Komt omdat sommige dingen heel lang herhaald zijn...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja juist. ik 10 jaar eerder, maar ik verbaas mij er over hoeveel er halverwege de jaren 80 zijn geboren en verschrikkelijk veel dingen kunnen herinneren uit die tijd..![]()
Hier idem. Als je 3 bent begint het ook wel zo'n beetje met "de wereld bezien" en "tv kijken" met enig bewustzijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:46 schreef -IksRee- het volgende:
Ik ben uit '77 dus de jaren 80 waren mijn kindertijd. Van de jaren '70 weet ik niets meer.
Koetjesrepen!? Ik heb ze net weer stante pede op mijn boodschappenlijstje gezet!quote:
Ze bestaan inderdaad nog steeds, ik kreeg er altijd eentje van m'n omaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Koetjesrepen!? Ik heb ze net weer stante pede op mijn boodschappenlijstje gezet!![]()
Ooohhh!!! De modewijzer!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:26 schreef manhattan het volgende:
Leuk topic.
[afbeelding]
[afbeelding] (van mijn zusje)
En verder op de grote houten kleuren-tv (zonder aba) naar Alf, Boes en de snorkels kijken. Ook Barbapappa was toen een hit met hele rare teksten: "doe niet zo flauw ik wil vrijen met jou".
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:40 schreef Evik het volgende:
[afbeelding]
Telefoonnummers in de regio met maar 3 cijfers!!!
Driewegcentrale oid.quote:Jochem Myjer vroeg het zichzelf ook al af, maar waar is dat irritante knopje voor waarop je als klein kind ongelooflijk vaak op drukte? ER GEBEURDE NIETS!!
Jij zocht dus kwartjes in de disco?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:02 schreef teamlead het volgende:
De 80'sso many memories....
Geboren in 73 dus geprepuberd en gepuberd in de 80'sDamn.. dat was een geweldige periode
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jij zocht dus kwartjes in de disco?
Fuck dat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:24 schreef teamlead het volgende:
is deze al genoemd trouwens?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:25 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Fuck dat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Is where it's at.
Jazekerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:24 schreef teamlead het volgende:
is deze al genoemd trouwens?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:25 schreef izzypizzy het volgende:
Was het testbeeld al voorbij gekomen??? Soms hoorde je gewoon een piep, dat was altijd zoooo irritant
[afbeelding]
jaaa tom sawyer en niels holgerson keek ik ook!! Kindernet hahahahaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Dat waren nog eens tekenfilms
Tom Sawyer keek ik ook vaak:
[afbeelding]
Niels Holgerson:
[afbeelding]
(beetje klein)
Dat was de tijd van Telekids en Kindernet! (misschien net begin jaren '90 of in ieder geval eind jaren '80).
Cartoon Network kwam daarna, dat was ook top...nu is het allemaal bagger met Nickelodeon en een nederlanse cartoon network
games op de radioquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef teamlead het volgende:
[..]die was ook wel stoer ja...
en dan op woensdagavond met je cassetterecorder bij de radio klaarzitten om een game op te nemen... en dan hopen dat je niet te laat op record duwde of die lul van een presentator te vroeg begon te praten
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
games op de radio
kennelijk iets gemist
Vooral met het commentaar van Andre van Duin: "me gras, kijk nou toch, me gras"!! Ik heb me echt krom gelachen toen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:06 schreef Atuniel het volgende:
Die caracan race
Die mis ik echt zeg! Of dat achteruit rijden met die dafjes![]()
Sowieso: Andre van Duin! Laatst herhaalden ze Joep Meloen en de Boezemvriend weer ergens!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:33 schreef laBaguette het volgende:
[..]
Vooral met het commentaar van Andre van Duin: "me gras, kijk nou toch, me gras"!! Ik heb me echt krom gelachen toen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sowieso: Andre van Duin! Laatst herhaalden ze Joep Meloen en de Boezemvriend weer ergens!![]()
So true. En al die ouwe revues met Corrie van Gorp en Frans van Dusschoten. En dan van Duin die ze altijd uit hun rol probeerde te halen. (wat vaak ook lukte volgens van Duin in een interview) Simpel vermaak maar ik zat echt met tranen in m'n ogen van het lachen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sowieso: Andre van Duin! Laatst herhaalden ze Joep Meloen en de Boezemvriend weer ergens!![]()
Barbapappaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:31 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
jaaa tom sawyer en niels holgerson keek ik ook!! Kindernet hahahahaEn vrouwtje theelepel, nathalie en barbapappa
![]()
![]()
![]()
ja zag t net ook!! dat jij ook '84 komt!! hahahaha mooi jaarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Barbapappa
Ik zie dat je ook uit '84 komt! Leuk dat jij je dat ook kan herinnerenDe goede ouwe tijd
Ja dat kan hij echt ENORM goedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:45 schreef Mwanatabu het volgende:
Van Duin is geweldig als hij improviseert of anderen loopt te jennen en uit hun rol te halen! Maarre...idd...mijn vriend zat ook naast me te kijken vantoen ik uit mn naad ging bij Joep Meloen, it's an acquired taste
![]()
ach, ik kreeg mijn eerste pc pas in de 90'squote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Radio 2, half 7 iedere woensdagavond![]()
stukken beter dan zelf hele lappen tekst in te moeten typen om een balletje over het scherm te zien bewegen
Ben benieuwd wat je bedoeltquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:38 schreef dmace het volgende:
- dat irritante mannetje dat uit een wit lijntje bestond (hoe heette die?)
Ik zie het!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:47 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ja zag t net ook!! dat jij ook '84 komt!! hahahaha mooi jaar![]()
ik hou van nostalgie...kijk maar in mn fobo
Yep, ik herinnner mij nog die scene met van Gorp in die vijver. Als meneer en mevrouw de Bok. Hij blijft haar maar in die vijver smijten en ze kan gewoon niet meer staan van het lachen en vervolgens geeft ie haar weer een duw. Echt geweldig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat kan hij echt ENORM goedprachtig hoe Van Duin dat doet!
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:50 schreef dmace het volgende:
nog zo'n gemis hedentendage: De Stemband (met Kees Schilperoordt).
Ik ken wel mevrouw Stembandquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:50 schreef dmace het volgende:
nog zo'n gemis hedentendage: De Stemband (met Kees Schilperoordt).
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ken wel mevrouw Stemband
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:51 schreef laBaguette het volgende:
[..]
Yep, ik herinnner mij nog die scene met van Gorp in die vijver. Als meneer en mevrouw de Bok. Hij blijft haar maar in die vijver smijten en ze kan gewoon niet meer staan van het lachen en vervolgens geeft ie haar weer een duw. Echt geweldig.
Met swift de vosquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:01 schreef Jurk het volgende:
David de kabouter. Jem en de misfits. En natuurlijk de fantastische muziek in de eighties. Ik noem een Maywood..
![]()
my favouritequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:11 schreef Marvellous het volgende:
Familie Robinson
[afbeelding]
Zijn ze eigenlijk ooit van dat eiland afgekomen??
In die tijd was hij nog echt leuk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:39 schreef laBaguette het volgende:
[..]
So true. En al die ouwe revues met Corrie van Gorp en Frans van Dusschoten. En dan van Duin die ze altijd uit hun rol probeerde te halen. (wat vaak ook lukte volgens van Duin in een interview) Simpel vermaak maar ik zat echt met tranen in m'n ogen van het lachen.
Holgerssonquote:
Je had toen toch ook zo'n reclame dat er een olifant met z'n poot op een Tonka-auto ging staan?quote:
oeh.. met Johnny Deppquote:
Yeah!quote:
Onlangs nog herhaald, net als macgyver, a-team etc etcquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:48 schreef Echo99 het volgende:
En airwolf, waarom herhalen ze Airwolf nou niet?
euh.. dat was toch de samsonite-reclamequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:44 schreef Stuka666 het volgende:
[..]
Je had toen toch ook zo'n reclame dat er een olifant met z'n poot op een Tonka-auto ging staan?
Volgens mij heeft samsonite dat idee gejat van die Tonka autoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. dat was toch de samsonite-reclame
Dude, die zooi was ik net vergeten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:54 schreef Echo99 het volgende:
[afbeelding]
Het smerigste broodbeleg ooit.![]()
Klik hier eensquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dude, die zooi was ik net vergeten.![]()
Was dat niet gewoon salmiakpoeder?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:58 schreef teamlead het volgende:
btw: Naast onze school zat "het bakkertje" waar we altijd snoep gingen halen. Daar kreeg je een of ander vaag spul, soort wit poeder, waar je dan met een dropstaafje in moest dippen.
Iemand enig idee hoe dat heette
nee, dat zat in van die plastic buisjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon salmiakpoeder?
zwart wit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:58 schreef teamlead het volgende:
btw: Naast onze school zat "het bakkertje" waar we altijd snoep gingen halen. Daar kreeg je een of ander vaag spul, soort wit poeder, waar je dan met een dropstaafje in moest dippen.
Jezus, dus je had een Commodore 128 en bent daarna overgestapt op de PC? Dan ben je echt een slaaf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:08 schreef G-string het volgende:
Enneh Commodore 64 was voor watjeswij hadden de C 128
![]()
[afbeelding]
En later (op de PC geloof ik) Larry spelen.
En wat te denken van die griezel lolly's?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:58 schreef teamlead het volgende:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:13 schreef Evik het volgende:
[..]
En wat te denken van die griezel lolly's?
En wat te denken van mad balls?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:13 schreef Evik het volgende:
En wat te denken van die griezel lolly's?
Heb ze hier allemaal nog, inclusief die Donkey Kong met dubbel schermpje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |