quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:00 schreef Misstique het volgende:
ehqo!!!!!!!
Litso!!!!!!!
Misstique!!!
Nee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:02 schreef Misstique het volgende:
Heb ik nog zaken gemist hier de afgelopen 2,5 week?
Fill me in please..
Geen roddels? Geen bitchfights? Geen seks?quote:
Een groet uit medelijden, om niet compleet genegeerd te zijn. Dank je, dank je.quote:
Niet zover ik weet maar ik heb niet erg veel gepost ook, de afgelopen tijd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen roddels? Geen bitchfights? Geen seks?![]()
Ja. Typisch weer. Zelfs het feit dat ik tieten heb helpt me niet. Mannen worden boven mij verkozen, door hetero mannen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:05 schreef ehqo het volgende:
Ik heb alleen getongzoend met j. en in het decolleté van Litso gefluimd terwijl ik met rekenmachines naar c_c gooide.
Het gaat hier wel over j.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:06 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Ja. Typisch weer. Zelfs het feit dat ik tieten heb helpt me niet. Mannen worden boven mij verkozen, door hetero mannen.
*knuffelt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:06 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Huuuuuuuu.
Houd je mond en ga met je hechtingen spelen, jankwijf.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:06 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Huuuuuuuu.
Een händigchique meet met Chowi, Stofje en Q.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:02 schreef Misstique het volgende:
Heb ik nog zaken gemist hier de afgelopen 2,5 week?
Fill me in please..
Ja ok, je hebt gelijk. Als het om j. gaat valt de kwestie over geaardheid weg. Man, vrouw, flora, fauna. Alles ligt aan zijn voeten.quote:
Is het betreffende knobbeltje nog ergens op sterk water, als souvenir?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Houd je mond en ga met je hechtingen spelen, jankwijf.
Vergeet jezelf niet!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Een händigchique meet met Chowi, Stofje en Q.
Knobbeltje? Ze dachten eerst dat het een jongetje was!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Is het betreffende knobbeltje nog ergens op sterk water, als souvenir?
Heb ik in mijn portemonnee, ze wilde geen pasfoto geven.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Is het betreffende knobbeltje nog ergens op sterk water, als souvenir?
Jou ga ik nooit meeten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Knobbeltje? Ze dachten eerst dat het een jongetje was!
Hij staat in m'n kast, naast mijn verzameling testikels.
Details graag.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
prille liefde
Vanaf nu dus.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:10 schreef ehqo het volgende:
Ik ga in bad.
Tof!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Een händigchique meet met Chowi, Stofje en Q.
Foto's!quote:
Dat zou op zich best dom zijn, he.quote:
En zo ben je niet, inderdaad.quote:
Euhm... help me even?quote:
Beaamt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben haske lief en aaibaar.
Thanks darling.quote:
Jullie hebben nu officieel vuhkering?quote:
You're welcome, sweetheart.quote:
Het staat zelfs op papier.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jullie hebben nu officieel vuhkering?
Je hebt hem een contract laten ondertekenen?quote:
Hey Chowibabyquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:26 schreef Chowi het volgende:
Oh! Misstique, hooi trouwens.
Goed idee!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt hem een contract laten ondertekenen?
That's cool, Pumpkintits*quote:
Ik wil een samenvatting van jouw vakantie. Niet te lang, trouwens. Want hele lappen tekst kan ik nu niet aan. Maar gewoon, hoe het was en de bijzonderheden enzo. Ik ben geïnteresseerd.quote:
Pumpkintits.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:29 schreef JDude het volgende:
[..]
That's cool, Pumpkintits*
*Ja, die heb ik gejat uit Not another teen movie
Speciaal voor jou bewaard.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:30 schreef Chowi het volgende:
Pumpkintits.. Die heb ik werkelijkwaar nog nooit gehoord.
Het was buitengewoon tof.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil een samenvatting van jouw vakantie. Niet te lang, trouwens. Want hele lappen tekst kan ik nu niet aan. Maar gewoon, hoe het was en de bijzonderheden enzo. Ik ben geïnteresseerd.
Ah, het begint zoetsappig te worden.quote:
Té kort, dame.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:31 schreef Misstique het volgende:
Kort genoeg voor je?
We hadden een klein huisje met adembenemend uitzicht. We hebben veel gelezen en geslapen. Ow en we hebben gezeekayaked.quote:
Hm. Ik moest even zoeken naar de juiste plaatsen om de lettergrepen te scheiden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:34 schreef Misstique het volgende:
gezeekayaked.
Tof. Ik heb alleen maar boeken gelezen en ehm, bier gedronken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
We hadden een klein huisje met adembenemend uitzicht. We hebben veel gelezen en geslapen. Ow en we hebben gezeekayaked.
Is het geen prachtig woord?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm. Ik moest even zoeken naar de juiste plaatsen om de lettergrepen te scheiden.
Viaduc de Millau. Knap stukje werk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:40 schreef Misstique het volgende:
Ik heb overigens ook nog een aanvaring gehad met de Gendarmerie en we zijn over deze bruggen heen gereden:
Fransen en hun megalomane kutbruggen
De eerste 2 foto's in dat topic dus..
Heb je nog richting zee gekeken vanaf de Pont-de-Normandie? Ja? Zag je een grote containerhaven aan de rechterkant? Ja? Die heb ik gebouwd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:40 schreef Misstique het volgende:
Ik heb overigens ook nog een aanvaring gehad met de Gendarmerie en we zijn over deze bruggen heen gereden:
Fransen en hun megalomane kutbruggen
De eerste 2 foto's in dat topic dus..
Die heb ik gezien ja, 2 keer zelfs.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je nog richting zee gekeken vanaf de Pont-de-Normandie? Ja? Zag je een grote containerhaven aan de rechterkant? Ja? Die heb ik gebouwd.
Je zag idd wandelaars en fietsers, maar dat is niks voor mij. Mn auto had t al moeilijk genoeg.quote:Je had trouwens ook gewoon met de fiets er overheen gekund hoor! Zelfs lopen is een optie, vlak langs de snelweg. Rare jongens, die Fransen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die heb ik gezien ja, 2 keer zelfs..
Best frappant, geeneens gescheiden fietsstroken, nee, een doorgetrokken lijn is voldoende. Viel me mee dat ze voor de wandelaars nog een stoep hebben gemaaktquote:[..]
Je zag idd wandelaars en fietsers, maar dat is niks voor mij. Mn auto had t al moeilijk genoeg..
Eigen verantwoordelijkheidquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:57 schreef Misstique het volgende:
Het is nauwelijks een stoep te noemen. Eén misstap en je ligt ernaast..
Dat maakt daar allemaal niks uit. Traktors en scooters rijden er ook.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:59 schreef JDude het volgende:
Ik heb ook eens op een Franse semi-snelweg gefietst. Verkeerde afslag genomen op de rotonde.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:59 schreef JDude het volgende:
Ik heb ook eens op een Franse semi-snelweg gefietst. Verkeerde afslag genomen op de rotonde.
Wat heb je met Litso uitgespookt?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vermink mensen.
[einde boodschap]
Ja, als de gendarmerie er een tractor van de weg haalt is de volgende dag elke fatsoenlijke weg geblokkeerd door stakende boerenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat maakt daar allemaal niks uit. Traktors en scooters rijden er ook.
Kapot gemaakt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat heb je met Litso uitgespookt?
Wat voor rare spelletjes spelen jullie?quote:
Wie-het-verst-uit-het-raam-kan-hangen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:10 schreef Misstique het volgende:
Wat voor rare spelletjes spelen jullie?
Nou, ok, puhquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:16 schreef Litso het volgende:
Oh stel je niet zo aan c_c.
Okay.quote:
Beetje laat, maar truste!quote:
Chowi, doe eens niet zo eng!quote:
Ik doe toch niets?quote:
'Okay'quote:
Verdulleme, ik moet toch laten zien dat ik aanwezig ben?quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verdulleme, ik moet toch laten zien dat ik aanwezig ben?
Je postte tegelijkertijd met mij, over het zelfde onderwerp, na een stilte van 25 minuten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:50 schreef JDude het volgende:
Chowi, doe eens niet zo eng!
Pff, en bedankt.quote:
Oh. Dat soort dingen hebben we wel vaker, is het niet?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Je postte tegelijkertijd met mij, over het zelfde onderwerp, na een stilte van 25 minuten.
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Betekent dit alweer een BeF-lotsgenoten-dinges?
Heb ik niet, kan er wel 1 maken maar heb geen tabak, heb net 1 mix gedraait zonder tabak en die moet ik dus waarschijnlijk al telkens aansteken of dor blijven sucken. Dus in een zelfgemaakte waterpijp gaat dat niet chill denk ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:06 schreef Chowi het volgende:
Okay, pc-fr34k, iedereen is weg. Waar is je waterpijp?
Ok, ik heb wel een pen en een plastic fles. Kom je even langs dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:09 schreef Chowi het volgende:
Geen probleem, ik heb tabak.
Hoe dan? De trein rijdt niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ok, ik heb wel een pen en een plastic fles. Kom je even langs dan?
Nachtnet.quote:
Oh ja die ja.quote:
Ik draai geweldig. Ik vraag ook altijd als ik zelf niet meerook of ik 'm toch mag draaienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb ik niet, kan er wel 1 maken maar heb geen tabak, heb net 1 mix gedraait zonder tabak en die moet ik dus waarschijnlijk al telkens aansteken of dor blijven sucken. Dus in een zelfgemaakte waterpijp gaat dat niet chill denk ik.
Iki moet een eker een puur pijpje kopen, en een futurola roll ding, want zelf draai ik nog steeds belabberd..
Handig! Kan ik je inhuren? Ik kan namelijk niet draaien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik draai geweldig. Ik vraag ook altijd als ik zelf niet meerook of ik 'm toch mag draaien
Ik vind het echt een kutwerk, ik kan hem niet dichtdraaien dus draai ik het vloei er helemaal omheen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik draai geweldig. Ik vraag ook altijd als ik zelf niet meerook of ik 'm toch mag draaien
Ik heb geen gaas ofzo, en het ging om een geimprviseerde waterpijp. Zo een met pen en plastic fles. Dan de blow in de pen doen. Had ik zo'n puurpijpje dan kon ik die kant eraf schroeven en vasttapen eraan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:27 schreef ehqo het volgende:
Tabak in een waterpijp?
Certification: Malaysia:18PL / USA:R / Australia:MA / Spain:18 / Argentina:16 / Finland:K-15 / Italy:T / Sweden:15 / Netherlands:12 / UK:18 / France:U / Norway:15 / Iceland:16 / Canada:18A / Singapore:R21 (cut) / Ireland:16quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:33 schreef ehqo het volgende:
Lucky Number Slevin is amusant.
Als we nog een keer komen te meeten draai ik voor jequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Handig! Kan ik je inhuren? Ik kan namelijk niet draaien.
Whehe forest gump is tof idd, was vergeten dat die ertussen staat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Run Forest run!.
Over the Hedge vond ik kut trouwens. De slechtste Dreamwork tot nu toe.
Als de meet toch om drugs gaat kunnen we net zo goed naar een UVT meet gaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Als we nog een keer komen te meeten draai ik voor je
Que?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:38 schreef Litso het volgende:
D'r zitten goede tussen ehqo.
Uhm, een klein beetje verveeltquote:In wat voor stemming ben je?
*noted.quote:Ik zou op dit moment voor Slither (slechte horror) of Freddy Got Fingered (absurde humor
) gaan.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:39 schreef Litso het volgende:
Forest Gump zuigt de ballen van een gnoe in hel.
Ik vind die stukjes zo goed waar hij op al die belangrijke momenten in de geschiedenis is, en hoe naief hij tegen dingen aankijkt. Maar die wrod het nu niet omdat ik die al vaak heb gezien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:39 schreef Litso het volgende:
Forest Gump zuigt de ballen van een gnoe in hel.
Het is z'n PI, maar anders zou ik denken dat hij het positief bedoelde.quote:
Ik had harold and kumar go to white castle ertussen moeten laten staan, maar die heb ik pas al gezien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:48 schreef Litso het volgende:
Sorry pc, ik dacht even dat ehqo die lijst postte
Cerror?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:51 schreef aids het volgende:
Bier en een terminale ziekte.
Neen, maar het is een verdomd goede imitatie, niet?quote:
Wie ben je dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:56 schreef aids het volgende:
[..]
Neen, maar het is een verdomd goede imitatie, niet?
Oh, leuk dat die ook op Fok! zit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:57 schreef aids het volgende:
Ik ben je moeder.
Toffe naam.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:57 schreef aids het volgende:
Ik ben je moeder.
Waardeer je ook E.L.O.?quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:40 schreef cerror het volgende:
Zeg pc-freak, geen clerks 2?
Die moet je gewoon zien, briljante film.
Buriljante film.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:05 schreef Litso het volgende:
[..]
! Die moet ik nog zien!!1
Daar heb ik zo lang naar uit zitten kijken
Heck, ik ga 'm nu zoeken.
Niet in filmhuizen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:19 schreef ehqo het volgende:
Ik wil 'A Scanner Darkly' zien, maar ik kan hem nergens vinden. Zelf niet in de bioscoop, of upcoming, terwijl hij al uit zou moeten zijn.
Erg matig, en daarm leuk. Best wel flauw hoe alles gebeurt. Ik vond het een beetje scary movieachtig maar dan zonder de overdreve grappen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:04 schreef Litso het volgende:
Kijkze. Laat me weten hoe Slither is, ik heb de tijd nog niet gehad 'm te kijken.
Hoewel de kans groot is dat ie op Lowlands komt
Ik slinger hem gelijk ff aan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:40 schreef cerror het volgende:
Zeg pc-freak, geen clerks 2?
Die moet je gewoon zien, briljante film.
Ik heb 'm.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:19 schreef ehqo het volgende:
Ik wil 'A Scanner Darkly' zien, maar ik kan hem nergens vinden. Zelf niet in de bioscoop, of upcoming, terwijl hij al uit zou moeten zijn.
A.Scanner.Darkly.CAM.VCD-maVenssupplieRquote:
Cams.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:41 schreef cerror het volgende:
[..]
A.Scanner.Darkly.CAM.VCD-maVenssupplieR
Over een half uur is hij binnen, aleen ga ik dan denk ik slapen.quote:
Oh. Verhip. Ja. Screeners doen afbraak aan de film, ik wil dvd-rips.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Cams.. Die Slither net was ook een cam, te irritant gewoon.
Als die er nog niet zijn is TS ook wel goed. HDTV is nog beter, maar weer zo groot.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh. Verhip. Ja. Screeners doen afbraak aan de film, ik wil dvd-rips.
Je had in het vorige deel al meedegedeelt dat je ook een nerd bent.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Zie mij meelullen met the boyz.
Klopt, klopt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je had in het vorige deel al meedegedeelt dat je ook een nerd bent.
Ik heb 4 series in hdtv.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:51 schreef clumsy_clown het volgende:
HDTV.
Welke van de twee?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:05 schreef Litso het volgende:
Verbeter jij hem of verbeter ik hem?
Ik heb heel hard m'n best gedaan om eroverheen te lezen stommerd, wijs me er nou niet op.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:05 schreef Litso het volgende:
Verbeter jij hem of verbeter ik hem?
Complete seizoenen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb heel hard m'n best gedaan om eroverheen te lezen stommerd, wijs me er nou niet op.
Oh en c., ik heb er eh, 3.
Welke precies?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Slaap lekker hansje.
c: jep, 1 seizoen per serie.
You had me at "Geen enkele die jij leuk vindt denk ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen enkele die jij leuk vindt denk ik. Gilmore Girls, Lost, en nog één.
Waar?quote:
Hier?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:52 schreef pc-fr34k het volgende:
WcZ.
Of het is een link...quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:00 schreef Chowi het volgende:
Hallo.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:58 schreef Q. het volgende:
Wat je zegt ben je zelf.
Oh ja. Sorry.quote:
Sjoooowieeee!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:00 schreef Chowi het volgende:
Hallo.
Sjeeedoeeeet!quote:
Ik herinnerde me daarstraks dat ik wakker ben geworden van m'n telefoon. Maar ik heb vanochtend pas de SMS gelezen. Kennelijk viel ik meteen weer in slaap. Raarquote:
Nou, je hebt mij anders ook wakker gesmst.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik herinnerde me daarstraks dat ik wakker ben geworden van m'n telefoon. Maar ik heb vanochtend pas de SMS gelezen. Kennelijk viel ik meteen weer in slaap. Raar.
Tjeh, ik zat toch maar wat uit het raam te staren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:20 schreef Chowi het volgende:
Nou, je hebt mij anders ook wakker gesmst.
En dan denk je, ik zal Chowi haar nachtrust maar ontnemen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Tjeh, ik zat toch maar wat uit het raam te staren.
Ik bedoelde het goed!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:23 schreef Chowi het volgende:
En dan denk je, ik zal Chowi haar nachtrust maar ontnemen?
Dan is het goed.quote:
Yayquote:
Ik heb niet erg veel onderwerpen in de aanbieding, momenteel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Yay.
Waar zullen we het nu eens over hebben?
Ook geen "bier" ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb niet erg veel onderwerpen in de aanbieding, momenteel.
Tuurlijk wel. Maar dat begint zo standaard te worden.quote:
Q. Bier. Tof.quote:
Taaa-haaa-haaan-gerines!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:43 schreef Chowi het volgende:
[i]Picture yourself in a boat on a river,
With tangerine trees and marmalade skies
Goed idee! Die ga ik luisteren.quote:
Bier is nooit standaard! Behalve als ontbijt. Standaard bier als ontbijt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar dat begint zo standaard te worden.
Jij bent echt zo schattig hè.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier is nooit standaard! Behalve als ontbijt. Standaard bier als ontbijt.
Not unlike yourself.quote:
Oh, toch iemand. Hoe is het met Chowert?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:27 schreef Chowi het volgende:
Ja, hallo!
Het gaat wel. Op zolder vond ik een speelgoedgitaartje en ik begon spontaan Yesterday te spelen en te zingen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:32 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh, toch iemand. Hoe is het met Chowert?
Beeld+audio!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat wel. Op zolder vond ik een speelgoedgitaartje en ik begon spontaan Yesterday te spelen en te zingen.
Tof.
Is dat dat nummer van Hilary Duff?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat wel. Op zolder vond ik een speelgoedgitaartje en ik begon spontaan Yesterday te spelen en te zingen.
Tof.
No way, het zag er echt te lomp uit.quote:
Een bescheiden begroeting van mijn kant.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:38 schreef Litso het volgende:
Zo, hoe is het met mijn lieve kijkbuisvriendjes?
De Beatles, gekkie!quote:
Is dat in je cultuur toch al niet vrij relatief?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Einde van mijn vrijheid.
Klopt, er ligt nog net geen ketting om m'n nek.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Is dat in je cultuur toch al niet vrij relatief?
Mental imagequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klopt, er ligt nog net geen ketting om m'n nek.
Dat contract met Litso bedoel je?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Einde van mijn vrijheid.
Zo hoort het. Laat ze maar zien wie de baas is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, dat is het einde van zijn vrijheid.
Het zweepje ligt naast z'n ketting.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo hoort het. Laat ze maar zien wie de baas is.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:20 schreef Chowi het volgende:
Zo hoort het. Laat ze maar zien wie de baas is.
Ik ben zo gedesoriënteerd dat ik geen idee meer heb welke dag het vandaag is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:05 schreef Q. het volgende:
Gelukkig is het bijna weekend.
Dinsdag,quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben zo gedesoriënteerd dat ik geen idee meer heb welke dag het vandaag is.
Ik wil vrijdag.quote:
Hoezo, ben je aan het werk dan?quote:
Nee. Maar doordeweeks blijft stom.quote:
Bierdag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben zo gedesoriënteerd dat ik geen idee meer heb welke dag het vandaag is.
Ach de week gaat zo voorbij, voor je het weet is het kerst.quote:
Huuu, kerst.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach de week gaat zo voorbij, voor je het weet is het kerst.
Het enige verschil is dat er niks is om uit te gaan, maarja, ik ga toch niet mdat ik geld wil overhouden voor een kaartje voor nightmare outdoor, en de 19e ga ik ook nog naar Decibel en daar moet ik ook nog geld voor hebben natuurlijk. Treinkaartje en drinken daar.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:45 schreef cerror het volgende:
Wat doet emo-gebrabbel hier nu weer?
Jij post de foto's met bril, haar over je voorhoofd en muts, ik de lyrics. Zo zijn we ammel even emoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:45 schreef cerror het volgende:
Wat doet emo-gebrabbel hier nu weer?
Seks is ook anders doordeweeks.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat er niks is om uit te gaan, maarja, ik ga toch niet mdat ik geld wil overhouden voor een kaartje voor nightmare outdoor, en de 19e ga ik ook nog naar Decibel en daar moet ik ook nog geld voor hebben natuurlijk. Treinkaartje en drinken daar.
Op het moment is elke dag van de week welkom.quote:
Hm. Dat nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:59 schreef Q. het volgende:
Seks: elke dag anders.
Kind toch.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Op het moment is elke dag van de week welkom.
Zó kloppend.quote:
Je speelt met me, als een kind met een vergrootglas en een kleine mier.quote:
Ik draag geen mutsen meer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij post de foto's met bril, haar over je voorhoofd en muts, ik de lyrics. Zo zijn we ammel even emo.
J. moet zelf lopen?quote:
quote:
Met een vrouw in huis hoeft zelfs dát niet meer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
Kut! Mijn bier is op. Nu moet ik opstaan.
http://www.brides.ruquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:33 schreef Q. het volgende:
Waar kan ik zoiets bestellen?
quote:
Uitverkocht.quote:De door u opgevraagde pagina is niet gevonden.
Jed rechterhand is je altijd trouw. Zo was de directeur van m'n vorige school wel getrouwd, m aar vroeg ik mij altijd af hoe hij dat moest doen als z'n vrouw er niet was, want zijn rechterhand was er niet, alleen een houten hand. Die verdacht veel de vorm had om te handkarren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:41 schreef Q. het volgende:
Ach. Ik heb ze toch niet nodig.
Hij kan verassend veel met een houten hand. Maar hij kan natuurlijk ook dat linkshandig doen nu. Ik zal het hem eens vragen als ik hem tegen zou komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:01 schreef Q. het volgende:
Had hij ook geen linkerhand?
Moeten we nog even proberen.quote:
We zitten nog niet eens aan de 285, e.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:45 schreef ehqo het volgende:
Dicht?
quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Whihi, ik heb vreemd gedroomd.
Hihi. Ik ben wel vóór het bewijzen van dergelijke hypotheses.quote:
Dat was te verwachten. Ik eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Hihi. Ik ben wel vóór het bewijzen van dergelijke hypotheses.
Predictable is my middle namequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |