Nee, alleen bij een zebrapad moet je de mensen voor laten gaan. Dit is een oversteekplaats waarbij de lopende mensen zelf moeten uitkijken ipv het verkeer wat op de oversteekplaats afkomtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:52 schreef Me_Wesley het volgende:
Descendant heeft gelijk
Ik had ook nog een vraagje, wat ik niet in mijn boek vind. Je hebt ook voetgangersoversteekplaatsen die zegmaar met 2 onderbroken lijnen zijn aangegeven (dus geen zebrapad). Moet je hier de voetgangers ook voor laten gaan?

ik heb dat ook!! Ik moet volgende keer ook staatsexamen gaan doen...dacht dat dat juist was voor mensen die zenuwachtig zijn???quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:46 schreef saar87 het volgende:
God! ik moet vanmiddag voor de 2e keer staatsexamen doen....ik ga echt dood van de zenuwen, volgens mij ga ik het nooit halen....pff hebben jullie nog tips voor me?? Het stomme is dat ik echt zeker weet dat ik kan rijden (heb al 3 verschillen instructeurs gehad die dat allemaal bevestigen) maar ik benb gewoon té nerveus op dat moment...

quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:41 schreef Lentje het volgende:
Gezakt...
"Je reed niet vlot genoeg weg..." was de reden. Dat zei hij bij het examen een keer VOORdat ik een weg rechts kon inkijken, mij is toch altijd geleerd dat ik een weg in moet kunnen kijken voordat ik weer wegrij. Daarnaast reed ik gewoon relax weg zeg maar, snel doorschakelen etc. Alleen als er niemand achter me zat. Wat een kutzooi.
quote:
En jullie allebei hartelijk gefeliciteerd!quote:

Hoop het ook voor je hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:28 schreef Lula het volgende:
Wat heerlijk voor je zeg! Gefeliciteerd!!
Ik hoop dat ik dat vanmiddag ook kan zeggen. Ik zit hier nou al vanaf april mee te lurken en het is nu wel eens mooi geweest

Ja, de eerder genoemde site hier met 10 proefexamens bevatte enkele vragen die niet helemaal correct waren naar mijn inziens, en ook die van mijn rij instructeur.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:07 schreef PauldeMunnik het volgende:
Over drie uur een 3-uur-durige-les en morgen mn theorie. Heeft iemand goede tips voor testjes op internet waar je je kan voorbereiden?

Achterop staat een letter bij de fout die je had, daaraan kan je een beetje afleiden wat je fout hebt gedaanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:38 schreef Haushofer het volgende:
Theorie is binnen, viel me reuze mee1 fout, alleen ben ik nou wel benieuwd welke dat was
En de geslaagden heel erg gefeliciteerd natuurlijk

Dat wou ik ook net zeggen !quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:50 schreef ivetje het volgende:
[..]
Achterop staat een letter bij de fout die je had, daaraan kan je een beetje afleiden wat je fout hebt gedaan

Dat is wel lekker dan. Wij thuis hebben een benzine, dus dat gaat problemen opleverenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:20 schreef ivetje het volgende:
Ik ook btwEen diesel, ben daar wel blij mee want die hebben we zelf ook 1 dus strax geen problemen dat het ineens een stuk moeilijker gaat ofzo

Joh, bij les 4 moet je nog niet gaan hopen dat alles goed gaat...doet het toch nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:30 schreef Londemanmp het volgende:
Straks weer les 4 is hoop dat alles nu wel een keer goedgaat.
Na het lessen volgt er weer een update aan mijn kant.

Zojuist mijn 4e les gehad, er ging weer lekker veel fout....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:36 schreef ivetje het volgende:
[..]
Joh, bij les 4 moet je nog niet gaan hopen dat alles goed gaat...doet het toch nietZit nu bij les 28 en ik ga nu hopen dat ik alles goed doe, en nog gaat het kijken mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |