Heb je die van Skaai nooit gezien?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:33 schreef Insomaniac het volgende:
Gemiddeld twee kilo? Lijkt me stug.
En ja bedankt, we hebben het graag voor jullie over hoor, 24/7 speelgoed meezeulen.
zelfde hier. Dat wat ik niet in mijn handen kan houden heeft toch ook geen nut tijdens de sex..?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb ook liever wat kleine tietjes
Jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die krikt in d'r eentje het hele gemiddelde op?
Gelukkig heb ik grote handenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:29 schreef remlof het volgende:
Groter dan m'n handen hoeven ze niet te zijn hoor
groot deel van borsten is vet. Vermits we met een groot vetprobleem zitten lijkt het idd alsof borsten groter wordenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:28 schreef caartyaait het volgende:
Wanneer je de fotos hier in de verschillende topics ziet, kan je er niet omheen:
De hedendaagse vrouw/meisje heeft enorme tieten, twee nog wel!![]()
Bij het zien van de borsten van mijn 1e vriendin verwonderde ik me al over het feit dat vrouwen dus gemiddeld 2 kilo vleeshompen met zich mee zeulen.
In de natuur is dit fenomeen onbekend. De chimpansee bijvoorbeeld heeft kleine functionele borsten
Borsten bestaan voor ca 10% uit melkklierweefsel en de rest is vet en dat extra gewicht heeft geen nut en is onhandig in het dagelijks leven (sporten, huishouden enz).
Mijn mening is dan ook dat de vrouw een handicap heeft gekregen door de voorkeur van de man.
Terwijl deze verder voor de voortplanting van weinig nut is (niet meer dan kleine borsten).
Persoonlijk hou ik meer van de kleinere variant (waarschijnlijk omdat ik de orale ontwikkelingfase al voorbij ben).![]()
Wat vinden jullie, worden (grote) borsten overgewaardeerd, als gevolg van de media en stoere mannenpraat?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:25 schreef tfh het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik grote handen
Tieten moeten minimaal zo groot zijn dat je kan tietneuken, anders heb ik geen interesse. Leg je zo'n griet op d'r rug, is het net een jongetje zonder piemeltje... Nehhhh
Volgens mij heb jij geen idee wat een tvp isquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:44 schreef caartyaait het volgende:
tvp
Grote tieten met normale of kleine tepels -quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:05 schreef pure_pleasure_seeker het volgende:
Wel grappig dat veel mannen wel kicken op grote borsten, maar dat grote tepels ranzig zijn? Net zoals hangers, afstotelijk, niet? Terwijl dat toch vaak met elkaar samenhangt,
Voilá, 2 kilo speelgoedquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:33 schreef Insomaniac het volgende:
Gemiddeld twee kilo? Lijkt me stug.
En ja bedankt, we hebben het graag voor jullie over hoor, 24/7 speelgoed meezeulen.
Vandaar dat deepthroating ook is uitgevonden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Everything over a mouthfull is wasted! (geldt ook voor mannen)
Billen zijn volgens mij best goed te zien voor de homo erectus.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:47 schreef caartyaait het volgende:
Er is ook een billen-borsten theorie.
[..]
Siliconentieten zijn niet per definitie altijd groot...kijk maar naar een Sharon Stone ofzoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:55 schreef hadogei het volgende:
groot is lelijk.me vriendin heeftMOOISTE zo iets groter dan hand.
siliconen zijn al helemaal lelijk. snap echt niet dat mensen zoiets doenlijkt me ook onhandig zo groot
maar meestal niet zo mooi..quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:49 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Siliconentieten zijn niet per definitie altijd groot...kijk maar naar een Sharon Stone ofzo
Mwaw, ligt er nogal aan, als iemand niet teveel vulling neemt(nooit meer dan 2 cup-maten) en het onder de spier gezet wordt dan kan het best heel mooi zijn, zo mooi dat je eigenlijk niet echt verschil met echt merkt.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:57 schreef Ashram het volgende:
[..]
Vandaar dat deepthroating ook is uitgevonden.![]()
AMEN!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:13 schreef ReneH83 het volgende:
[..]
die reactie
![]()
te groot is niet mooi
b cup is echt top![]()
maar goed daar moet je je chickies niet op selecteren
het gaat erom dat ze lekker kontje hebben![]()
![]()
handj is genoeg, en kep niet zulke grote handen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:24 schreef Daklem het volgende:
Grote borsten zijn SOO Jaren 90.
Kleine ferme borsten zijn nu helemaal hip!
Ik mag toch hopen dat je die zelf wel kunt vinden op internet?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:53 schreef rebos het volgende:
foto's van dikke tieten please
hij weet alleen de weg naar fok! te vindenquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:58 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je die zelf wel kunt vinden op internet?
ow hahaha ja zit iets in, je had zoveel vrouwen posten dacht dat je de vrouw wasquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
D'r mag wel wat aan zitten, inderdaad. Maar niet van die hangtieten met omelettepels, aub.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |