nou leuk was 't niet met die regen op de Ballon 'd'Alsac zonder regenjasjequote:Op vrijdag 1 september 2006 22:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Leuk
voor je dochter iets minder leuk natuurlijk
ik heb sinds ik in nederland ben (2 weken) alleen maar met beenstukken en lange mouwen geredenquote:Op maandag 4 september 2006 00:35 schreef ultra_ivo het volgende:
40 graden? Dan lig ik uitgeteld in de greppel. Nee een graadje of 15-20 is prima fietsweer voor mij. 10 graden mag ook nog wel, dan hoeven de beenstukken nog niet aan.
Nee, daar kan ik me wat bij voorstellen. Ik had armstukken aan en regenjasje bij me (en benen ingesmeerd), daardoor was het nog enigszins uit te houden.quote:Op zondag 3 september 2006 23:33 schreef horstjan het volgende:
[..]
nou leuk was 't niet met die regen op de Ballon 'd'Alsac zonder regenjasje
Ik denk dat ik er dan niet bij ben helaasquote:Op zondag 3 september 2006 21:15 schreef el_salvador het volgende:
sungaMsunitraM, ik ga denk ik donderdag de trimmerskoers rijden bij de bollenstreek.
mooi dan zijn er geen getuigenquote:Op maandag 4 september 2006 21:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er dan niet bij ben helaas
Ik denk dat ik volgend weekend op zondag tochtje bij DTC ga rijden (zit dan wrs bij mn vriendin in Zeist en terwijl die aan het hockeyen is kan ik mooi fietsen)
Gefeliciteerd hoor, ik vind 't een hele ervaring om zo vrijblijvend rond te fietsen.quote:Op maandag 4 september 2006 20:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik me wat bij voorstellen. Ik had armstukken aan en regenjasje bij me (en benen ingesmeerd), daardoor was het nog enigszins uit te houden.
Ik heb de tocht toch nog netjes volbracht, 105e geworden, helaas net buiten de eerste honderd![]()
Het was trouwens waaierrijden op de Ballon d'Alsace. En op de Route de Cretes was het zicht maar 100 meter (op zijn best). Echt handig, dalen in de regen met een bril. Maar alles toch overleefd. In de afdaling van de Odoren nog wel door een gat in de weg gereden, waardoor ik bijna over mijn stuur sloeg, maar het ging net goed. Daar lag trouwens ook iemand in de vangrail, iets later kwam een ambulance naar boven
Hopelijk is dat goed afgelopen.
Eenmaal weer in het dal bij Thann was het trouwens wel weer lekker warm.Helaas kreeg ik op de Col Amic een beetje een hongerklop.
Sja vergeleken bij n serieuze koers is zal zo'n cyclo natuurlijk een toertochtje lijken.quote:Op maandag 4 september 2006 22:24 schreef horstjan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor, ik vind 't een hele ervaring om zo vrijblijvend rond te fietsen.
Idd, je probeert toch het beste uit jezelf te halen.quote:Op maandag 4 september 2006 22:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Sja vergeleken bij n serieuze koers is zal zo'n cyclo natuurlijk een toertochtje lijken.
Maar voor mij was b.v. de Marmotte echt wel heel speciaal. Dat je voortdurend omringd bent door medefietsers geeft (mij althans) zo veel motivatie om er meer uit te halen, je hebt voortdurend richtpunten.
Idd, ook na 10 uur op de fiets kan je toch nog gewoon knallen op die Alpe d'Huez.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd, je probeert toch het beste uit jezelf te halen.
Fiets Tim Krabbé nog steeds. Leuke boekjes schreef hij altijdquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:53 schreef horstjan het volgende:
Tim Krabbé breekt sleutelbeen!
Ha Jan,
Alsof de duivel er mee speelt: toen ik het zondag voor de wedstrijd met Eduard Baddee over vallen had, en ik hem vertelde dat ik nog nooit een sleutelbeen had gebroken, zei hij: dan ben je nog geen echte wielrenner.
Die ridderslag heb ik nu dus ontvangen.
In volle sprint ging er voor me iemand onderuit, ik was kansloos. Ik ben wel even goed beroerd geweest, en ik ben een nachtje op eigen verzoek ter observatie in het ziekenhuis gebleven, maar ik zit alweer thuis met wat wondjes en dat sleutelbeen. En vooral met de pest in dat ik nu al die koersen mis die ik deze maand had zullen rijden.
Dus je had 'm niet uitgereden. Da's wel jammer, zo'n eind rijden en dan niet de hele tocht doen. Maar je had geen regenjasje bij je had je eerder gepost, dus dan kan ik het me wel voorstellen. Dan wordt het wel erg koud.quote:na de Ballon d'Alsac ben ik teruggegaan v.w. slechte weer
Dan moet het wel heel slecht weer zijn als je zo'n tocht middenin afbreekt. Maar in Skt. Johann was het ook slecht.
en bij de spottersplek naar frituur van de macquote:Op woensdag 6 september 2006 17:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik vind het daar vaak zo naar kerosine stinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |