Jammer Ms_Furious.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:32 schreef Ms_Furious het volgende:
Vanochtend om 9 uur voor de 4e keer praktijkexamen gedaan. Nu mag ik naar het BNOR, ben wéér gezakt. Volgens mij is Rotterdam echt een van de kutste plekken in NL om af te rijden, gezien de aankomende BNOR examens voor Izzypizzy, Jorien en mij....
Ik had goed gereden zei ze, maar ik moet nog iets beter kijken, observeren en nacontrole enz. Ze vond ook dat ik een inhaalmanouvre niet helemaal netjes afmaakte. Sja... ik kan alleen zeggen dat ik ontzettend baal en dat het eigenlijk niet zo nodig meer hoeft, ik kan echt niet meer tegen die examenstress.![]()
Ik heb ook erg last van examenstress idd, maar ik slik er al medicijnen voor van de dokter (propanolol). Ik heb nu al twee keer daarmee gereden en in principe hielpen ze goed. Ik ben rustig doe mijn handelingen maar blijkbaar nog steeds niet goed genoeg na bijna anderhalf jaar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:46 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Jammer Ms_Furious.
Zoals een paar posts geleden te lezen was heb ik vanmorgen wel mijn rijbewijs gehaald (ook in Rotterdam) maar heb ik ook nogal last gehad van examenstress. Durfde vanmorgen niet eens me boterham op te eten, was bang dat hij er weer net zo hard uit zou komen. Maar dit kwam ook door omstandigheden met de leswagen.
Want voordat ik te horen kreeg dat de leswagen defect was, was ik de kalme zelf. Ik heb namelijk als advies gekregen valeriaan druppeltjes te nemen tegen nervositeit en deze hebben dan ook zeker heel veel geholpen.
Ik zal wel alvast zeggen dat het een homeopatisch middel is dus aan jou de keus om wat van me verhaal te geloven.
Al met al heeft het geen bijwerkingen (je wordt er niet suf van of dergelijken) en bovendien was het ook nog eens niet duur bij het reformhuis(iets van 2 euro voor een flesje waar je voor weken genoeg aan heb)
Ik zou dus zeggen probeer het gewoon voor je BNOR examen, ook al helpt het niet je verliest er niets mee.
183 per keer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoeveel zijn jullie kwijt voor je praktijk examen ?
200 maar is motor, die meuk is altijd wat duurder ivm 2 voertuigen enzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoeveel zijn jullie kwijt voor je praktijk examen ?
Ze was mee met mijn rijles. Maar af en toe rij ik ook wel eens in haar auto hier door de buurt. Maar ja ik woon in het altijd rustige Groningen en we gaan echt niet door de binnenstad. Alleen rustige weggetjes. Het is misschien niet goed te keuren maar het scheelt me wel 40 euro per uur. Doe het allleen om dat kijken e.d in mijn kop te stampen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:21 schreef ivetje het volgende:
En aaipod, lees ik het nu goed dat je de weg bent opgegaan zonder rijbewijs of was die vriendin mee met jou les?? Overigens denkt iedereen altijd van zichzelf dat ze goed kunnen rijden. Denk ik inmiddels ook, maar als ik les heb merk ik toch echt wel dat ik nog een aantal puntjes op de i moet zetten om inderdaad ook goed te rijden
Je hebt toch ook diesel motorenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
200 maar is motor, die meuk is altijd wat duurder ivm 2 voertuigen enzo![]()
1 ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:05 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Je hebt toch ook diesel motoren?
Ben het hiermee eens, hele domme actie vind ik dat ook al is het op een rustige weg etc. Als je gepakt wordt kan je je rijbewijs wel op je buik schrijven de komende paar jaar. Daarnaast, je moet er niet aan denken dat je iemand aanrijdt...laat staan dat je aangereden wordt door zo iemand!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:06 schreef Robin__ het volgende:
@aaipod, domme actie waar je een hoop spijt van kan krijgen.. hoop voor je dat je daar niet achterkomt
quote:
Ik hoop dat je de politie tegenkomt. Kijken of dat ook zulke moraalridders zijnquote:
jij gaat ook als je een lease-bak met een rotvaart ziet aankomen in je spiegels, toch nog even snel met 120km/h naar de linkerbaan, want hij mag toch niet harder dan 120?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:31 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nee, dat heet gewoon je aan de wet houden
Ja idd, dat zou ik doen ja!! Je mag nou eenmaal maar 120, als ik iemand in moet halen en ik kan er nog makkelijk voor zou ik dat doen ja. Ik hoef toch zeker geen rekening te gaan houden met alle mensen die zich niet aan de regels houden??quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef immortalsean het volgende:
[..]
jij gaat ook als je een lease-bak met een rotvaart ziet aankomen in je spiegels, toch nog even snel met 120km/h naar de linkerbaan, want hij mag toch niet harder dan 120?
vieze naaistreken.
Is idd een misdrijf, je bent niet verzekerd of wat dan ook...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:27 schreef Me_Wesley het volgende:
En daarbij vind ik het wel een verschil of je 140 rijdt op de snelweg of zonder rijbewijs rondrijdt
Volgens mij is rijden zonder rijbewijs zelfs een misdrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |