Niets mis mee lijkt mequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Trend: meest unieke namen voor kinderen
En daar staan vast nog wel meer topics van open.
Zoiets?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja...je kunt er er vanuit gaan dat er 1 heel simpel antwoord niet goed wordt gerekend
Heeft enigzins ermee te maken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat dacht je van schipbreukelingen die dorst krijgen en zich doodzuipen aan het zoute water?
70 gaat niet lukken maar je hebt wel de essentie te pakken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:42 schreef tong80 het volgende:
Water is heel slecht als je er 70 liter van binnen krijgt. #
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zoiets?
Water is slecht voor je wanneer je aan het verdrinken bent, en mensen die niet kunnen zwemmen hebben daar het meeste last van.
Maar het komt niet uit een boek, lied of film?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zet de drie namen achterelkaar en lees enkel de voorletters.
Erg goed antwoord maar niet wat ik zoek.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:43 schreef wyccie het volgende:
Als je zeewater drinkt... te veel zout. Onze nieren kunnen dat niet aan, kan het niet uitscheiden omdat het gehalte te hoog is, en je neemt dus geen gewoon water meer op, je droogt nog meer uit. Kinderen hebben er het meeste last van omdat hun nieren nog niet 'volgroeid'zijn.
90 % van het lichaam bestaat uit water.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
70 gaat niet lukken maar je hebt wel de essentie te pakken.
Dit reken ik wel goed voor het gemak.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:46 schreef Marinus het volgende:
Als je teveel water drinkt krijg je te weinig zout in je lichaam. Het zoutgehalte in je lichaam is namelijk hoger dan dat van water. In je lichaam zal door celmembramen zich een evenwicht instellen tussen het zoutgehalte in je lichaam en het zoutgehalte in het water. Als je dit dan weer uitplast neemt het zoutgehalte in je lichaam af. Als je erg veel water drinkt kan je zoutgehalte zelfs zo laag worden dat je eraan doodgaat.
Ongeveer zoiets was het, beetje slecht omschreven maar goed...
Ik ben geen held. Ben gewoon mezelf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daffo, je bent gewoon een held, klaar.
Mijn vader zegt dat hij al een hartverzakking zal krijgen als ik mijn zoon Milan noem, zoals ik graag wil. Hij vindt Björn al 'te buitenlands'.
MaJo, leuk dat je er weer bent.![]()
Ja hoor...HEEL MOOI geGOOGLEd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:46 schreef Tjahzi het volgende:
Waterintoxicatie
Ga naar: navigatie, zoek
Waterintoxicatie of watervergiftiging ontstaat wanneer een teveel aan water en te weinig elektrolyten worden ingenomen.
De elektrolytenconcentratie van het extracellulaire vocht neemt dan te lage waarden aan, met als gevolg dat er teveel water de cellen binnendringt (osmose) of dat er te veel kalium de cellen verlaat (diffusie).
[bewerk]
Oorzaken
Ja...heel mooi gegoogled
Bij zuigelingen met diarree bestaat het gevaar voor een waterintoxicatie wanneer zij worden behandeld met wateroplossingen waarin te weinig elektrolyten zitten.
Meestal echter komt waterintoxicatie voor bij psychiatrische patiënten die de neiging hebben om abnormaal grote hoeveelheden water te drinken (bijvoorbeeld sommige anorexia nervosa patiënten).
[bewerk]
Gevolgen
De gevolgen zijn spierkrampen, een verlaagde bloeddruk en een gevoel van slapte. In een verder stadium kan het leiden tot een coma en zelfs tot de dood doordat de ademhaling onderdrukt wordt en uiteindelijk stilvalt.
Lees eerst de OP en kom dan terug.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:46 schreef Tjahzi het volgende:<knip> iets uit Google ofzo <knip>
Ik draai nu Bob Mould de zanger van Husker Duquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:46 schreef Tjahzi het volgende:
Waterintoxicatie
Ga naar: navigatie, zoek
Waterintoxicatie of watervergiftiging ontstaat wanneer een teveel aan water en te weinig elektrolyten worden ingenomen.
De elektrolytenconcentratie van het extracellulaire vocht neemt dan te lage waarden aan, met als gevolg dat er teveel water de cellen binnendringt (osmose) of dat er te veel kalium de cellen verlaat (diffusie).
[bewerk]
Oorzaken
Bij zuigelingen met diarree bestaat het gevaar voor een waterintoxicatie wanneer zij worden behandeld met wateroplossingen waarin te weinig elektrolyten zitten.
Meestal echter komt waterintoxicatie voor bij psychiatrische patiënten die de neiging hebben om abnormaal grote hoeveelheden water te drinken (bijvoorbeeld sommige anorexia nervosa patiënten).
[bewerk]
Gevolgen
De gevolgen zijn spierkrampen, een verlaagde bloeddruk en een gevoel van slapte. In een verder stadium kan het leiden tot een coma en zelfs tot de dood doordat de ademhaling onderdrukt wordt en uiteindelijk stilvalt.
Had je inderdaad eerder moeten doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Erg goed antwoord maar niet wat ik zoek.
Ter verduidelijking (had ik eerder moeten doen wellicht): ik heb het hier over VERS, ZOET water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |