Dude, die zooi was ik net vergeten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:54 schreef Echo99 het volgende:
[afbeelding]
Het smerigste broodbeleg ooit.![]()
Klik hier eensquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dude, die zooi was ik net vergeten.![]()
Was dat niet gewoon salmiakpoeder?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:58 schreef teamlead het volgende:
btw: Naast onze school zat "het bakkertje" waar we altijd snoep gingen halen. Daar kreeg je een of ander vaag spul, soort wit poeder, waar je dan met een dropstaafje in moest dippen.
Iemand enig idee hoe dat heette
nee, dat zat in van die plastic buisjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon salmiakpoeder?
zwart wit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:58 schreef teamlead het volgende:
btw: Naast onze school zat "het bakkertje" waar we altijd snoep gingen halen. Daar kreeg je een of ander vaag spul, soort wit poeder, waar je dan met een dropstaafje in moest dippen.
Jezus, dus je had een Commodore 128 en bent daarna overgestapt op de PC? Dan ben je echt een slaaf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:08 schreef G-string het volgende:
Enneh Commodore 64 was voor watjeswij hadden de C 128
![]()
[afbeelding]
En later (op de PC geloof ik) Larry spelen.
En wat te denken van die griezel lolly's?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:58 schreef teamlead het volgende:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:13 schreef Evik het volgende:
[..]
En wat te denken van die griezel lolly's?
En wat te denken van mad balls?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:13 schreef Evik het volgende:
En wat te denken van die griezel lolly's?
Heb ze hier allemaal nog, inclusief die Donkey Kong met dubbel schermpje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |