Snel volposten dan maar he?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:28 schreef lipje het volgende:
als het maar aanstaande zaterdag weer opgeruimd is. PS is 1123 kg chocolade niet actueler?
quote:
he hoe was de verjaardag?quote:
ik doe mijn bestquote:
of voor Baraquote:
goed hèquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
lipje, je kunt ook overdrijven he?
ik geef het toetsenbord over aan mn lief, tot morgen SC-vriendjes![]()
ja gezellig maar ben helemaal helemaal naar de klote dat welquote:
ja leuk jaquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:12 schreef ook_gek het volgende:
ik ga poging tot slapen doen
Heuh?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:09 schreef lipje het volgende:
1 bara, 1 ijsmeis en 4 babies?
neu gewoon meligquote:
prik je ?quote:
Doe wat je beloofdquote:
Waarom dat nou weer?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:17 schreef BaraCuda het volgende:
Als jij op me kamer was geweest had ik je misschien ook wel voor mug aangezien![]()
*pets* met de veronica gids
dus als Bara je doodslaat zit er allemaal bloed aan de muur?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Af en toe.
Maar meestal laat ik het prikken aan de mannen over.
Nou, misschien wel hè.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:19 schreef lipje het volgende:
[..]
dus als Bara je doodslaat zit er allemaal bloed aan de muur?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:19 schreef lipje het volgende:
[..]
dus als Bara je doodslaat zit er allemaal bloed aan de muur?
Neequote:Op maandag 7 augustus 2006 23:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen ideewas het zelfs niet een beetje grappig?
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wil ijsmeis helemaal niet dood slaan
![]()
Ben weer terug in dit kl*te land ja. En wat is het weer hier weer k*tquote:
Top, heeft je auto het goed gehouden?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:28 schreef M5 het volgende:
[..]
Ben weer terug in dit kl*te land ja. En wat is het weer hier weer k*t [afbeelding]
Vakantie was wel top! Mooi weer, mooie steden gezien, nog aan de conditie gewerkt, lekker gegeten, mooie vrouwen & auto's gezien....
Ik ga maar weer terug denk ik
Niet met mijn auto geweest, maar die van m'n broer (ook wel 'n lekker karretje Ibiza 130pk TDIquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Top, heeft je auto het goed gehouden?![]()
Ik wilde meequote:Op maandag 7 augustus 2006 23:33 schreef lipje het volgende:
vier dagen scandinavië is goed voor je km-vreter
http://forum.fok.nl/topic/895309/1/25#40591479quote:
Mafze.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:36 schreef M5 het volgende:
maar ik ga maffenvoor het eerst sinds de vakantie niet meer op 'n luchtbed maar in m'n eigen bedje
en die fries wat net een minuutje wegquote:
Altijd hetzelfde met die friezenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:38 schreef lipje het volgende:
[..]
en die fries wat net een minuutje weg
Eigenlijk doe ik dat best vaak iddquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk om de *pets*![]()
Aangezien jij dat 5x per dag bij mij doet![]()
*pets* stoute ijsmeisquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eigenlijk doe ik dat best vaak idd. Bij iedereen overigens.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss.
*schopt lipje tussen zijn benen*
Ander keertje Bara, ander keertje.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee die delen dienen met liefde behandeld te worden![]()
Morgen 7 uur?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ander keertje Bara, ander keertje.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, dat kan nog net even snel vóór werktijd. Ben je deze keer wél op tijd?!
quote:
lekker geslapen?quote:
ik zweer het je.... het is die active darm flora van vivit ofzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:09 schreef lipje het volgende:
aaaaargh too much information in the early morning
niet naar de bekende weg vragenquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:13 schreef ijsmeis het volgende:
Aaaaaaah, ik heb geen zin!
sjoewequote:
Vrouwtje moest aan het werk en ik zo naar Vlielandquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:32 schreef vlad het volgende:
[..]
sjoewe![]()
weer vroeg onder de mensen jij![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vrouwtje moest aan het werk en ik zo naar Vlieland
Maar ze was wel mee naar Utreg gekomen
oi oi oi het wordt serieusquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:44 schreef Sjoewe het volgende:
Het weer is ruk, ik heb helemaal geen zin om te reizen en heel lam worden en wijven versieren wordt 'm ook niet meer
Whehe nee, ik zet het gewoon een beetje dik aan. Maar ik ben gewoon amper thuis geweest de afgelopen weken, dat ik even over de drempel heen moet. En het feit dat het nu koud en nat op dat eiland is helpt gewoon niet zo heel ergquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:48 schreef vlad het volgende:
[..]
oi oi oi het wordt serieusvoor je het weet doe je alles met de vriendin en niets meer met je vrienden
![]()
heeft zij eigenlijk al vakantie gehad? of kunnen jullie ook nog samen?
erg is dat hè...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:48 schreef vlad het volgende:
[..]
oi oi oi het wordt serieusvoor je het weet doe je alles met de vriendin en niets meer met je vrienden
![]()
heeft zij eigenlijk al vakantie gehad? of kunnen jullie ook nog samen?
been there, done thatquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
erg is dat hè...
dan is het ook weer helemaal tof als je na 5 jaar weer eens lam met je vrinden ergens bent
lowlandsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe nee, ik zet het gewoon een beetje dik aan. Maar ik ben gewoon amper thuis geweest de afgelopen weken, dat ik even over de drempel heen moet. En het feit dat het nu koud en nat op dat eiland is helpt gewoon niet zo heel erg![]()
Ik ga trouwens met m'n homies lekker naar Lowlands.
nee ik wil ook niet ruilen hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:04 schreef vlad het volgende:
[..]
been there, done thatna 5 jaar ben je weer jaloers op zulke fratsen als sjoewe nu heeft
![]()
al zou ik nu niet mijn din ervoor in willen ruilen hoor![]()
18, 19, 20 augustus. Pennywise, Urban Dance Squadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:05 schreef vlad het volgende:
[..]
lowlandsaantal leuke namen dit jaar. pennywise
![]()
is tegenwoordig het een na laatste weekend van aug. toch?![]()
leuk leuk leukquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
18, 19, 20 augustus. Pennywise, Urban Dance Squad, Fun Lovin Criminals
![]()
CKY maakt muziek?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:24 schreef Sjoewe het volgende:
En verder Artic Monkeys, Muse, lekker veel drum n bass, Danko Jones, Massive Attack, Iggy & the Stooges, CKY (Jackass band
), Lostprophets, Mastodon, Panic! at the disco, en een hele zooi DJ's waar ik naar uitkijk
Ik kom mn tijd wel door, enige vereiste: ZON!!!!!
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:29 schreef Xtreem het volgende:
mogguh
Ik was bijna gedwongen om mee te gaan naar Lowlands
Maar dat weekend ga ik waterskieen/wakeboarden..... Moeilijke keuze
Ja HIM speelt ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:30 schreef vlad het volgende:
[..]
CKY maakt muziek?weet wel dat bam behoorlijk overweg kan met instrumenten, maar had niet verwacht dat ze concerten gaven.
Dan zal HIM ook wel weer optreden, of niet?![]()
en muse vind ik persoonlijk niet zo bijzonder meer. dat nieuwe nummer van ze vind ik niet echt interessant![]()
Hadden we kunnen debatteren op het Coolpolitics-podium, gemiste kansquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:29 schreef Xtreem het volgende:
mogguh
Ik was bijna gedwongen om mee te gaan naar Lowlands
Maar dat weekend ga ik waterskieen/wakeboarden..... Moeilijke keuze
beetje NOFX style dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja HIM speelt ookEn CKY is de band van de broer van Bam. Echte nietszeggende prutpunk, maar aangezien het in NL is en HIM ook speelt, verwacht ik eigenlijk wel de hele crew meekomt ja
battle: sjoewe vs extreemquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hadden we kunnen debatteren op het Coolpolitics-podium, gemiste kans![]()
Hmm... Ik meen me iets te herinneren over jouw verledenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hadden we kunnen debatteren op het Coolpolitics-podium, gemiste kans![]()
mietjesmetalquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:34 schreef vlad het volgende:
[..]
beetje NOFX style dan?![]()
HIM is coolik heb zelfs even met die zanger gesproken in Toronto
![]()
quote:
Whehe, ok ok dan doen we het wel een keer over een biertjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hmm... Ik meen me iets te herinneren over jouw verleden
Laten we dat dan maar even niet doen.
Mezelf voor lul zetten: Okay.
Mezelf voor 2000 man voor lul zetten: niet Okay.
oe, zal ik dan toch maar gaan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
18, 19, 20 augustus. Pennywise, Urban Dance Squad, Fun Lovin Criminals
![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, ok ok dan doen we het wel een keer over een biertje
Hij moet het niet in dat topic doen, maar hij heeft wel een punt.quote:
Begin er niet overquote:
zie je het nog wel allemaal zitten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Begin er niet over
Gisteren wel nog de kapstok en 2 kastjes geverfd.
Mn vriend vanmorgen aan't werk gezet.
Straks zijn de leidingen van de verwarmingen ook zilver en hopelijk begint hij nog aan de trap.
led zeppelinquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik wil naar Led Zeppelin en Jimi Hendrix, maar die spelen niet meer, geloof ik
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik wil naar Led Zeppelin en Jimi Hendrix, maar die spelen niet meer, geloof ik
ja dat wel hoorquote:
Die stefan post alleen maar leuke rechtuit filmpjesquote:
er zijn ook snelle Supras die hard door de bocht gaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die stefan post alleen maar leuke rechtuit filmpjes
zodra zo'n 1000pk supra een bocht door moet is het huilen met de pet op
Maakt het spannend: fake een epileptische aanvalquote:
dat doet diegene naast me al bijnaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maakt het spannend: fake een epileptische aanval
Ik zou toch wel een porsche gt3 kiezen boven een 1000pk supra hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
er zijn ook snelle Supras die hard door de bocht gaan.
Stefan begint zichzelf alleen een beetje voor lul te zetten en het begint erg eentonig te worden
911 is in mijn ogen wel een zielige auto
Nou, dan is het toch al niet meer saai?quote:
hij zet het alleen niet door, flauw hequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nou, dan is het toch al niet meer saai?
Help 'm een handjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij zet het alleen niet door, flauw he![]()
dat mag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zou toch wel een porsche gt3 kiezen boven een 1000pk supra hoor
Ben jij die training aan het geven of hoe zit het?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:33 schreef BoJo het volgende:
hij zegt gisteren een pizza met veelste veel pepperoni gegeten... hij is ook nog een papzak... dus eigenlijk best interessant![]()
nee, ik zit tegenover de trainerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben jij die training aan het geven of hoe zit het?
Liever een Alfa 33 1.4?quote:
tsk tsk tsk tsk en dan nog niet opletten...quote:
http://www.audiofuhrer.de/404.htmquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Geef mij maar een prachtige 404
Belgisch accentquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben alleen wel benieuwd hoe ik ooit op Vlieland ga geraken als die gasten hun telefoons niet opnemen
het is saaiquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
tsk tsk tsk tsk en dan nog niet opletten...
Ze zouden jouw soort moeten ontslaan
waarom?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:01 schreef BaraCuda het volgende:
Blerg moet eigenlijk naar de vuilstort![]()
delen van z'n vriendin wegbrengenquote:
berg afgewerkte benzine, berg afgewerkte accu's allemaal van me kartquote:
hij komt voorbij?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:08 schreef BaraCuda het volgende:
tering eh zoontje van de buurman komt op grasveld hier achter voorbij![]()
dat manneke is net 8 a 10 ofzo![]()
Kerel... Dat mag niet in de grijze, dat staat er loeigroot op. Ik zou het in de groene kiepenquote:
Ja de groene is beter inderdaad, allemaal plantaardig die accu en benzeen shitquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kerel... Dat mag niet in de grijze, dat staat er loeigroot op. Ik zou het in de groene kiepen
He, olie is een natuurproductquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja de groene is beter inderdaad, allemaal plantaardig die accu en benzeen shit
juistquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, olie is een natuurproduct
En die accu: niet zeiken over details
Accuzuur is ook een natuurproductquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, olie is een natuurproduct
En die accu: niet zeiken over details
Hup, in de groene dan!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Accuzuur is ook een natuurproduct
Accountingquote:
Misschien komt ie wel een leuke meis tegen onderwegquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja dat doe ik wel, maak je geen zorgen.
Bara gaat echter naar de stort daarvoor
zo'n lekkere dame die op de stort werktquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Misschien komt ie wel een leuke meis tegen onderweg
Zou je denken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Misschien komt ie wel een leuke meis tegen onderweg
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:26 schreef vlad het volgende:
[..]
daar werken vrouwen die meer man zijn dan ikbreder, sterker en die zich vaker moeten scheren
![]()
ik ook niet meer, is niet goed voor m'n egoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik kom daar gelukkig nooit
Ik kwam D.Rose tegen onderweg naar vakantiequote:
2x per jaar scheren is voor vrouwen vrij normaal hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:26 schreef vlad het volgende:
[..]
zo'n lekkere dame die op de stort werkt![]()
daar werken vrouwen die meer man zijn dan ikbreder, sterker en die zich vaker moeten scheren
![]()
Nog wel een leuke vakantie gehad?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik kwam D.Rose tegen onderweg naar vakantieDat is bijna hetzelfde
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:31 schreef Sjoewe het volgende:
Vriend van me heeft ook een jaar als vuilnisman gewerkt
Vond 'ie leuk..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:33 schreef Sjoewe het volgende:
1x per 24 uur is voor mij al krap
Al passen stoppels natuurlijk prima bij mijn linkse werkschuwe en ongeinteresseerde houding jegens de maatschappij
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:40 schreef Sjoewe het volgende:
De kids van Vinea dachten dat ik 28 was
dat doet ze ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als die geile vrouw van 26 dat nou ook dacht
Ik vergat te vermelden dat hij op een zeer luxe traktor aan het rijden isquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hij komt voorbij?
je kan meestal wel lopen als je 8 of 10 bent
Ik ben een toyboyquote:
Me pa had alles al in me kofferbak genaaitquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja dat doe ik wel, maak je geen zorgen.
Bara gaat echter naar de stort daarvoor
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
Hee, mijn eigen kruikenzeikerdje is ook 24
Werkt hierquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
studeert ze nog? of waar werkt ze?
Klinkt interessant, zal m'n zus 'ns tippen zij zoekt werk in die hoekquote:
Nou ik ben wel een beetje over mn Tilburg-fobie heenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Klinkt interessant, zal m'n zus 'ns tippen zij zoekt werk in die hoek
Maar ik ken haar in ieder geval niet
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou ik ben wel een beetje over mn Tilburg-fobie heen
We zijn naar 013 geweest, naar Loos en dat was puik
Precies. Grachten zorgen alleen maar voor ongelukken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:46 schreef Sjoewe het volgende:
Nee mooi is anders idd
Maar goed geen vallende trappen enzo
Ja, en een mooi betonnen winkcentrum eroverquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Precies. Grachten zorgen alleen maar voor ongelukken.Volbaggeren die zooi, en snelweg van maken!
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, en een mooi betonnen winkcentrum erover
Ooh kut dat hebben we hier al eens gedaan
Leuk eh, naar Utrecht me de autoquote:
have funquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Leuk eh, naar Utrecht me de auto
Ik ga maar eens richting Vlieland![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:
sloop vast wel, en anders misschien een autoschade herstel bedrijfquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wel een origineel idee
Weet iemand trouwens waar je een fatsoenlijke autostoel op de kop kunt tikken (om te bouwen a la JC in Top Gear met die budget Porsches??)
Sloop is wel een goede, al heb ik daar nog steeds het beeld dat het alleen maar 20 jaar oude Kadetjes / Golfjes zijn die daar liggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:04 schreef vlad het volgende:
[..]
sloop vast wel, en anders misschien een autoschade herstel bedrijf![]()
garages ook wel (met namen bedrijfswagen garages, omdat auto's weleens aangepast worden)
en een carrosseriebouwer wil ook wel lukken denk ik![]()
je moet even de goede uitzoeken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sloop is wel een goede, al heb ik daar nog steeds het beeld dat het alleen maar 20 jaar oude Kadetjes / Golfjes zijn die daar liggen
er zijn sloperijen die alleen 1 merk hebben. Zo is er een voor alleen fiat, alfa en lancia.quote:
Die voor Renault zit vlak bij Heerenveenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:25 schreef vlad het volgende:
[..]
er zijn sloperijen die alleen 1 merk hebben. Zo is er een voor alleen fiat, alfa en lancia.
En die zijn er ook voor andere merken![]()
dat is een stuk van nederland waar ik niet bekend benquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die voor Renault zit vlak bij Heerenveen
Mogge
Met de boot, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben alleen wel benieuwd hoe ik ooit op Vlieland ga geraken als die gasten hun telefoons niet opnemen
hoiquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:28 schreef M5 het volgende:
[..]
Ben weer terug in dit kl*te land ja. En wat is het weer hier weer k*t
Vakantie was wel top! Mooi weer, mooie steden gezien, nog aan de conditie gewerkt, lekker gegeten, mooie vrouwen & auto's gezien....
Ik ga maar weer terug denk ik
hehequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:34 schreef BaraCuda het volgende:
Kut eh m'n rechter voet is laatste tijd wel zwaar
1 op 8.4![]()
wat een kutzooiquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:37 schreef ThaFreak het volgende:
helemaal zat is op werk![]()
gaan ze verdomme mijn klanten overnemen terwijl IK op vakantie ben en terwijl ze weten dat IK er na mijn vakantie daar afspraken mee had![]()
verknallen ze daardoor 2 klanten omdat ze niet weten wat er speelt en krijg ik daar de schuld van![]()
"ja we hadden je nog geprobeerd te bellen" terwijl me werk tel gewoon op kantoor lag en ze ervan wisten![]()
ondertussen bijgelezen inderdaadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:35 schreef M5 het volgende:
[..]
hoiwas gisteravond al terug. niet terug gelezen?
en:
[..]
Als m'n broer z'n corsaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:36 schreef M5 het volgende:
[..]
heheik had vandaag ook 'n tankje gevuld 1 op 7.7
maar de laatste km's waren met een nieuw K&N filter, dus ietsjes meer gas dan gebruikelijk
geen mailtjes gehad, niets gezien tenminstequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat een kutzooi
Hoe staat het met je mailbox? krijg je de ringmeetmailtjes binnen, of moet ik die ff naar karbo copypasten?
@vlad: Finlân Boppe! (Finse muziek)
heheh.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als m'n broer z'n corsaniet verkocht krijgt houd ik fijn de t5 en laat ik hem chippen
![]()
dan zal het verbruik nog wel erger worden
Dat is genaaidquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:37 schreef ThaFreak het volgende:
helemaal zat is op werk![]()
gaan ze verdomme mijn klanten overnemen terwijl IK op vakantie ben en terwijl ze weten dat IK er na mijn vakantie daar afspraken mee had![]()
verknallen ze daardoor 2 klanten omdat ze niet weten wat er speelt en krijg ik daar de schuld van![]()
"ja we hadden je nog geprobeerd te bellen" terwijl me werk tel gewoon op kantoor lag en ze ervan wisten![]()
voor pon zelf, verkoop buitendienst voor audiquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat is genaaid
misschien een stomme vraag, maar waar werk je nou dan?! nog voor VAG?
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
voor pon zelf, verkoop buitendienst voor audi
gezichtsverlies voor mij....want ik wordt er dus voor aangekekenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Maar toch jammer van die afspraken
Moet toch wel goed te breien zijn op een of andere manier?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gezichtsverlies voor mij....want ik wordt er dus voor aangekeken
+ mijn streven voor dit boekjaar compleet naar de tiefus![]()
Je hebt geen privé-tweakert met gouden handjes?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:19 schreef M5 het volgende:
shit.. ben echt heul veel kwijt van die kapotte hdding is gewoon versleten. trilt als een gek zodra ik hem gebruik
.
ik moet iemand hebben die data kan redden van een hd die zelf niet meer kan lezen/schrijven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt geen privé-tweakert met gouden handjes?
mr. kratjebierhosting kan datquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:22 schreef M5 het volgende:
[..]
ik moet iemand hebben die data kan redden van een hd die zelf niet meer kan lezen/schrijven.die ken ik niet nee..
Wat voor merk is dat kreng?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:22 schreef M5 het volgende:
[..]
ik moet iemand hebben die data kan redden van een hd die zelf niet meer kan lezen/schrijven.die ken ik niet nee..
mja, 't zijn hoofdzakelijk gedowloade dingen die ik verloren ben, prive gegevens enzo heb ik nog min of meer kunnen redden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mr. kratjebierhosting kan datMaar das wat ver om voor langs te komen....
Het is een IBM Deskstar 40 GB 7200rpm.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat voor merk is dat kreng?
Ik heb zelf namelijk 2 maxtors gekocht en ik vertrouw die dingen voor geen meter
Veel te veel herrie en veel te traag.
Heb zelfs me oude super stille HD terug gezet om snachts te kunnen downloaden
ik heb er in een jaar tijd ook twee maxtors doorgheen gejastquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat voor merk is dat kreng?
Ik heb zelf namelijk 2 maxtors gekocht en ik vertrouw die dingen voor geen meter
Veel te veel herrie en veel te traag.
Heb zelfs me oude super stille HD terug gezet om snachts te kunnen downloaden
Seagate barracuda gebruik ik nu dus als download schijf, ding is al 5 a 6 jaar oud en werkt perfect.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:40 schreef M5 het volgende:
[..]
mja, 't zijn hoofdzakelijk gedowloade dingen die ik verloren ben, prive gegevens enzo heb ik nog min of meer kunnen redden.
[..]
Het is een IBM Deskstar 40 GB 7200rpm.
is al eens eerder zo'n ding van overleden bij mij. 'n 60 GB versie.
Nu een Seagate ding gekocht.. kijken hoe lang dat het houd..
die seagate is idd lekker stil.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Seagate barracuda gebruik ik nu dus als download schijf, ding is al 5 a 6 jaar oud en werkt perfect.
Nooit meer maxtorvoor mij.
quote:
dat is momenteel hun probleem even, heb de rest van de week vrij genomen en laat ze maar eerst met een oplossing komenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Moet toch wel goed te breien zijn op een of andere manier?![]()
ik dacht ' onthoofd' te lezenquote:
Goed zo. Eerst het hoofd openmaken, info er in duwen en dan het hoofd weer dicht maken en terug schroevenquote:
overhoord.... niet uitgehoord of uitgewoond of onthoofd ofzo...quote:
"nee pa, ik kan hem wel aan, hij is veel kleiner dan ik, echt waar. als hij vervelend word sla ik hem zo knock-out"quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:24 schreef ijsmeis het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk wel uitgehoord.
Maar ik heb niks uitgespookt, ik heb alleen gezegd dat ik naar Hugo ging ga.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:24 schreef BoJo het volgende:
die IBM schijven zijn echt bagger.. heb er hiet ook 1 liggen die als ik hem aansluit 115 graden word![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"nee pa, ik kan hem wel aan, hij is veel kleiner dan ik, echt waar. als hij vervelend word sla ik hem zo knock-out"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |