Dat lijkt mij wel zo beleefd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:53 schreef Piovan het volgende:
Zal ik terugbellen om sorry te zeggen?
Had je dat nog niet gedaan dan? Opschieten dan!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:53 schreef Piovan het volgende:
Zal ik terugbellen om sorry te zeggen?
Who cares? Met een s.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:54 schreef arneaux het volgende:
Gebeld. Met een d.
Wat zei ze dan toen ze opnam?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:12 schreef Piovan het volgende:
heb net even teruggebeld, raar zeg, die vrouw was best kwaad![]()
Sorry hoor, maar zo een simpele spelregel kent ie-de-reen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:10 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gedaan dan? Opschieten dan!![]()
[..]
Who cares? Met een s.
Volgens mij ben jij lid van de zo genoemde "taal-mafia" ...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zo een simpele spelregel kent ie-de-reen.
Ie-der-een, wannabe taal-pauperquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zo een simpele spelregel kent ie-de-reen
het zal wel een meid zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap alleen één ding niet. Je hebt het als 'alarm' in je telefoon staan. Je kunt toch ook gewoon 1-1-2 bellen als je haast hebt? Die ene toetsaanslag extra compenseer je wel weer doordat je geen telefoonboek hoeft te laden.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owhja, die zijn altijd te dom om 1-1-2 te onthouden
Stel nou dat je ze nodig hebt en je het nummer niet meer weetquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:32 schreef Janteh het volgende:
waarom zet je 112 in je telefoonboekhet is meer werk om alles op te zoeken dan gewoon 112 te typen en op de bel knop te rammen, hoef je nieteens je toetsenblokkering voor uit te zetten...
Het is dyslectiequote:Op maandag 7 augustus 2006 20:55 schreef Piovan het volgende:
Heb ik nou bij elk topique de dyslexie politie of de stoep staan ?
Surequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik schrijf alles altiojd goed terwijl ik nooit zomaar naar 112 bel.![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:50 schreef SiemeN het volgende:
Geeft niet. Maar ik bats wel met je moeder.
het is géén woordblindheidquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:11 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
dys·lexie (de ~ (v.))
1 woordblindheid
Dyslexie heeft niks met spelfouten te maken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:55 schreef Piovan het volgende:
Hmmm beide vormen worden gebruikt, nahjah vast een dyslect ofzo die dat bedacht heeftquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:11 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
dys·lexie (de ~ (v.))
1 woordblindheid
Misschien moet je gewoon eens leren spellen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:55 schreef Piovan het volgende:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:03 schreef Piovan het volgende:
Mensen, wat zijn jullie toch een zeikerds.
Wat maakt het nou uit dat er een klein foutje in de tekst staat ?
Er hangt nogal veel vanaf zoals je merkt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:03 schreef Piovan het volgende:
Mensen, wat zijn jullie toch een zeikerds.
Wat maakt het nou uit dat er een klein foutje in de tekst staat ?
Eens!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef Bigs het volgende:
D/T fouten zijn een teken van luiheidZo moeilijk zijn die regels niet
Grappig, daar hadden we het net over in een ander topic:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hmmm beide vormen worden gebruikt, nahjah vast een dyslect ofzo die dat bedacht heeft![]()
Dyslecten of mensen met dyslectie bestaan dus niet, wel dyslectici die aan dyslexie lijden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:36 schreef m021 het volgende:
(...)
dyslecticus (een persoon die dyslexie heeft)
dyslectici (meervoud van dyslecticus)
dyslect / dyslecten komt in geen serieus woordenboek voor
ook het veel geziene dyslectie of zelfs dislectie is fout, hoewel de fout begrijpelijk is
En als je nu een nieuwe gsm hebt en je hebt toetsblokkering aanstaan kun je nog steeds 112 bellen. Kun je gewoon intoetsen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:36 schreef imago het volgende:
Ik heb ooit een telefoon gehad (lang lang geleden) waarin het alarmnummer stond voorgeprogrammeerd, kreeg dat er ook niet uit. En het stond inderdaad bovenaan in het adresboek, dus als je de toetsen dan niet geblokkeerd had belde je ook wel eens per ongeluk 112. Irritant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |