quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:00 schreef Misstique het volgende:
ehqo!!!!!!!
Litso!!!!!!!
Misstique!!!
Nee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:02 schreef Misstique het volgende:
Heb ik nog zaken gemist hier de afgelopen 2,5 week?
Fill me in please..
Geen roddels? Geen bitchfights? Geen seks?quote:
Een groet uit medelijden, om niet compleet genegeerd te zijn. Dank je, dank je.quote:
Niet zover ik weet maar ik heb niet erg veel gepost ook, de afgelopen tijd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen roddels? Geen bitchfights? Geen seks?![]()
Ja. Typisch weer. Zelfs het feit dat ik tieten heb helpt me niet. Mannen worden boven mij verkozen, door hetero mannen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:05 schreef ehqo het volgende:
Ik heb alleen getongzoend met j. en in het decolleté van Litso gefluimd terwijl ik met rekenmachines naar c_c gooide.
Het gaat hier wel over j.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:06 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Ja. Typisch weer. Zelfs het feit dat ik tieten heb helpt me niet. Mannen worden boven mij verkozen, door hetero mannen.
*knuffelt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:06 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Huuuuuuuu.
Houd je mond en ga met je hechtingen spelen, jankwijf.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:06 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Huuuuuuuu.
Een händigchique meet met Chowi, Stofje en Q.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:02 schreef Misstique het volgende:
Heb ik nog zaken gemist hier de afgelopen 2,5 week?
Fill me in please..
Ja ok, je hebt gelijk. Als het om j. gaat valt de kwestie over geaardheid weg. Man, vrouw, flora, fauna. Alles ligt aan zijn voeten.quote:
Is het betreffende knobbeltje nog ergens op sterk water, als souvenir?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Houd je mond en ga met je hechtingen spelen, jankwijf.
Vergeet jezelf niet!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Een händigchique meet met Chowi, Stofje en Q.
Knobbeltje? Ze dachten eerst dat het een jongetje was!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Is het betreffende knobbeltje nog ergens op sterk water, als souvenir?
Heb ik in mijn portemonnee, ze wilde geen pasfoto geven.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Is het betreffende knobbeltje nog ergens op sterk water, als souvenir?
Jou ga ik nooit meeten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Knobbeltje? Ze dachten eerst dat het een jongetje was!
Hij staat in m'n kast, naast mijn verzameling testikels.
Details graag.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
prille liefde
Vanaf nu dus.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:10 schreef ehqo het volgende:
Ik ga in bad.
Tof!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Een händigchique meet met Chowi, Stofje en Q.
Foto's!quote:
Dat zou op zich best dom zijn, he.quote:
En zo ben je niet, inderdaad.quote:
Euhm... help me even?quote:
Beaamt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben haske lief en aaibaar.
Thanks darling.quote:
Jullie hebben nu officieel vuhkering?quote:
You're welcome, sweetheart.quote:
Het staat zelfs op papier.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jullie hebben nu officieel vuhkering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |